NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Lekker!!! Stokbroodje (evt met Boursin) erbij??



Ik ben nu bezig mijn studieprogramma uit te stippelen
Ik ga van het weekend spareribs bestellen met stokbrood en kruidenboter!



Studieprogramma uitstippelen is altijd wel leuk vind ik.
Oeh lekker!!! Ik ben wel van de spareribs



Studieprogramma uitstippelen is leuk, maar ook weer klote. Alles moet kloppen qua punten en studieprogrammatechnisch (een leuk woord voor Scrabble )
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er nog hoor!
Kan je geen vrij programma kiezen met scrabble en VF?
Naomii
PS ik zie je wel hoor
Alle reacties Link kopieren
Ik was aan t msnen met scharrel Misschien dat hij morgen toch wel langskomt ondanks privé ellende. De date zal dan vast wat anders verlopen dan de bedoeling was maar dat maakt niet uit



Is er nog aspergesoep?
Date kan nog wel leuk worden toch? iig afleiding voor hem.



Er is nog soep, wel even uit het zakje schudden
quote:EarthlyMatters schreef op 18 november 2010 @ 00:30:

Kan je geen vrij programma kiezen met scrabble en VF?



Whahahaha!!! Vf zou zich wel goed uitlenen als een onderwerp van studie hé??



Maar nee, vrees dat het niet gaat
quote:EarthlyMatters schreef op 18 november 2010 @ 00:33:

Er is nog soep, wel even uit het zakje schudden Niet zelfgemaakt??????
Sorry Love, niet zelfgemaakt ... ik kook alleen nog maar bouillonsoep ..



Zou wel gaaf zijn voor in je scriptie het forum.
Alle reacties Link kopieren
Zelfgemaakte erwtensoep anyone?
met worteltjes?
quote:EarthlyMatters schreef op 18 november 2010 @ 00:37:

Sorry Love, niet zelfgemaakt ... ik kook alleen nog maar bouillonsoep ..



Zou wel gaaf zijn voor in je scriptie het forum.



Dan hoef ik het niet hoor......



Ja hé? Ik zat er net aan te denken, maar ik heb denk ik toch nét niet de geschikte opleiding. Denk dat Zwup een geschiktere opleiding heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ook..en rookworst..
ooh, met liefde geroerd hoor die soep ...



Klopt, Zwup zou daar meer mee kunnen. Doet ze stiekem ook wel volgens mij
Alle reacties Link kopieren
Ik ga m'n bedje in, morgen naar bodyworlds..veel plezier tortelduifjes!



Slaap lekker!
Slaap lekker!
Alle reacties Link kopieren
Lekker soepje EM .... nu die van Frank testen



EM, eerst maar zien of zijn hoofd er morgen naar staat. Ik ga er maar vanuit van niet. Verder ben ik er wel van overtuigd dat het toch wel een prettig contact wordt. Afleiding is sowieso prettig
quote:Frankz schreef op 18 november 2010 @ 00:42:

Zelfgemaakte erwtensoep anyone?Jaaaaaaaaaaaaaaa
Alle reacties Link kopieren
Welterusten Frank!
Slaap lekker en droom fijn Frank!!!



Ik ga denk ik naar Amsterdam

Als ik het zo zie, de vakken en de inhoud ervan: krijg er zo'n zin van!!!
Haha, dat is mooi Love!



Mijn zin is even helemaal weg met ... wat een *piep* vak eigenlijk EVEN. Totaal onhandig uitgelegd nu, zo zonde.
Alle reacties Link kopieren
Ga je in Amsterdam studeren Love?? Of begrijp ik je verkeerd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven