NB'ers deel 6!
zondag 25 juli 2010 om 23:51
paniek is niet de hoofdoorzaak van de doden en gewonden.. je hebt geen idee hoeveel druk zo'n mensenmassa kan genereren.. als er van achteren uit duizenden mensen staan te duwen omdat ze erdoor willen en vanaf de andere kant mensen omdat ze eruit willen.. dan kom je zwaar in de verdrukking.. dan kun je geen lucht meer aan, wil je eruit.. wordt je onder de voet gelopen..
zondag 25 juli 2010 om 23:52
quote:Aubrey schreef op 25 juli 2010 @ 23:48:
Die paniek daar zal ws ook wel uitgebroken zijn doordat er wat mensen giga stonden te flippen. Of is er een (andere) oorzaak aangedragen?
Ik zag nog wat beelden van dit vreselijk drama. Daar zag je een meisje overeind worden geholpen, ze zag er heel erg verfromfraaid uit, maar had een enorme smile op haar gezicht.
Drugsgebruik zal ook geen goed hebben gedaan.
Als ik alleen al die beelden zie van die tunnel word ik onwel. Wat een mensenmassa!
Die paniek daar zal ws ook wel uitgebroken zijn doordat er wat mensen giga stonden te flippen. Of is er een (andere) oorzaak aangedragen?
Ik zag nog wat beelden van dit vreselijk drama. Daar zag je een meisje overeind worden geholpen, ze zag er heel erg verfromfraaid uit, maar had een enorme smile op haar gezicht.
Drugsgebruik zal ook geen goed hebben gedaan.
Als ik alleen al die beelden zie van die tunnel word ik onwel. Wat een mensenmassa!
zondag 25 juli 2010 om 23:53