NB'ers deel 6!

19-07-2010 01:34 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cacabauter zijn we inmiddels al lang vergeten en gaan fijn verder met nachtbraken!

Iedereen is welkom en veel mag.

Als het maar gezellig is
Ja Twis, treedt maar op...naar mij luisteren ze niet.
Iemand weleens naar Loveparade geweest?
22
quote:zonnestraaltje71 schreef op 25 juli 2010 @ 23:44:

Ja Twis, treedt maar op...naar mij luisteren ze niet.Zit al op MSN, lieve Zon.
quote:Naomii schreef op 25 juli 2010 @ 23:45:

22Gaat het er echt zo aan toe op een dames toilet?.. ..
quote:EarthlyMatters schreef op 25 juli 2010 @ 23:44:

Iemand weleens naar Loveparade geweest?Te grote mensenmassa.. vond ik altijd al eng, maar nu helemaal.. heb het niet zo op evenementen waar zoveel mensen uit hun dak staan te gaan..
Waar ik kom zijn de toiletten niet zo groot en druk
Die paniek daar zal ws ook wel uitgebroken zijn doordat er wat mensen giga stonden te flippen. Of is er een (andere) oorzaak aangedragen?
quote:boogje schreef op 25 juli 2010 @ 23:47:

[...]

Te grote mensenmassa.. vond ik altijd al eng, maar nu helemaal.. heb het niet zo op evenementen waar zoveel mensen uit hun dak staan te gaan..+1 Heb het ook niet zo op grote mensenmassa's
paniek is niet de hoofdoorzaak van de doden en gewonden.. je hebt geen idee hoeveel druk zo'n mensenmassa kan genereren.. als er van achteren uit duizenden mensen staan te duwen omdat ze erdoor willen en vanaf de andere kant mensen omdat ze eruit willen.. dan kom je zwaar in de verdrukking.. dan kun je geen lucht meer aan, wil je eruit.. wordt je onder de voet gelopen..
Addicted to love

Voor wie zich aangesproken voelt...
Cum non tum age
Boog, waar heb je uitgehangen de afgelopen dagen. Had je een Real Life??
zag op een van de beelden ook een meisje wat duidelijk niet al te lang was en haar best deed om te blijven staan maar wat gewoon niet lukte... eng om te zien zoiets..
quote:Aubrey schreef op 25 juli 2010 @ 23:48:

Die paniek daar zal ws ook wel uitgebroken zijn doordat er wat mensen giga stonden te flippen. Of is er een (andere) oorzaak aangedragen?

Ik zag nog wat beelden van dit vreselijk drama. Daar zag je een meisje overeind worden geholpen, ze zag er heel erg verfromfraaid uit, maar had een enorme smile op haar gezicht.

Drugsgebruik zal ook geen goed hebben gedaan.

Als ik alleen al die beelden zie van die tunnel word ik onwel. Wat een mensenmassa!
Dat is ook zo Boog, maar die beweging komt op gang door mensen die in paniek zijn. Net als laatst op de Dam, bij de Dodenherdenking. Daar was in principe niets aan de hand.
hallo allemaal

Twissssss!!! I misssssed you!
quote:boogje schreef op 25 juli 2010 @ 23:47:

[...]

Te grote mensenmassa.. vond ik altijd al eng, maar nu helemaal.. heb het niet zo op evenementen waar zoveel mensen uit hun dak staan te gaan..Papegaai.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Hoi Lies!
Hoi Lies

Nog 200 posts, dan mag je
Hoi Lies.
Cum non tum age
Hey Lies!
quote:noa schreef op 25 juli 2010 @ 23:51:

Addicted to love

Voor wie zich aangesproken voelt...Voel me niet aangesproken maar vind R. Palmer wel een classy guy.
Hey Liesken!
quote:Twister2010 schreef op 25 juli 2010 @ 23:53:

Papegaai.vind jou ook lief..
Ik heb zin in Aldi chocola

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven