Nog wakker ! ?
zaterdag 25 februari 2012 om 10:19
jammer dat het resultaat tegen viel maar was wel een beetje te verwachten je ziet het gewoon niet zo goed in kunstlicht. Goed dat je je er niet van stuk door laat brengen.
MV, mijn tante blijkt er telkens op te hebben gezeten als ik dat niet deed dus ik denk haast dat het met het eten te maken had hoewel mijn oom nergens last van heeft. Je vroeg trouwens welke oma het was het gaat om de moeder van mijn vader. Mijn andere opa's en oma zijn al overleden. De vader van mijn vader heb ik nooit leren kennen die was al overleden toen ik geboren werd.
Mijn oma is dus ook vrij jong (maar wel flink ouder dan mijn moeder en ikzelf) weduwe geworden.
Gisteren te horen gekregen dat ze wel in de verzorgingsflat kan blijven wonen! Hoera want in het ziekenhuis zeiden ze dat dit niet kon en ze de verpleging in moest.
Yette fijn om te lezen dat die weer terug is en ja katten hebben zo hun eigen manier om dingen duidelijk te maken haha.
MV, mijn tante blijkt er telkens op te hebben gezeten als ik dat niet deed dus ik denk haast dat het met het eten te maken had hoewel mijn oom nergens last van heeft. Je vroeg trouwens welke oma het was het gaat om de moeder van mijn vader. Mijn andere opa's en oma zijn al overleden. De vader van mijn vader heb ik nooit leren kennen die was al overleden toen ik geboren werd.
Mijn oma is dus ook vrij jong (maar wel flink ouder dan mijn moeder en ikzelf) weduwe geworden.
Gisteren te horen gekregen dat ze wel in de verzorgingsflat kan blijven wonen! Hoera want in het ziekenhuis zeiden ze dat dit niet kon en ze de verpleging in moest.
Yette fijn om te lezen dat die weer terug is en ja katten hebben zo hun eigen manier om dingen duidelijk te maken haha.
zaterdag 25 februari 2012 om 11:09
Nee niet echt. Had eerst bedacht naar mijn ouders+broertje te gaan omdat broer nog een verjaardagskadootje van me krijgt. Toen realiseerde ik me dat ouders en weekend weg zijn en broer zijn verjaardag viert voor vrienden. t Is niet de bedoeling dat ik ook kom denk ik
Eigenlijk niks gepland. Ben gisteren begonnen mijn eetkamerstoelen op te knappen dus daar kan ik iig mee verder.
Eigenlijk niks gepland. Ben gisteren begonnen mijn eetkamerstoelen op te knappen dus daar kan ik iig mee verder.
zaterdag 25 februari 2012 om 11:40
ja is volgens mij in de hele zaak stond er vol mee. Maar dat staat mij niet en ik loop liever niet met de meute mee. Heb gewoon een normale bril met zwart en grijs. Was aardig wat veranderd met mijn linkeroog (graden, cilinder en sterkte dacht ik) dus de opticien dacht dat ik wel verschil zou merken met het kijken. Ben benieuwd.
zaterdag 25 februari 2012 om 12:55
Ik was zo moe dat ik toch nog even ben gaan slapen. Voel me heerlijk nu. Ik had gister al hamburgers gemaakt dus zo even ontbijten met een gezonde hamburger, denk alleen dat ik de klodder saus niet weglaat .
Arme Jonas, hoop dat hij snel went bij Bron. Zal wel even moeilijk zijn he Ans? Sterkte zo.
Arme Jonas, hoop dat hij snel went bij Bron. Zal wel even moeilijk zijn he Ans? Sterkte zo.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 25 februari 2012 om 13:55
Oh wat leuk dat het meteen klikte. Bedoelde ook gewoon dat jij natuurlijk ook aan het beestje gehecht bent. Het scheelt wel dat hij een goed huisje heeft en mocht het onverhoopt niet klikken staan er nog 2 forummers te trappelen zag ik .
Ben je alweer thuis Ans?
Ben je alweer thuis Ans?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 25 februari 2012 om 13:57
Weet iemand of ducktape echt ducktape is of dat daar die brede tape gewoon mee bedoelt wordt?
Even kijken of ik een plaatje kan plakken.
Er staat bij mij niet specifiek ducktape op, is die dan minder sterk?
http://upload.wikimedia.o ... e.jpg/300px-Duct-tape.jpg
Even kijken of ik een plaatje kan plakken.
Er staat bij mij niet specifiek ducktape op, is die dan minder sterk?
http://upload.wikimedia.o ... e.jpg/300px-Duct-tape.jpg
zaterdag 25 februari 2012 om 15:39
Ja ik twijfel Yette. Ik hoorde op de achtergrond toen de tv aanstond bij dr Oz -mag ik een tijltje- dat je op een wratje ductape een week moet plakken en daarna moest je nog iets doen maar vergeten wat.
Ik heb een mini wratje in mijn oksel maar met scheren, scheer ik hem er steeds vanaf en doet dan pijn. Ik heb angst voor dokters en tandarts maar toen ik bij de HA was ik laten zien, ja zegt hij, kan geen kwaad. Nee dat snap ik maar wil er vanaf.
Dus dacht dan ga ik met ductape in de weer maar een week vervelend lopen en het werkt niet zie ik ook niet echt zitten. Vandaar dat ik loop te zoeken.
Ik heb een mini wratje in mijn oksel maar met scheren, scheer ik hem er steeds vanaf en doet dan pijn. Ik heb angst voor dokters en tandarts maar toen ik bij de HA was ik laten zien, ja zegt hij, kan geen kwaad. Nee dat snap ik maar wil er vanaf.
Dus dacht dan ga ik met ductape in de weer maar een week vervelend lopen en het werkt niet zie ik ook niet echt zitten. Vandaar dat ik loop te zoeken.
zaterdag 25 februari 2012 om 15:57
Nee moest je een week erop houden. Lijkt mij ook niet fijn maar wil het best doen voor een week, moet ik alleen weten of er verschil zit tussen die tapes. en wat je erna moest doen ben ik vergeten.
de haren er omheen kan ik voorzichtig wegscheren voor ik het erop plak maar het lijkt me niet heel fijn.
de haren er omheen kan ik voorzichtig wegscheren voor ik het erop plak maar het lijkt me niet heel fijn.