Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik meld mijn moeder ook wel eens dat ik even geen zin heb om te kletsen
quote:nijntje021 schreef op 20 juni 2016 @ 17:39:

me haar is een pluizenbol leuk hoor regen. lekker laten gaan Alice mannen die moeilijk doen zijn het niet waard

Mijnes ook....

Je hebt gelijk.... hij bekijkt het maar ff...
Wat is uitslapen? Dat komt in mijn boekje niet voor. Ik was gister pas om half 1 thuis van werk vanavond weer werken maar dan ga ik wel een uur eerder weg heb ik me voorgenomen. En tasman gaat een week weg op zakenreis naar de USA.
Mijnes ook niet maar dat heeft vooral te maken met mijn bioritme, joepie.

Werd vanmorgen wakker met hetzelfde dip-gevoel als gister maar door een simpele oefening van de sochicken app is het ineens weg .

Oww ja en ik heb koffie, dat helpt ook .
mijns ook niet echt 10.00 is uitslapen voor mij of 11/12 uur maar dan moet ik echt knock-out zijn of bezopen
10 uur is uutslapen...
ohja?.. ik dacht altijd dat vanaf 11.00 uitslapen was
Schatscheet, voor mij is 8 uur al uitslapen dus ik vind 10 uur bijna

midden op de dag
Uitslapen is half 1. Gewoon is half 11
Het is dat ik in mijn "mannen zijn stom" fase zit maar ik mis het lekker samen met een man wakker worden wel. Lekker samen lang luieren, vrijen, knuffelen, ontbijten. Zucht.
quote:Alicemorgan82 schreef op 21 juni 2016 @ 12:53:

Schatscheet, voor mij is 8 uur al uitslapen dus ik vind 10 uur bijna

midden op de dag Ik ook. Voor mij is 10:00 lunchtijd.
quote:Ttass28 schreef op 21 juni 2016 @ 13:14:

[...]

Ik ook. Voor mij is 10:00 lunchtijd.

Kijk jij snapt mij...

Iris: ik eigenlijk ook wel...

Vooral als ik bij mn familie ben waarvan iedereen braaf gezinnetjes heeft volgens het boekkie.

Daar word ik wel eens ibbelig van...
quote:iris1969 schreef op 21 juni 2016 @ 13:10:

Het is dat ik in mijn "mannen zijn stom" fase zit maar ik mis het lekker samen met een man wakker worden wel. Lekker samen lang luieren, vrijen, knuffelen, ontbijten. Zucht.

Ooit kom jouw prins op het witte paard langs.

Ik moet mijn man een week missen no more cuddles for me. Aan de ene kant heerlijk even geen man om je heen lekker chillen in je eentje.
Ttas sorry je bedoelt het vast goed maar vind je hetverg dat ik een beetje weeiig wordt van die cliche-opmerking ?
Ik denk niet dat er op ieder potje een dekseltje past, maar jammer genoeg wil ik ook geen potje
quote:Alicemorgan82 schreef op 21 juni 2016 @ 13:16:

[...]

Kijk jij snapt mij...

Iris: ik eigenlijk ook wel...

Vooral als ik bij mn familie ben waarvan iedereen braaf gezinnetjes heeft volgens het boekkie.

Daar word ik wel eens ibbelig van...

Brrr geen huisje, mannetje, kindje, hondje voor mij

Wat is ibbelig?
quote:iris1969 schreef op 21 juni 2016 @ 14:02:

Ik denk niet dat er op ieder potje een dekseltje past, maar jammer genoeg wil ik ook geen potje Anders had ik me aangeboden hoor
quote:DianaBerrigan schreef op 21 juni 2016 @ 14:21:

[...]

Anders had ik me aangeboden hoor Wat lief
Even heel brutaal en te nieuwsgierig: heb jij nu net zo veel gedoe met vrouwen als wij met mannen?
quote:iris1969 schreef op 21 juni 2016 @ 14:28:

Even heel brutaal en te nieuwsgierig: heb jij nu net zo veel gedoe met vrouwen als wij met mannen?Ik vrees van wel.. al is het wel mijn ervaring dat het op een andere manier gedoe is. Mannen begrijpen vrouwen te weinig en andere vrouwen begrijpen elkaar te veel. Zoiets denk ik
quote:DianaBerrigan schreef op 21 juni 2016 @ 14:46:

[...]

Ik vrees van wel.. al is het wel mijn ervaring dat het op een andere manier gedoe is. Mannen begrijpen vrouwen te weinig en andere vrouwen begrijpen elkaar te veel. Zoiets denk ikDe relatie dood analyseren en de welbekende lesbische beddendood .
quote:iris1969 schreef op 21 juni 2016 @ 13:04:

Uitslapen is half 1. Gewoon is half 11 kijk Iris snapt hem
quote:nijntje021 schreef op 21 juni 2016 @ 15:00:

[...]

kijk Iris snapt hem Yep ik ben typisch een avondmens.
quote:iris1969 schreef op 21 juni 2016 @ 13:04:

Uitslapen is half 1. Gewoon is half 11

Mijn gezin bestaat naast mij uit een man die tot max 7.30 in bed ligt, en twee kinderen die niet weten wat uitslapen is al gooi je ze om half 3 s nachts in bed bij wijze van.

Ik vind eigenlijk bovenstaande dus ik stuur 1 weekend per jaar iedereen weg. Even normaal doen ipv voor mijn gevoel nachtbraken. Die lui zijn lief maar sporen niet.
Ochtendmensen en kleine kinderen , verder zijn ze wel lief hoor .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven