Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
woensdag 29 juni 2016 om 12:23
quote:iris1969 schreef op 29 juni 2016 @ 12:16:
Hé lieve zeurtjes
Even een vraagje aan jullie: ik heb al een tijdje vriendschap met een ex van me en we zijn gisteren naar de sauna geweest. Dat was leuk en gezellig.
Ik heb echter nog nooit vriendschap met een man gehad zonder dat daar uiteindelijk toch gezeur van kwam, dus mijn vraag aan jullie is:
Hoe is jullie ervaring met vriendschap met een man?Een man of een ex vind ik toch nog wel een ander verhaal. Ex met fysieke spanning of ex zonder fysieke spanning?
Hé lieve zeurtjes
Even een vraagje aan jullie: ik heb al een tijdje vriendschap met een ex van me en we zijn gisteren naar de sauna geweest. Dat was leuk en gezellig.
Ik heb echter nog nooit vriendschap met een man gehad zonder dat daar uiteindelijk toch gezeur van kwam, dus mijn vraag aan jullie is:
Hoe is jullie ervaring met vriendschap met een man?Een man of een ex vind ik toch nog wel een ander verhaal. Ex met fysieke spanning of ex zonder fysieke spanning?
woensdag 29 juni 2016 om 12:28
quote:DianaBerrigan schreef op 29 juni 2016 @ 12:23:
[...]
Een man of een ex vind ik toch nog wel een ander verhaal. Ex met fysieke spanning of ex zonder fysieke spanning?
Hij ziet Friends with Benefits wel zitten, ik niet. Ik heb dat ook met hem besproken en dat vond hij prima. Er was geen seksuele spanning in de sauna, alleen gezelligheid. Net alsof ik met een vriendin was.
Het lijkt mij dus wel kunnen, maar volgens mijn vriendin ben ik hier naïef in en wordt het toch gezeur.
[...]
Een man of een ex vind ik toch nog wel een ander verhaal. Ex met fysieke spanning of ex zonder fysieke spanning?
Hij ziet Friends with Benefits wel zitten, ik niet. Ik heb dat ook met hem besproken en dat vond hij prima. Er was geen seksuele spanning in de sauna, alleen gezelligheid. Net alsof ik met een vriendin was.
Het lijkt mij dus wel kunnen, maar volgens mijn vriendin ben ik hier naïef in en wordt het toch gezeur.
woensdag 29 juni 2016 om 12:32
quote:iris1969 schreef op 29 juni 2016 @ 12:28:
[...]
Hij ziet Friends with Benefits wel zitten, ik niet. Ik heb dat ook met hem besproken en dat vond hij prima. Er was geen seksuele spanning in de sauna, alleen gezelligheid. Net alsof ik met een vriendin was.
Het lijkt mij dus wel kunnen, maar volgens mijn vriendin ben ik hier naïef in en wordt het toch gezeur.Ik denk dat je heel goed je eigen grenzen moet bewaken. Als je dat prima vind en jullie dan alsnog op een fijne manier contact kunnen hebben klinkt dat prima. Maar zou er wel mee oppassen dat die grenzen niet vervagen
[...]
Hij ziet Friends with Benefits wel zitten, ik niet. Ik heb dat ook met hem besproken en dat vond hij prima. Er was geen seksuele spanning in de sauna, alleen gezelligheid. Net alsof ik met een vriendin was.
Het lijkt mij dus wel kunnen, maar volgens mijn vriendin ben ik hier naïef in en wordt het toch gezeur.Ik denk dat je heel goed je eigen grenzen moet bewaken. Als je dat prima vind en jullie dan alsnog op een fijne manier contact kunnen hebben klinkt dat prima. Maar zou er wel mee oppassen dat die grenzen niet vervagen
woensdag 29 juni 2016 om 13:58
quote:iris1969 schreef op 29 juni 2016 @ 12:16:
Hé lieve zeurtjes
Even een vraagje aan jullie: ik heb al een tijdje vriendschap met een ex van me en we zijn gisteren naar de sauna geweest. Dat was leuk en gezellig.
