Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
maandag 27 juni 2016 om 08:34
maandag 27 juni 2016 om 09:31
quote:Alicemorgan82 schreef op 26 juni 2016 @ 20:45:
[...]
Yes yes yes! Gewoon een jas erover en sneakers.
Ik durfde dat nooit maar wilde het een x.
Gister moest ik echt wat hebben maar had nog geen zin om me aan te kleden
Het was 8.15 , dan ligt de halve wijk nog te pitten, bovendien is de ah om de hoek.
Ik vond het wel een lollige actie van mezelf
Dus je zag er niet zo uit?
met als kers op de taart:
[...]
Yes yes yes! Gewoon een jas erover en sneakers.
Ik durfde dat nooit maar wilde het een x.
Gister moest ik echt wat hebben maar had nog geen zin om me aan te kleden
Het was 8.15 , dan ligt de halve wijk nog te pitten, bovendien is de ah om de hoek.
Ik vond het wel een lollige actie van mezelf
Dus je zag er niet zo uit?
met als kers op de taart:
maandag 27 juni 2016 om 10:06
quote:LunaLoona schreef op 27 juni 2016 @ 08:34:
[...]
Het valt reuze mee, hoor. Geloof het of niet, maar er is verbazingwekkend weinig verschil tussen 29 of 30.
dat is waar, misschien omdat ik me in me hoofd absoluut geen 30 voel
hahahahha, mijn zusje heeft een jaartje in Amerika gestudeerd en kwamen ze ook gewoon in pyjama naar college.
[...]
Het valt reuze mee, hoor. Geloof het of niet, maar er is verbazingwekkend weinig verschil tussen 29 of 30.
dat is waar, misschien omdat ik me in me hoofd absoluut geen 30 voel
hahahahha, mijn zusje heeft een jaartje in Amerika gestudeerd en kwamen ze ook gewoon in pyjama naar college.
maandag 27 juni 2016 om 13:48
maandag 27 juni 2016 om 17:46
ff zeuren want schokkende ontdekking gedaan,
begin geloof ik mn nieuwe levensjaar met een schone lei.
Ik was al een klein beetje mannen moe, best wel een beetje maar ik geloof dat ik vooral
moe ben van die ene gozer die moeilijk blijft doen ondanks zn wederzijdse gevoelens. Zal een rede hebben, maar dat interesseert me geen hol meer.
Ik ben echt gewoon moe, een soort gevoel van overspannen zijn.
Ik zou het liefst nu mn rugzak pakken en ff een maand op de Camino gaan zitten, of in een klooster, of op een onbewoond eiland tussen de kakkerlakken of zo...
En het klinkt vast raar maar ik voel nu nog helemaal geen opluchting, ik schrik er vooral van. En ja dat heeft ook te maken met een soort angst voor leegte.
Meeeehhh moeeooehhh
begin geloof ik mn nieuwe levensjaar met een schone lei.
Ik was al een klein beetje mannen moe, best wel een beetje maar ik geloof dat ik vooral
moe ben van die ene gozer die moeilijk blijft doen ondanks zn wederzijdse gevoelens. Zal een rede hebben, maar dat interesseert me geen hol meer.
Ik ben echt gewoon moe, een soort gevoel van overspannen zijn.
Ik zou het liefst nu mn rugzak pakken en ff een maand op de Camino gaan zitten, of in een klooster, of op een onbewoond eiland tussen de kakkerlakken of zo...
En het klinkt vast raar maar ik voel nu nog helemaal geen opluchting, ik schrik er vooral van. En ja dat heeft ook te maken met een soort angst voor leegte.
Meeeehhh moeeooehhh
maandag 27 juni 2016 om 19:13
quote:iris1969 schreef op 27 juni 2016 @ 18:02:
Bleh Alice dat klinkt niet zo fijn.
Even een persoonlijke bekentenis van mij: ik heb mijn eerste girl crush te pakken, ze is zo leuk .
wat leuk, dat wil ik ook haha.
(Mjah ik ben best wel een tomboy qua innerlijk en vrouwen vind ik best wel irritant )
Mwah ik schrok ff maar ik ben weer rustig omdat ik de gevoelens er gewoon even liet zijn.
En ik snap het ineens: fysiek had ik hem al losgelaten, maar qua verstand (ego) nog niet, vooral niet na wat gebeurtenissen, acties en reacties.
Echter zolang hij geen initiatief neemt, om wat voor rede dan ook, heeft mijn ego geen enkele rede om hem niet los te laten/er nog mee bezig te zijn.
Hehe dat werd tijd, voel me moe maar ook opgelucht.
(Zou wel handig zijn als ik ff makkelijk vliefd word op die kerel die een crush heeft op mij mjah zo werkt dat niet. Bovendien is hij qua persoon mn type helemaal niet)
Ok een zwak houd ik echt wel voor hem hoor... en de wil om vunzige dingen te doen in de lift/kelder/kopieerhok (collega) zijn er ook echt nog wel hoor...
Bleh Alice dat klinkt niet zo fijn.
Even een persoonlijke bekentenis van mij: ik heb mijn eerste girl crush te pakken, ze is zo leuk .
wat leuk, dat wil ik ook haha.
(Mjah ik ben best wel een tomboy qua innerlijk en vrouwen vind ik best wel irritant )
Mwah ik schrok ff maar ik ben weer rustig omdat ik de gevoelens er gewoon even liet zijn.
En ik snap het ineens: fysiek had ik hem al losgelaten, maar qua verstand (ego) nog niet, vooral niet na wat gebeurtenissen, acties en reacties.
Echter zolang hij geen initiatief neemt, om wat voor rede dan ook, heeft mijn ego geen enkele rede om hem niet los te laten/er nog mee bezig te zijn.
Hehe dat werd tijd, voel me moe maar ook opgelucht.
(Zou wel handig zijn als ik ff makkelijk vliefd word op die kerel die een crush heeft op mij mjah zo werkt dat niet. Bovendien is hij qua persoon mn type helemaal niet)
Ok een zwak houd ik echt wel voor hem hoor... en de wil om vunzige dingen te doen in de lift/kelder/kopieerhok (collega) zijn er ook echt nog wel hoor...
woensdag 29 juni 2016 om 12:13
quote:iris1969 schreef op 27 juni 2016 @ 18:24:
[...]
Geen idee dit is nieuw terrein voor mij.
Heb je een spoedcursus voor me?
Ik gooi denk ik maar eens even alle cliches op tafel!
Lekker van genieten, net zoals je bij een man zou doen. Gewoon een keer samen koffie gaan drinken/wandelen/noordzeevissen/breicursus volgen en gewoon kijken hoe dat voelt. Kijken hoe het is om met haar iets te doen. En als je dan zin hebt om haar te zoenen dan zoen je haar. En als je daar geen zin in hebt dan doe je dat niet.
Het is niet als je nu iets met een vrouw begint dat je forever and always lesbisch bent en alvast tuinbroeken moet gaan inslaan. Seksualiteit kan ook iets flexibels zijn, iets niet vaststaands
[...]
Geen idee dit is nieuw terrein voor mij.
Heb je een spoedcursus voor me?
Ik gooi denk ik maar eens even alle cliches op tafel!
Lekker van genieten, net zoals je bij een man zou doen. Gewoon een keer samen koffie gaan drinken/wandelen/noordzeevissen/breicursus volgen en gewoon kijken hoe dat voelt. Kijken hoe het is om met haar iets te doen. En als je dan zin hebt om haar te zoenen dan zoen je haar. En als je daar geen zin in hebt dan doe je dat niet.
Het is niet als je nu iets met een vrouw begint dat je forever and always lesbisch bent en alvast tuinbroeken moet gaan inslaan. Seksualiteit kan ook iets flexibels zijn, iets niet vaststaands
woensdag 29 juni 2016 om 12:16
Hé lieve zeurtjes
Even een vraagje aan jullie: ik heb al een tijdje vriendschap met een ex van me en we zijn gisteren naar de sauna geweest. Dat was leuk en gezellig.
Ik heb echter nog nooit vriendschap met een man gehad zonder dat daar uiteindelijk toch gezeur van kwam, dus mijn vraag aan jullie is:
Hoe is jullie ervaring met vriendschap met een man?
Even een vraagje aan jullie: ik heb al een tijdje vriendschap met een ex van me en we zijn gisteren naar de sauna geweest. Dat was leuk en gezellig.
Ik heb echter nog nooit vriendschap met een man gehad zonder dat daar uiteindelijk toch gezeur van kwam, dus mijn vraag aan jullie is:
Hoe is jullie ervaring met vriendschap met een man?