NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
quote:Aubrey schreef op 27 november 2010 @ 19:30:

Ja, dat is vreselijk als je zo'n lieve huisgenoot moet gaan missen.Helemaal mee eens. Niks zo trouw als een hond he
Komt dat door de kater, Boog?
krijg je het koud van een kater?.. .. ik heb normaal gesproken alleen maar hoofdpijn van een kater.. .. maar zou kunnen.. was wel koud in den bosch gisteren zeg..
Ha ja, Lieveke, dat is het mooie van dieren, die onvoorwaardelijke liefde.
Het is ook erg koud, ik ga me ff omkleden voordat ik naar buiten ga. Een spijkerbroek is beter met dit weer, dan een spijkerrokje. brr
O ja? Heb niets van die kou gemerkt eigenlijk.
jij hebt een rokje aan met dit weer?.. meen je dat nou?.. .. das natuurlijk vragen om blaasontsteking he..
Van een kater krijg je hoofdpijn, en van hoofdpijn krijg je het koud. Ik wel tenminste. Heb hier nog wel goeie zware zetpillen liggen, voor de hoofdpijn.haha. Nee, niet vanwege PMS hahaha
Blaasontsteking komt niet van kou he. Ik heb eigenlijk nog nooit blaasontsteking gehad gelukkig.
heb van de dokter ook ooit zetpillen gekregen.. dat die goed zouden werken.. maar echt niet.. en niet te vreten die dingen..
quote:Aubrey schreef op 27 november 2010 @ 19:35:

O ja? Heb niets van die kou gemerkt eigenlijk.Ben je nog niet buiten geweest vandaag? vind het hele dag al koud.
Zetpillen tegen de hoofdpijn? OMG! Dan liever een preventief pcmmetje. Probeer dat de volgende keer, het helpt echt.
quote:boogster schreef op 27 november 2010 @ 19:39:

heb van de dokter ook ooit zetpillen gekregen.. dat die goed zouden werken.. maar echt niet.. en niet te vreten die dingen..haha schuimt erg in je mond zeker haha
Ja, kreeg zetpillen voor migraine.
Ik was vannacht pas laat thuis en ging pas om half 12 naar bed dus ik heb nog geen tijd en geen zin gehad om naar buiten te gaan. Heb vanavond nog half en half een afspraak in de kroeg, maar weet nog niet of ik daar wel zin in heb.
jij was wel erg extreem laat thuis.. ik dacht dat je maar heel even wat ging drinken?.. meer niet?
Je hebt groot gelijk, als je niet buiten hoeft te komen niet doen.
Boog, wanneer ik dat zeg loopt het altijd uit de hand. Uit de hand qua hoeveelheid en tijd. Heb me verder keurig gedragen, hoor.
Ik heb het niet zo heel extreem laat gemaakt.. iets over tweeen ben ik al naar huis gegaan.. toen ging m'n 'taxi'..

Wat een katers hier zeg!

Ik raad aan om lekker binnen te blijven. Hier ligt sneeuw en is het ijskoud!

Engel, je drankje klinkt erg lekker!

Au, na een paar likeurtjes wil je vast wel weer de kroeg in

Lieveke, welkom! Leuk dat je ook mee komt schrijven.
Moet vanavond ook voor taxi spelen, hoop vroeger dan 2 uur.

Broertje heeft feestje in Veghel. Gelukkig heb ik zijn auto hier, en zit er goeie stoelverwarming in.
Ah zo. En die tent waar je naartoe ging, vond je het wat?
Hoi Zwuppelien, dank je.
Heb jij geen kater? Dan zijn we denk ik de enigen haha
Zwuppie!

Heb je afgelopen nacht wel goed geslapen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven