NB deel 16
donderdag 18 november 2010 om 00:44
quote:EarthlyMatters schreef op 18 november 2010 @ 00:37:
Sorry Love, niet zelfgemaakt ... ik kook alleen nog maar bouillonsoep ..
Zou wel gaaf zijn voor in je scriptie het forum.
Dan hoef ik het niet hoor......
Ja hé? Ik zat er net aan te denken, maar ik heb denk ik toch nét niet de geschikte opleiding. Denk dat Zwup een geschiktere opleiding heeft.
Sorry Love, niet zelfgemaakt ... ik kook alleen nog maar bouillonsoep ..
Zou wel gaaf zijn voor in je scriptie het forum.
Dan hoef ik het niet hoor......
Ja hé? Ik zat er net aan te denken, maar ik heb denk ik toch nét niet de geschikte opleiding. Denk dat Zwup een geschiktere opleiding heeft.
donderdag 18 november 2010 om 00:49