Ik heb echter nog nooit vriendschap met een man gehad zonder dat daar uiteindelijk toch gezeur van kwam, dus mijn vraag aan jullie is:
Hoe is jullie ervaring met vriendschap met een man?
Hoe mijn ervaring is met gewone vriendschappen met mannen? Geen probleem mee, mijn BFF is een vent.
Ik ga denk ik sowieso wel makkelijk 'gewoon' met mannen, mjah ik ben dan (niet qua uiterlijk, meer qua gedrag) een halve tomboy...
Ik ben momenteel ff moe en overspannen van dat hele liefdesgezeik met collega die blijkbaar nog steeds moeilijk doet om
watvoor rede dan ook.
Ik heb geen puf meer om er overna te denken en mee bezig te zijn, en eerlijk gezegd ben ik niet eens teleurgesteld.
Het is simpel, als er verder geen initiatief komt zwakken mij gevoelens simpelweg af merk ik.
(gelukkig, eindelijk hehe)
Blijkbaar heb ik het en hem de afgelopen tijd mooier gemaakt dan het is.
Vind het wel ff best allemaal... (bleeeeegg werken tot 17 uur, het is rustig, ik zit alleen en
ik verveel me...)
Hé lieve zeurtjes
Even een vraagje aan jullie: ik heb al een tijdje vriendschap met een ex van me en we zijn gisteren naar de sauna geweest. Dat was leuk en gezellig.
Ik heb echter nog nooit vriendschap met een man gehad zonder dat daar uiteindelijk toch gezeur van kwam, dus mijn vraag aan jullie is:
Hoe is jullie ervaring met vriendschap met een man?
Hoe mijn ervaring is met gewone vriendschappen met mannen? Geen probleem mee, mijn BFF is een vent.
Ik ga denk ik sowieso wel makkelijk 'gewoon' met mannen, mjah ik ben dan (niet qua uiterlijk, meer qua gedrag) een halve tomboy...
Ik ben momenteel ff moe en overspannen van dat hele liefdesgezeik met collega die blijkbaar nog steeds moeilijk doet om
watvoor rede dan ook.
Ik heb geen puf meer om er overna te denken en mee bezig te zijn, en eerlijk gezegd ben ik niet eens teleurgesteld.
Het is simpel, als er verder geen initiatief komt zwakken mij gevoelens simpelweg af merk ik.
(gelukkig, eindelijk hehe)
Blijkbaar heb ik het en hem de afgelopen tijd mooier gemaakt dan het is.
Vind het wel ff best allemaal... (bleeeeegg werken tot 17 uur, het is rustig, ik zit alleen en
ik verveel me...)
woensdag 29 juni 2016 om 14:14
Ok ik lieg mezelf voor.
Ik ben geirriteerd, snap het niet en vind mezelf heel ff zielig waarom
dit niet gelukt is.
Ja ik weet dat het ultieme geluk niet in relaties zit blablabla maar ik vind het toch stom.
En ik kan ook niet ontkennen dat dit een zeer heftige verliefdheid was.
Lucht me wel op dat er nu eindelijk een end aan komt...
(zolang ik alle gevoelens toelaat... en daar zit het hem, daar heb ik soms geen zin in..)
Ik ben geirriteerd, snap het niet en vind mezelf heel ff zielig waarom
dit niet gelukt is.
Ja ik weet dat het ultieme geluk niet in relaties zit blablabla maar ik vind het toch stom.
En ik kan ook niet ontkennen dat dit een zeer heftige verliefdheid was.
Lucht me wel op dat er nu eindelijk een end aan komt...
(zolang ik alle gevoelens toelaat... en daar zit het hem, daar heb ik soms geen zin in..)
woensdag 29 juni 2016 om 14:31
ja net als bij mij... al komt daar geloof ik echt een end aan.
Zit net nog iets te bedenken... als hij nu al zo gesloten en raar en moeilijk doet
dan wordt dat als we wat hebben helemaal een ramp.
Ik ben er een beetje klaar mee geloof ik..., ik vertik het om nog langer moeite voor hem te doen/
ermee bezig te zijn.
Mjah ik neig mezelf te veroordelen dat ik al die tijd niet wilde zien dat hij
blijkbaar niet is wie ik dacht/dat het niet gaat hoe ik het in mijn hoofd had.
Meehh... stomme kerels...
Zit net nog iets te bedenken... als hij nu al zo gesloten en raar en moeilijk doet
dan wordt dat als we wat hebben helemaal een ramp.
Ik ben er een beetje klaar mee geloof ik..., ik vertik het om nog langer moeite voor hem te doen/
ermee bezig te zijn.
Mjah ik neig mezelf te veroordelen dat ik al die tijd niet wilde zien dat hij
blijkbaar niet is wie ik dacht/dat het niet gaat hoe ik het in mijn hoofd had.
Meehh... stomme kerels...
woensdag 29 juni 2016 om 14:54
Nou nee eigenlijk niet... ik wil niet zo zwart wit meer heen en weer schieten.
Eerlijk gezegd vind ik op dit moment mezelf gewoon ff een beetje zielig en heb ik een
'iedereen moet ff opsodemieteren-bui
Heb ik eigenlijk ook niks aan en komt altijd op hele vervelende momenten haha...
(ik moet werken tot 17 uur)
Nou ja ik weet wel dat er eindelijk een einde aan komt, mjah dat gaat helaas niet zomaar
zonder emoties hele erge vermoeidheid.
FF doorzetten en volhouden...
Hakuna matata...
Eerlijk gezegd vind ik op dit moment mezelf gewoon ff een beetje zielig en heb ik een
'iedereen moet ff opsodemieteren-bui
Heb ik eigenlijk ook niks aan en komt altijd op hele vervelende momenten haha...
(ik moet werken tot 17 uur)
Nou ja ik weet wel dat er eindelijk een einde aan komt, mjah dat gaat helaas niet zomaar
zonder emoties hele erge vermoeidheid.
FF doorzetten en volhouden...
Hakuna matata...
woensdag 29 juni 2016 om 14:55
Ik ben zwanger dus. En echt al tonnetje rond en bekken problemen en de wasmachine is helemaal op zolder dus mijn man doet de was. Hartstikke lief.
En nu voel ik me een takke trol dat ik kwaad ben geworden. Want hij heeft co ouderschap en deze week zijn de kinderen er niet. Why the hell ligt er dan schone kinderkleding nu en is mijn ondergoed was nog niet gedaan. Ik pas nog maar 4 onderbroeken door de zwangerschap dus zo maar ff een flinke voorraad inslaan. En nu voel ik me echt een kreng want hij doet wel die was in zijn eentje nu en daar zou ik blij mee moeten zijn maar echt soms kan ik zo onredelijk uit de hoek komen.
En nu voel ik me een takke trol dat ik kwaad ben geworden. Want hij heeft co ouderschap en deze week zijn de kinderen er niet. Why the hell ligt er dan schone kinderkleding nu en is mijn ondergoed was nog niet gedaan. Ik pas nog maar 4 onderbroeken door de zwangerschap dus zo maar ff een flinke voorraad inslaan. En nu voel ik me echt een kreng want hij doet wel die was in zijn eentje nu en daar zou ik blij mee moeten zijn maar echt soms kan ik zo onredelijk uit de hoek komen.
woensdag 29 juni 2016 om 15:28
Wat eten jullie trouwens als je een baaldag hebt?
Ik vond net dat ik chinees mocht halen van mezelf als ik klaar ben met werken
maar ik heb daar helemaal geen trek in...
Het voordeel van in het centrum wonen is dat er keuze zat is.
Kan ook doen:
-sushi maar ook geen trek in
-thais: is duur
-surinaams: de meme
-toch zelf koken : jamaarikbenheulzielig....
-patat: meeehhh dan kan dat in het weekend niet meer (stom excuus)
-wrap en kleintje friet vd mac: ook een optie mjah het is de mac he
-KFC: pora golla tres cervecas, volgens mij is dat heul erg goor...
Ok dit was ff een volkomen nutteloos berichtje ,
hey ik voel me eigenlijk best wel weer chill...
Oww trouwens ik heb Netflix opgezegd en mn tvzenders weer uitgebreid en
ontdekt dat Ugly Betty helemaal chill is. Ik geloof dat ik verslaafd aan het worden ben...
(en heb er vanmiddag een paar opgenomen, joehoe!!!!)
Ik vond net dat ik chinees mocht halen van mezelf als ik klaar ben met werken
maar ik heb daar helemaal geen trek in...
Het voordeel van in het centrum wonen is dat er keuze zat is.
Kan ook doen:
-sushi maar ook geen trek in
-thais: is duur
-surinaams: de meme
-toch zelf koken : jamaarikbenheulzielig....
-patat: meeehhh dan kan dat in het weekend niet meer (stom excuus)
-wrap en kleintje friet vd mac: ook een optie mjah het is de mac he
-KFC: pora golla tres cervecas, volgens mij is dat heul erg goor...
Ok dit was ff een volkomen nutteloos berichtje ,
hey ik voel me eigenlijk best wel weer chill...
Oww trouwens ik heb Netflix opgezegd en mn tvzenders weer uitgebreid en
ontdekt dat Ugly Betty helemaal chill is. Ik geloof dat ik verslaafd aan het worden ben...
(en heb er vanmiddag een paar opgenomen, joehoe!!!!)
woensdag 29 juni 2016 om 23:13
quote:iris1969 schreef op 29 juni 2016 @ 15:17:
Haha DP je komt op mij over als een stoere rockchick door al je posts, dus ik moet mijn beeld nu wel even bijstellen richting bozige zwangerella
Mijn god ik verbaas me elke dag meer.
-ik was van plan flesvoeding te geven want tieten zijn voor seks in mijn ogen (en zit nu braaf bij de borstvoeding cursus)
-de babykamer zou een soort nerd hok kruising met rockabilly stoer worden en is nu lief mintgroen met zalmroze
-terwijl ik dus een grafhekel heb aan roze
-ik moet huilen om liedjes van marco borsato terwijl ik echt een pokkehekel heb aan die kerel en het liefst rock n roll of metal draai
en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik wilde een stoere commode maken met kersjes erop en biljartballen en meer rockabilly meuk en dit is het uiteindelijk geworden
Echt...somebody shoot me. Als ik een half jaar na de bevalling nog steeds zo doe mogen mijn vriendinnen me komen slaan.
Haha DP je komt op mij over als een stoere rockchick door al je posts, dus ik moet mijn beeld nu wel even bijstellen richting bozige zwangerella
Mijn god ik verbaas me elke dag meer.
-ik was van plan flesvoeding te geven want tieten zijn voor seks in mijn ogen (en zit nu braaf bij de borstvoeding cursus)
-de babykamer zou een soort nerd hok kruising met rockabilly stoer worden en is nu lief mintgroen met zalmroze
-terwijl ik dus een grafhekel heb aan roze
-ik moet huilen om liedjes van marco borsato terwijl ik echt een pokkehekel heb aan die kerel en het liefst rock n roll of metal draai
en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik wilde een stoere commode maken met kersjes erop en biljartballen en meer rockabilly meuk en dit is het uiteindelijk geworden
Echt...somebody shoot me. Als ik een half jaar na de bevalling nog steeds zo doe mogen mijn vriendinnen me komen slaan.