Onbenullige ergernissen *deel 2!*

16-03-2015 10:24 2662 berichten
Hier ergeren we ons weer verder aan van alles en nog wat, spui lekker verder en lucht je hart!

Link naar het eerste topic
Nou Blondie dat vind ik niet onbenullig! Hopelijk valt alles mee....

Is het een mogelijkheid om van arts te wisselen? Vlaams is gewoon een heel ander taaltje, het mag toch niet zo zijn dat jullie daardoor belangrijke informatie missen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 19 december 2015 @ 00:35:

Mijn man en ik ergeren ons aan de arts in het ziekenhuis die mijn man heeft. Hij gebruikt medische termen maar daarentegen ook zijn eigen simpele termen. Het is een Belg dus je moet ook goed luisteren voor het taaltje. Wij wonen dicht bij de grensstreek dus dat lukt dus wel. Mijn man was op consult en de arts had het over kleine haartjes die gezien waren. Mijn man vroeg toen van heb je het over uitzaaiingen? Ja zei hij toen en wij dachten van man zeg dat dan gewoon. Weten wij ook meer waar we aan toe zijn.

Waarschijnlijk zei hij haarDjes en niet haarTjes.

Rot voor jullie dat je man zo ziek is.

Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:ZsaZsa2015 schreef op 16 december 2015 @ 14:54:

Mensen die standaard te lui zijn om hun signaleerlicht aan te zetten als ze afslaan. Okay, af en toe vergeten, soit, maar ALTIJD?! En dat eeuwige gekeutel van mensen die niet duidelijk zijn: half stoppen of half doorrijden als ik over wil steken :S

Idd. Bloedirritant..

Sowieso mensen die denken dat ze rijden kunnen terwijl ze er een potje van maken..

Ik vind nu mezelf ook irritant, heb honger maar geen zin om op te staan..
mezelf... onnodig/onverklaarbaar mezelf quoten/geen mobiel forum talent..
Ik erger me aan mensen die (zelfs op Facebook!) klagen dat hun kerstpakket 'toch wel tegenvalt'.

Jemig, je krijgt het maar hoor.

Als het niet in je straatje past, geef je het toch lekker weg aan iemand die er wél blij mee is?
quote:Lotte35 schreef op 19 december 2015 @ 10:36:

Ik erger me aan mensen die (zelfs op Facebook!) klagen dat hun kerstpakket 'toch wel tegenvalt'.

Als het niet in je straatje past, geef je het toch lekker weg aan iemand die er wél blij mee is?

Och, ik kreeg een minipakketje van het uitzendbureau (met o.a. cup-a-soup en een afschuwelijk lelijke mok) terwijl mijn collega's (die exact hetzelfde werk doen) een groot pakket kregen met leuke spullen.

Dus ik heb ook wel even geklaagd. Was eigenlijk gewoon jaloers
quote:Lotte35 schreef op 19 december 2015 @ 10:36:

Helemaal niet mee eens.

Wie zit er nou te wachten op een (kaas)plankje of tapassschaaltjes?

Vaak wil ook niemand bep. dingen in je kerstpakket hebben.Zegt al meer dan genoeg..
quote:LoiseauCoureur schreef op 19 december 2015 @ 12:14:

Och, ik kreeg een minipakketje van het uitzendbureau (met o.a. cup-a-soup en een afschuwelijk lelijke mok) terwijl mijn collega's (die exact hetzelfde werk doen) een groot pakket kregen met leuke spullen.

Dus ik heb ook wel even geklaagd. Was eigenlijk gewoon jaloers

Dat vind iets anders.

Dat begrijp ik eigenlijk niet.

Waarom kreeg jij niet hetzelfde als zij?
quote:miedo schreef op 19 december 2015 @ 12:19:

[...]

Helemaal niet mee eens.

Wie zit er nou te wachten op een (kaas)plankje of tapassschaaltjes?

Vaak wil ook niemand bep. dingen in je kerstpakket hebben.Zegt al meer dan genoeg..

Blij zijn dat je wat krijgt.

Ze hoeven je niks te geven en als ht dan niet goed genoeg is voor je dan laat je het lekker daar.

Zijn genoeg mensen die niks krijgen en hard werken heel het jaar..
quote:mano28 schreef op 19 december 2015 @ 12:32:

Ze hoeven je niks te geven en als ht dan niet goed genoeg is voor je dan laat je het lekker daar.

Zijn genoeg mensen die niks krijgen en hard werken heel het jaar..Juist, dat is precies mijn punt.
Ik had ook best een kerstpakket willen hebben, dan had ik in ieder geval mijn baan nog gehad.
Niet geschoten is altijd mis
quote:Broedkippetje schreef op 19 december 2015 @ 09:16:

[...]

Waarschijnlijk zei hij haarDjes en niet haarTjes.

Rot voor jullie dat je man zo ziek is.

Oke bedankt, dat zal het waarschijnlijk zijn. Daar hadden wij niet bij stil gestaan.
Kwestie van te hoog gespannen verwachtingen. Ik verheug me gewoon op de chocolaatjes in het kerstpakket en dan valt het verder eigenlijk nooit tegen.
quote:mano28 schreef op 19 december 2015 @ 12:32:

[...]

Zijn genoeg mensen die niks krijgen en hard werken heel het jaar...Die zitten w.s ook niet te wachten op tapasschaaltjes , (kaas)plankje of een slaschaal !!
Ik vond mijn kat net even niet zo leuk. Ze is een beetje ziek en ik kon haar nergens vinden net. Echt hele huis omgekeerd (ze was zeker niet buiten), echt geen idee waar dat rotbeest uithing.

Ze is mijn lievelinskat dus ik werd redelijk panisch.

Zelfs op een geschilde kiwi reageerde ze niet. (Daar is mevrouw gek op, daar springt ze bijna nog voor in de sloot)

Komt ze net ineens heel rustig binnen gewandeld... grrrrrr... rotbeest...
quote:Starshine schreef op 19 december 2015 @ 12:42:

Kwestie van te hoog gespannen verwachtingen. Ik verheug me gewoon op de chocolaatjes in het kerstpakket en dan valt het verder eigenlijk nooit tegen.Oke, maar dan zit je nog met al die onbruikbare dingen waat je niet op zit te wachten.W.s niemand in je kennissenkring die het graag wil hebben.Dan naar de kringloopwinkel.Echt kansloos.Stop dan in het kerstpakket eetbare dingen denk ik dan.Of kaarsen , badschuim etc
quote:Zelatrice schreef op 19 december 2015 @ 12:45:

Ik vond mijn kat net even niet zo leuk. Ze is een beetje ziek en ik kon haar nergens vinden net. Echt hele huis omgekeerd (ze was zeker niet buiten), echt geen idee waar dat rotbeest uithing.

Ze is mijn lievelinskat dus ik werd redelijk panisch.

Zelfs op een geschilde kiwi reageerde ze niet. (Daar is mevrouw gek op, daar springt ze bijna nog voor in de sloot)

Komt ze net ineens heel rustig binnen gewandeld... grrrrrr... rotbeest...

ruilen met mijn kat?

Die heeft een hotspot, d.w.z die bijt steeds een oude genezen wond aan de staartpunt weer open ...Van pure nood loopt meneer dus ook de hele week met een pleister om de staart en dit kan nog wel maanden duren voordat hij enige vooruitgang maakt...
quote:miedo schreef op 19 december 2015 @ 12:46:

[...]

Oke, maar dan zit je nog met al die onbruikbare dingen waat je niet op zit te wachten.W.s niemand in je kennissenkring die het graag wil hebben.Dan naar de kringloopwinkel.Echt kansloos.Stop dan in het kerstpakket eetbare dingen denk ik dan.Of kaarsen , badschuim etc

Och, ik kan geen schaaltjes genoeg hebben.

Eigenlijk ben ik nooit teleurgesteld door een kerstpakket. Sommige dingen vind ik leuk, anderen wat minder, maar ik heb er altijd wel een bestemming voor.

Dit jaar was het makkelijk, we mochten zelf iets uitzoeken op zo'n cadeausite. Alle aangeboden cadeaus vond ik niks dus ik heb lekker een wehkampbon genomen en die spendeer ik als ik wat nodig heb.

Oke, maar dan zit je nog met al die onbruikbare dingen waat je niet op zit te wachten.W.s niemand in je kennissenkring die het graag wil hebben.Dan naar de kringloopwinkel.Echt kansloos.

De weggeefhoek is dan een heel mooi alternatief.

Ik ben daar een paar jaar geleden lid van geworden, omdat ik nieuwe stoelen had gekocht en die oude wilde weggeven.

Echt, je staat er versteld van waar je mensen blij mee kunt maken.

[...]

Oke, maar dan zit je nog met al die onbruikbare dingen waat je niet op zit te wachten.W.s niemand in je kennissenkring die het graag wil hebben.Dan naar de kringloopwinkel.Echt kansloos.Stop dan in het kerstpakket eetbare dingen denk ik dan.Of kaarsen , badschuim etc

Als ik jou werkgever zou zijn kreeg je niks.wat ondankbaar ben je dan zeg of gewoon vreselijk verwend.

Zijn genoeg mensen blij met schaaltjes en niet in elk pakket zit dat.

En wat ik al eerder zei,je mag het gewoon daar laten hoor!of breng het naar de voedselbank.

Ik snap echt niet dat iemand kan klagen en zeiken om iets wat je krijgt

Wij krijgen een mooi pakket,van de keurslager. En raad eens? Geen tapasschaaltjes
Mensen die op Marktplaats 'bijna gratis' in de titel vermelden. Niet dat ik zoek op gratis dingen, maar ik zie het regelmatig voorbij komen tijdens het scrollen. Echt suf.
quote:miedo schreef op 19 december 2015 @ 12:48:

[...]

ruilen met mijn kat?

Die heeft een hotspot, d.w.z die bijt steeds een oude genezen wond aan de staartpunt weer open ...Van pure nood loopt meneer dus ook de hele week met een pleister om de staart en dit kan nog wel maanden duren voordat hij enige vooruitgang maakt... Je moet mij er soms echt even aan herinneren wat er ook alweer leuk was aan die beesten...
Dat m'n schoonmoeder ziek is en dat daardoor het logeerpartijtje van de kinderen waarschijnlijk niet doorgaat waardoor ik mijn plannen die ik al maanden voor me uitschuif bij moet stellen. Het ergste vind ik dat ze daar zelf niet mee komt maar dat ik er zelf over moet beginnen.

En ja, ik ben een zeur en het is belangrijker dat ze beter wordt.
Begrijp goed dat dat onhandig en vervelend voor je is.
quote:clemance schreef op 19 december 2015 @ 22:50:

Begrijp goed dat dat onhandig en vervelend voor je is.😘

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven