NB'ers deel 6!

19-07-2010 01:34 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cacabauter zijn we inmiddels al lang vergeten en gaan fijn verder met nachtbraken!

Iedereen is welkom en veel mag.

Als het maar gezellig is
Alweer?
Er vielen mensen van bovenaf in de menigte in de tunnel. Daardoor ontstond er paniek.
Hey Lies!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
quote:Aubrey schreef op 25 juli 2010 @ 23:53:

Dat is ook zo Boog, maar die beweging komt op gang door mensen die in paniek zijn. Net als laatst op de Dam, bij de Dodenherdenking. Daar was in principe niets aan de hand.daar was niks aan de hand en het was de paniek in combinatie met de mensenmassa die het deed.. maar er hoeft niet altijd paniek te zijn.. ik denk dat bij die loveparade pas paniek uitbrak toen mensen in de verdrukking kwamen.. en niet andersom..
quote:zonnestraaltje71 schreef op 25 juli 2010 @ 23:56:

Ik heb zin in Aldi chocolaDat las ik gisteren ook, die met rozijnen en noten is echt lekker.
Cum non tum age
quote:boogje schreef op 25 juli 2010 @ 23:55:

[...]

vind jou ook lief..
Twis, hoe heb je het gehad?
quote:noa schreef op 25 juli 2010 @ 23:57:

[...]

Dat las ik gisteren ook, die met rozijnen en noten is echt lekker.Dé lekkerste wat mij betreft.
Duffy

Ik heb zin in Aldi chocolaIs dat die Ritter chocolade?.. of wat hebben ze daar?

Ik heb zin in Aldi chocolaIk heb zin om NU met jullie de kroeg in te duiken en ons helemaal aan gort te zuipen!
Boog, waar was je nu?
quote:Naomii schreef op 25 juli 2010 @ 23:52:

Boog, waar heb je uitgehangen de afgelopen dagen. Had je een Real Life??Heb een druk weekend gehad.. vrijdag en zaterdag weggeweest ..erg leuk maar ook vermoeiend.. .. jij nog iets leuks gedaan dit weekend?
quote:boogje schreef op 25 juli 2010 @ 23:59:

[...]

Is dat die Ritter chocolade?.. of wat hebben ze daar?Is een blauw/paarse verpakking met noten en druiven...mmmmm
quote:Twister2010 schreef op 26 juli 2010 @ 00:00:

[...]

Ik heb zin om NU met jullie de kroeg in te duiken en ons helemaal aan gort te zuipen! Ik ook!!
O Twis ik ga wel mee als ze karaoke hebben

[...]

Ik heb zin om NU met jullie de kroeg in te duiken en ons helemaal aan gort te zuipen! Goed plan!!! Alleen jammer dat ik mijn manager net beloofd heb om niet op korte termijn weer een nacht voorafgaand aan een werkdag door te halen, zo flauw die man
Deze toch Zon?

Cum non tum age
Zwup en E.M., zijn jullie uitgespeeld? Kom er maar weer gezellig bij.
quote:noa schreef op 26 juli 2010 @ 00:02:

Deze toch Zon?

[afbeelding]Jaaaaa!!
quote:Liesken schreef op 25 juli 2010 @ 23:59:

Twis, hoe heb je het gehad?Beetje warm, beetje veel killer muggen, maar het was wel gezellig. Hoe gaat 't met jou?
quote:boogje schreef op 26 juli 2010 @ 00:00:

[...]

Heb een druk weekend gehad.. vrijdag en zaterdag weggeweest ..erg leuk maar ook vermoeiend.. .. jij nog iets leuks gedaan dit weekend?Ik was vooral aan het bijkomen, bijslapen en nagenieten van afgelopen donderdagavond/-nacht/vrijdagochtend

[...]

Ik heb zin om NU met jullie de kroeg in te duiken en ons helemaal aan gort te zuipen! Ik zit al aan de rosé, Twis. Mag niet meer rijden.
Ben wel benieuwd wat er zo vermoeiend aan jouw weekend was maar ik vrees dat we dan van Zon en Twister even moeten uitwijken naar msn
Jij wou ons weg hebben Zon, dus wij zijn gegaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven