Onbenullige ergernissen *deel 2!*
dinsdag 24 november 2015 om 15:43
Dat ik telefoneer naar een officiële federale instantie in Brussel, dat de dame die opneemt mij niet in het Nederlands te woord kan staan, en mij dus doorverbindt (zonder eigenlijk iets te zeggen buiten 'Sorry, momentje'). Persoon 2 aan de lijn hetzelfde, persoon 3 hetzelfde om dan persoon 4 aan de de lijn te krijgen die opnieuw 'Sorry, momentje' mompelt en dan ophangt.
dinsdag 24 november 2015 om 16:04
Mijn fiets heeft geen standaard, dus als ik gebruik maak van een fietsenstalling moet ik het wiel ook echt in het rek zetten. Alleen zijn er overal waar ik kom te weinig rekken beschikbaar en dit komt dus doordat mensen hun fiets niet met het wiel in het rek zetten, maar gewoon hun standaard gebruiken en zo dus per fiets 2 of 3 plekken innemen.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
dinsdag 24 november 2015 om 16:16
dinsdag 24 november 2015 om 16:30
Uhmmmm
- Mensen die praten in de stilte wagon van de trein.
- Smakkende mensen
- Mensen die me laten wachten / hun afspraken niet na komen.
- Mensen die niet de snelheid rijden, die ze mogen, maar veel langzamer of veel harder.
- Onzinnige Facebook berichten. (heb daarom geen fb meer)
- Mensen die heel snel dingen roepen over moeilijke kwesties zoals het asielbeleid, zonder zich te informeren of ook maar iets te verdiepen in de materie.
- Mensen die praten in de stilte wagon van de trein.
- Smakkende mensen
- Mensen die me laten wachten / hun afspraken niet na komen.
- Mensen die niet de snelheid rijden, die ze mogen, maar veel langzamer of veel harder.
- Onzinnige Facebook berichten. (heb daarom geen fb meer)
- Mensen die heel snel dingen roepen over moeilijke kwesties zoals het asielbeleid, zonder zich te informeren of ook maar iets te verdiepen in de materie.
dinsdag 24 november 2015 om 16:53
quote:Curley schreef op 24 november 2015 @ 16:04:
Mijn fiets heeft geen standaard, dus als ik gebruik maak van een fietsenstalling moet ik het wiel ook echt in het rek zetten. Alleen zijn er overal waar ik kom te weinig rekken beschikbaar en dit komt dus doordat mensen hun fiets niet met het wiel in het rek zetten, maar gewoon hun standaard gebruiken en zo dus per fiets 2 of 3 plekken innemen.Ja, dat! Meestal is er naast het fietsenrek plaats zat om je fiets op een standaard te zetten, maar blijkbaar moet die fiets per se vóór het rek op een standaard staan.
Mijn fiets heeft geen standaard, dus als ik gebruik maak van een fietsenstalling moet ik het wiel ook echt in het rek zetten. Alleen zijn er overal waar ik kom te weinig rekken beschikbaar en dit komt dus doordat mensen hun fiets niet met het wiel in het rek zetten, maar gewoon hun standaard gebruiken en zo dus per fiets 2 of 3 plekken innemen.Ja, dat! Meestal is er naast het fietsenrek plaats zat om je fiets op een standaard te zetten, maar blijkbaar moet die fiets per se vóór het rek op een standaard staan.
Ik vind hier dingen van.
zondag 29 november 2015 om 18:30
quote:Curley schreef op 24 november 2015 @ 16:04:
Mijn fiets heeft geen standaard, dus als ik gebruik maak van een fietsenstalling moet ik het wiel ook echt in het rek zetten. Alleen zijn er overal waar ik kom te weinig rekken beschikbaar en dit komt dus doordat mensen hun fiets niet met het wiel in het rek zetten, maar gewoon hun standaard gebruiken en zo dus per fiets 2 of 3 plekken innemen.jaaaaaa dit... op mijn werk ook! heel irritant!
Mijn fiets heeft geen standaard, dus als ik gebruik maak van een fietsenstalling moet ik het wiel ook echt in het rek zetten. Alleen zijn er overal waar ik kom te weinig rekken beschikbaar en dit komt dus doordat mensen hun fiets niet met het wiel in het rek zetten, maar gewoon hun standaard gebruiken en zo dus per fiets 2 of 3 plekken innemen.jaaaaaa dit... op mijn werk ook! heel irritant!
never a failure, always a lesson
zondag 29 november 2015 om 18:51
quote:Sabeltandcavia schreef op 29 november 2015 @ 18:50:
Dat ik op Pinterest allemaal handige toepassingen vind van de schoenenzak, zoals deze:
[afbeelding]
..en dat in heel Nederland nergens zo'n schoenenzak te vinden is Gewoon bij Ikea: http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/20251974/
Dat ik op Pinterest allemaal handige toepassingen vind van de schoenenzak, zoals deze:
[afbeelding]
..en dat in heel Nederland nergens zo'n schoenenzak te vinden is Gewoon bij Ikea: http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/20251974/
zondag 29 november 2015 om 19:02
quote:Sabeltandcavia schreef op 29 november 2015 @ 18:55:
Verhip
Die hebben ze dan zeker niet zo lang?Geen idee, ik herinnerde het me gewoon dat ik ze daar al eens had gezien. En anders hier bestellen:
http://nl.aliexpress.com/ ... ocket-door-organizer.html
Verhip
Die hebben ze dan zeker niet zo lang?Geen idee, ik herinnerde het me gewoon dat ik ze daar al eens had gezien. En anders hier bestellen:
http://nl.aliexpress.com/ ... ocket-door-organizer.html
zondag 29 november 2015 om 20:08
Af en toe bij Kruidvat.. Heb je nu niet veel aan
Ik heb het ook vaak, als je ergens naar zoekt dan is het ner-gens te vinden. En dan heb je eindelijk een matig, duur alternatief en dan zie je het overal voor spotprijsjes.
Had ik met een uitsteekvorm in de vorm van een ster. Klinkt simpel, maar het was echt onvindbaar. Ben toen uiteindelijk 'geslaagd' bij een hele dure kookwinkel: 8 euro oid voor een stom vormpje.
zondag 29 november 2015 om 20:29
Ik erger me op het moment op het forum aan mensen die niet kunnen redeneren.
"Oh je vindt plofkippen zielig? Tja, het doodknuppelen van zeehondjes is nog veel zieliger. Laten we het daar eens over hebben."
"Verlichting op je fiets belangrijk? Ik fiets al jaren zonder verlichting en ik leef nog steeds! Zo gevaarlijk is het niet hoor"
AARRGHH
"Oh je vindt plofkippen zielig? Tja, het doodknuppelen van zeehondjes is nog veel zieliger. Laten we het daar eens over hebben."
"Verlichting op je fiets belangrijk? Ik fiets al jaren zonder verlichting en ik leef nog steeds! Zo gevaarlijk is het niet hoor"
AARRGHH
zondag 29 november 2015 om 20:39
quote:ibbeltje12 schreef op 29 november 2015 @ 20:29:
AARRGHHWaarschijnlijk iemand die geen rijbewijs heeft. Geen fietsverlichting valt bij mij niet onder de onbenullige ergernissen, maar onder de echte ergernissen (ja ik heb gezien dat deze opmerking uit een ander topic komt)
AARRGHHWaarschijnlijk iemand die geen rijbewijs heeft. Geen fietsverlichting valt bij mij niet onder de onbenullige ergernissen, maar onder de echte ergernissen (ja ik heb gezien dat deze opmerking uit een ander topic komt)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert