NB'ers deel 6!

19-07-2010 01:34 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cacabauter zijn we inmiddels al lang vergeten en gaan fijn verder met nachtbraken!

Iedereen is welkom en veel mag.

Als het maar gezellig is
quote:noa schreef op 25 juli 2010 @ 23:26:

Ha Boog, geen tanden was ook het eerste wat die vriend zei. Maar dat wist ik allang.

En waarom denk je dat ik zoveel raketjes eet?Je kan anders altijd nog kopkaasschraper worden ...
quote:zonnestraaltje71 schreef op 25 juli 2010 @ 23:26:

[...]

Welnee... Dat van die zak is een geintje, Noa was juist heel sociaal en vriendelijk bezig.
quote:boogje schreef op 25 juli 2010 @ 23:26:

[...]

Ik hoor het al.. bij jou faken ze ook altijd.. Ik hoor zelden iets ... bij mij zijn ze altijd te dik
quote:noa schreef op 25 juli 2010 @ 23:26:

Ha Boog, geen tanden was ook het eerste wat die vriend zei. Maar dat wist ik allang.

En waarom denk je dat ik zoveel raketjes eet?Ik kan hier wel een filmpje posten waarin alle goeie technieken te zien zijn, maar dat schijnt weer niet te mogen van de angels..
quote:Twister2010 schreef op 25 juli 2010 @ 23:24:

[...]

Ach, ik zat tijdens het WK onwijs te geilen op Bert van Marwijk.

Die is dan weer wel leuk

Ik zal me melden op msn EM

Ben je dan blij zon?
quote:Twister2010 schreef op 25 juli 2010 @ 23:24:

[...]

Ach, ik zat tijdens het WK onwijs te geilen op Bert van Marwijk. Dat was ik alweer vergeten en nu kom je er weer mee, erg.
Cum non tum age
quote:boogje schreef op 25 juli 2010 @ 23:23:

[...]

Mannen zijn daar een stuk gemakkelijker in dan vrouwen.. Bij vrouwen heb je bij elke vrouw weer een andere handleiding nodig.. denk je dat je het bij 1 vrouw geperfectioneerd hebt, is het bij een ander weer totaal anders.. heel frustrerend allemaal.. moet je telkens weer een nieuwe studie aan wagen.. Beetje kort door de bocht, Boog. Dat werkt hetzelfde bij mannen. Dat is althans wel mijn ervaring. De ene man is de andere niet. Zoveel mensen, zoveel wensen.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
quote:Zwup schreef op 25 juli 2010 @ 23:28:

[...]

Die is dan weer wel leuk

Ben je dan blij zon?Ik ga jullie wel missen....
quote:boogje schreef op 25 juli 2010 @ 23:25:

[...]

Hey!.. ik verzin het niet.. daar komen jullie mee.. Ik heb wel een relatie gehad met een man die ging versnellen als ik bijna kwam Echt kansloos. Ik heb hem meerdere keren vriendelijk uitgelegd dat het dan juíst prettig was als hij doorging zoals hij al bezig was maar nee hoor
quote:zonnestraaltje71 schreef op 25 juli 2010 @ 23:25:

Iedere vrouw is anders Boog... (zullen we eens gaan high-tea-en en dat ik je die tips geef?)ik sta altijd open voor tips hoor.. als jij denkt dat we dat onder een high-tea goed kunnen bespreken dan wel oefenen, dan lijkt me dat een aardig plan..
quote:boogje schreef op 25 juli 2010 @ 23:26:

[...]

Ik hoor het al.. bij jou faken ze ook altijd..

Bitchfight? Ik wist niet dat mannen dat ook kunnen
quote:Zwup schreef op 25 juli 2010 @ 23:28:

[...]

Die is dan weer wel leuk

Ben je dan blij zon?Waar blijf je nou? Ik lig zit er klaar voor.
quote:Twister2010 schreef op 25 juli 2010 @ 23:28:

Beetje kort door de bocht, Boog. Dat werkt hetzelfde bij mannen. Dat is althans wel mijn ervaring. De ene man is de andere niet. Zoveel mensen, zoveel wensen.Tuurlijk, mannen zijn ook verschillend, maar je kunt bij het pijpen weinig verkeerds doen.. tenzij je inderdaad je tanden gaan gebruiken.. denk dat de meeste mannen daar redelijk gemakkelijk in zijn.. .. heb jij wel eens op of aanmerkingen gekregen dan?
Ik vind dat we het nu over moestuinen moeten hebben!
quote:zonnestraaltje71 schreef op 25 juli 2010 @ 23:34:

Ik vind dat we het nu over moestuinen moeten hebben!Daar kan ik dan weer helemaal niets mee.
Cum non tum age
quote:Twister2010 schreef op 25 juli 2010 @ 23:28:

[...]

Beetje kort door de bocht, Boog. Dat werkt hetzelfde bij mannen. Dat is althans wel mijn ervaring. De ene man is de andere niet. Zoveel mensen, zoveel wensen.Klopt, daarnaast ben ik bij de ene man sowieso een stuk beter dan bij de ander. Ik hou wel van wat aanmoediging Ik heb een keer een man meegemaakt die je niet hoorde en zelfs niet bewoog. Ik snap nog steeds niet waarom ik me niet direct heb aangekleed en naar huis ben gegaan.
quote:Naomii schreef op 25 juli 2010 @ 23:34:

[...]

Klopt, daarnaast ben ik bij de ene man sowieso een stuk beter dan bij de ander. Ik hou wel van wat aanmoediging Ik heb een keer een man meegemaakt die je niet hoorde en zelfs niet bewoog. Ik snap nog steeds niet waarom ik me niet direct heb aangekleed en naar huis ben gegaan.Niet te flauw. Hij wilde je vast verrassen!

Ik vind dat we het nu over moestuinen moeten hebben!Watermeloenen? Komkommers?
Over moestuinen??

Zon, wat is er aan de hand? Eerst stuur je ons weg en nu over moestuinen praten
quote:EarthlyMatters schreef op 25 juli 2010 @ 23:35:

[...]

Niet te flauw. Hij wilde je vast verrassen!

Ow help ... Waarom visualiseer ik me dit nu weer direct!
Gewoon even kijken of jullie flexibel zijn
Hoe lang zou het duren voordat dit topic naar een andere pijler verplaatst wordt door de Engeltjes?
quote:zonnestraaltje71 schreef op 25 juli 2010 @ 23:37:

Gewoon even kijken of jullie flexibel zijn Wie kan de benen in de nek?

Ik vind dat we het nu over moestuinen moeten hebben!Hoe staat jouw tuintje erbij, Zon?..
Pfff, ga lekker naar het seks klets topic toe ofzo.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven