Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
quote:iris1969 schreef op 21 juni 2016 @ 14:57:

[...]

De relatie dood analyseren en de welbekende lesbische beddendood .Jep.. zo snel mogelijk met elkaar gaan hokken en dan indutten bij een gebrek aan testosteron
quote:DianaBerrigan schreef op 21 juni 2016 @ 15:29:

[...]

Jep.. zo snel mogelijk met elkaar gaan hokken en dan indutten bij een gebrek aan testosteronHeerlijk! Waar kan ik me om laten scholen?
quote:iris1969 schreef op 21 juni 2016 @ 14:04:

[...]

Brrr geen huisje, mannetje, kindje, hondje voor mij

Wat is ibbelig?

Nee daar bedank ik ook voor. Dat was 1 vd redenen dat ex en ik uit mekaar gingen.

Zo'n opluchting dat ik van dat gezeik af ben...

Mmm als jij ochtendmensen brrrr vind hebben we een probleem, dan trouw ik toch maar met verloofde nmr 1 . (Diana)

Ik bedoel met ibbelig, eeuhh ja wat bedoel ik daar eigenlijk mee... hoe zeg je dat...

Beetje meeeehhh... of zoiets, iets in die richting
Jaaaa ik doe ook mee...
Oh ik zag net je huwelijksaanzoek in het andere topic en wilde net accepteren

Ik heb er geen probleem mee dat ik in de morgenstond al loop te stuiteren hoor...

Dat gaf jij aan dus daar komen we wel uit
Worden we gewoon heeeeel modern met zijn drieën van die Sisterwives, net als op TLC
Ik vind het allemaal best, zolang er maar genoeg pindakaas in huis is

en koffie natuurlijk.

En kiwi's voor mijn geschifte poezenkind.
Jaaaaaa koffie is de motor van mijn bestaan!

voor koffie
Net heule harde regenbui op mijn kop gehad... nu wil ik warme choco...
*schenkt een kopje in voor Alice* kwam vandaag ook in een hoosbui terecht, geen harde maar wel zware miezer en had geen plu bij me wel geen pluis gelukkig
Hé Nijn kom je ook in onze commune wonen? Okselhaar is wel verplicht.
dank je lieve Nijn....
hahahahahahahahah, gezellig eh... dan moet ik me volgende waxbeurt wel even afzeggen. nog meer eisen?

geen probleem Alice
Alle haren laten staan en niet meer wassen zodat het dreadlocks worden, kleding aan dat echt niet staat, verwassen is en veeeeel te groot en oh ja Kumbayaa zingen
quote:iris1969 schreef op 21 juni 2016 @ 15:31:

[...]

Heerlijk! Waar kan ik me om laten scholen? Ik bied spoedcursussen aan!
Oh dames ik voel me al helemaal thuis in onze commune. Wat voor ceremonie kunnen we organiseren om dit verbond te vieren?
heb ik daar nog wat over ge zeggen? Ik doe niet aan okselhaar.

Oww Nijn je moet wel van poezenbeesten houden...

Oww en ik ben amateur opera zangeres dus ik maak wel herrie...
quote:Alicemorgan82 schreef op 21 juni 2016 @ 20:42:

heb ik daar nog wat over ge zeggen? Ik doe niet aan okselhaar.

Oww Nijn je moet wel van poezenbeesten houden...

Oww en ik ben amateur opera zangeres dus ik maak wel herrie... Nee daar heb je niks meer over te zeggen. Kenmerk van een lesbische relatie enzow
quote:DianaBerrigan schreef op 21 juni 2016 @ 20:40:

Oh dames ik voel me al helemaal thuis in onze commune. Wat voor ceremonie kunnen we organiseren om dit verbond te vieren?

Oww dat verzinnen we wel, de davinci code is mijn lievelingsfilm ,

iets vaags dus als het aan mij ligt
quote:DianaBerrigan schreef op 21 juni 2016 @ 20:43:

[...]

Nee daar heb je niks meer over te zeggen. Kenmerk van een lesbische relatie enzow
quote:Alicemorgan82 schreef op 21 juni 2016 @ 20:46:

[...]

Mag ik als Sisterwive ook ongestoord boos doen en zaniken om niets?

Pretty please?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven