NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
EM, ik weet niet wat er is qua studiegedoe maar
Ja, ik wil in Amsterdam gaan studeren



Gewoon als bijvakker hoor!!
Alle reacties Link kopieren
Oww gelukkig Love, ik dacht dat je uit mijn buurt ging verdwijnen
Oh, kom er net achter dat je echt wel een hoofdstuk moeten bestuderen wil je een ander hoofdstuk eenvoudigweg al kunnen begrijpen. Hadden ze wel even op mogen geven!
quote:Naomii schreef op 18 november 2010 @ 01:23:

Oww gelukkig Love, ik dacht dat je uit mijn buurt ging verdwijnen



Nee suffie, jij komt never nooit meer van mij af

Overigens wil ik wel ooit naar Amsterdam verhuizen.....Dat wel.
Alle reacties Link kopieren
Love, mijn eigenste, echte stalkstert!!



Goed plan Love, verhuis ik wel mee. Wederzijdse stalking
groeps
Alle reacties Link kopieren
EM, moet je nu veel extra bestuderen??
15 pagina's, valt mee opzich. Maar die tijd was eigenlijk bedoeld om opgaven te maken. Dat gaat nu niet meer lukken; zeker niet met een moe hoofd ..
quote:Naomii schreef op 18 november 2010 @ 01:38:

Love, mijn eigenste, echte stalkstert!!



Goed plan Love, verhuis ik wel mee. Wederzijdse stalking +
quote:EarthlyMatters schreef op 18 november 2010 @ 01:38:

groeps *pakt EM en Naomii stevig beet*
Alle reacties Link kopieren
Sterkte EM. Nu slapen en morgen wat eerder beginnen, is dat geen optie?
Nou, ik heb morgen gewoon les, dus neem het daar wel op. Ik ga nu slapen en ga er wel op tijd uit: 06.00. Mag om 8.45 weer in de banken zitten en wil daardoor nog wat aan statistiek doen.



Dus welterusten dames! droom zacht straks!
Wow!!! Discipline dan EM....



Slaap lekker en droom fijn!!
Alle reacties Link kopieren
Welterusten EM!



Love, ik ga je ook verlaten. Welterusten zo!
Ik was ook van plan om te gaan....



Slaap lekker Naoom en droom fijn!!
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen
Goede morgen.
Alle reacties Link kopieren
goedesmorgens.



Ik duik het volgende overleg weer in....
Alle reacties Link kopieren
buenos dias..
Alle reacties Link kopieren
zal je altijd zien.. zit je even een paar dagen in het buitenland en dan lopen je projecten thuis in de soep.. meteen boze mail van baas.. :(



en het is hier KOUD..
Alle reacties Link kopieren
Helleu,

Hoe is het hier?

Koud Boog? Vast niet zo koud als hier! (wat ik trouwens echt heerlijk vind, zolang het niet regent). Verder leuk daar?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Lijkt wel of we hier met z'n allen aan ochtengymnastiek doen!



En zwaai naarrr rrrechtsss en zwaai naarrrr links

En drrraai maar met die ogen

En schud je hoofd Heel goed!

adem in..... adem uit.....

Heeeeeel goed!



Einde piano muziek



Boog, da's niet fijn. Hoop niet dat je nu in de stress schiet?

Goedemorgen Cis, ZWup en Glitter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven