Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
quote:Deadpool schreef op 19 juni 2016 @ 22:57:

Wil je net lekker van bil .... hoor je de buren seks hebben. Dag zin. Hallo sneeuw voor de zon.
Ik ben nog lang niet moe, maar ik moet naar bedje toe
oke heb wat te zeuren, een of andere idioot staat hier op de hoek op zijn gitaar te tokkelen en vreselijk vals te zingen heb liever een stel dronken Engelsen die denken dat ze bij the Voice zijn denk ik
quote:Deadpool schreef op 19 juni 2016 @ 23:14:

Doe morgenavond hetzelfde omgekeerd?
Ik ben de hele dag pissig geweest op een vriendin en haar man (ik heb er vannacht zelfs wakker van gelegen) en puntje bij paaltje had ik de moed niet om er wat van te zeggen en deed ik alsof er niks aan de hand was. Ik haat die eigenschap van mezelf maar ik ben zo bang voor ruzie dat ik liever alles opkrop. Ik lijk me net wat teveel op mijn moeder.

En ik ben pissig op DHL die al drie keer probeerde mijn pakket te bezorgen op onmogelijke tijden. Toen vulde ik in op de website dat ze het maar bij de buren moesten brengen en toen die niet thuis waren kon ik het voor morgen niet opnieuw wijzigen. Terwijl ik er morgen wel ben en wil dat ze het 's ochtends bezorgen (bezorgtijd kan je ook wijzigen, behálve als je al bij een eerdere poging hebt ingevuld dat ze het bij de buren moeten bezorgen). Maar nu gaan ze 's avonds dus naar de buren terwijl ik mijn pakket echt nodig heb nu! Wat een gedoe zeg. Wat mij betreft kunnen ze het nu beter op het DHL punt dumpen maar ook dat kan ik nergens meer wijzigen.
quote:miekemv schreef op 19 juni 2016 @ 22:16:

[...]

Is ie weggegaan met een ambulance of kon hij zelf nog rijden naar het autokerkhof?

Nee. Hij moest met de ambulance.

Ik heb nog op de rdw site gekeken. Hij heeft nu een nieuw baasje ergens in het buitenland.

(Al denk ik dat ze gebruik hebben gemaakt van zijn donor codicil en alleen nog de goede dingen hebben gebruikt. Reanimeren was erg duur )
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu chaggie omdat mijn mobiel ging updaten waardoor een volledige herstart blijkbaar nodig was. En ik vergeten was dat ik een nieuwe simkaart heb gekregen, nieuwe telefoon. Drie maal verkeerde nummer ingetikt ipv de gebruikelijke vier maal nul. Kon ik dus op zoek naar de puk code. Gelukkig kun je die online vinden en wist ik het wachtwoord daarvan nog. Maar man o man wat een werk.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Maak van je hart geen moordkuil Rue. Echt dat voelt zoveel beter.

Ik dacht trouwens net even dat er iemand overleden was, maar het was gelukkig maar een auto .
Oh ja mijn persoonlijke leed van de dag: ik heb enorme honger en niets te eten in huis. Snel maar iets onderweg naar mijn werk kopen. Zal wel weer iets vreselijk ongezonds worden .
Moggel schattebouten!

Dank Nijn, had ik ff nodig.

Ik ken het leed, ik woon sinds een aantal maanden weer in het centrum, veel studenten die soms ook los gaan

Iris: slokkie van mijn ubergezonde zelfgemaakte spinazie-fruitshake ? (Jammie.... )
Nee dank je. Mijn gevulde koek was heerlijk
een gevulde koek als ontbijt?? Gedverdegedver....

Wel koffie neem ik aan? (The most important meal of the day )
Ik heb avonddienst vandaag van 15:00-23:15. Ik heb liever een ochtenddienst ik ben een ochtendmens.
Ik ook...

Lastig lijkt me!

Doe rustig aan!!
Ik ook avonddienst, maar avondmens. Ik ben muren aan het verven en dan komt een dagdienst beter uit want s'morgens doe ik niks.
geen probleem Alice ,nooit in een saai moment in het centrum, idioot die om 08.00 morgens gaat boren daF

ik heb de afgelopen 3 weken ook alleen maar avond diensten gedraaid heerlijk..
Ik moest net door de regen naar mn werk fietsen. De combinatie werk en regen is zo niet fijn. Toen kwam ik aan en toen hadden we een noodgevalletje met een patient, waardoor ik 2 uur later iets droogs aan kon doen. Toen was t niet meer nodig
Och erme...

Ik heb ff niks te zeuren, ben wel chill ondanks dat bepaalde mensen moeilijk doen...

Nou het zou hard gaan regenen maar hier in het oosten des lands is het tot nu toe niet meer dan wat gemiezer.

Oww trouwens wel wat...

Ik ben liefdes-overspannen.. (wel verliefd en is wederzijds maar hij doet moeilijk en ik hoef hem niet meer... word doodmoe van dat gedoe...

*gaat terug in haar 10 katten fase*
Alle reacties Link kopieren
Ik moet mijn moeder terugbellen maar ik heb geen zihin. Ze heeft een uur geleden al gebeld en ik had per ongeluk opgenomen. Ik zei dat ik terug zal bellen maar heb nog geen goede smoes over waarom ik haar niet gelijk te woord kon staan.

Iemand een goede smoes hiervoor?
foei, het is je moeder!

Ik kan niet liegen dus ik ben slecht in smoezen... ok zal een poging doen:

-kat/konijn/fret/hond heeft lijn doorgebeten

-je had jezelf per ongeluk buiten geslotrn

-je bent ontvoerd door aliens

-je was in slaap gevallen en het daarna vergeten

-storing bij tel. Maatschappij

Zo goed ?
ja... en nu regent het dus wel....
Smoes: De batterij van je mobiel was leeg. Werkt ook uitstekend bij een vaste lijn zonder batterijen
Mijn leed van de middag: mijn prachtige hard roze suède hoge hakken zijn kletsnat geregend
me haar is een pluizenbol leuk hoor regen. lekker laten gaan Alice mannen die moeilijk doen zijn het niet waard

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven