Onbenullige ergernissen *deel 2!*
donderdag 31 december 2015 om 11:37
quote:Lotte35 schreef op 30 december 2015 @ 11:00:
Mijn eerste goede voornemen voor 2016 is trouwens dat ik onbenullige dingen minder irritant ga vinden.
Mijn tweede goede voornemen is echter, dat ik minder streng voor mezelf ga zijn.
Mijn eerste goede voornemen hoef ik dus niet vol te houden, heb ik besloten Je zou ook eens een keertje gek kunnen doen en over bepaalde angsten heen kunnen stappen
Mijn eerste goede voornemen voor 2016 is trouwens dat ik onbenullige dingen minder irritant ga vinden.
Mijn tweede goede voornemen is echter, dat ik minder streng voor mezelf ga zijn.
Mijn eerste goede voornemen hoef ik dus niet vol te houden, heb ik besloten Je zou ook eens een keertje gek kunnen doen en over bepaalde angsten heen kunnen stappen
Niet geschoten is altijd mis
donderdag 31 december 2015 om 21:29
quote:Dotje89 schreef op 31 december 2015 @ 21:24:
Hoe doe je drugs dan? En vriendje? Hij is 14 ofzo?
Meteen een benullige ergernis hier, verkleinwoorden, vriendje.
Ik denk dan altijd aan kleine kabouters.
Gisteren een man die bij ons in het restaurant eten bestelde, kaassoufleetje, bamischijfje, frikandelletje, kroketje.
Je zou toch bijna een bittergarnituur geven zodra het met -tje eindigt.
Hoe doe je drugs dan? En vriendje? Hij is 14 ofzo?
Meteen een benullige ergernis hier, verkleinwoorden, vriendje.
Ik denk dan altijd aan kleine kabouters.
Gisteren een man die bij ons in het restaurant eten bestelde, kaassoufleetje, bamischijfje, frikandelletje, kroketje.
Je zou toch bijna een bittergarnituur geven zodra het met -tje eindigt.
donderdag 31 december 2015 om 22:34
zondag 3 januari 2016 om 13:41
zondag 3 januari 2016 om 16:55
De kat heeft hier ergens in een hoekje gepist ofzo, maar ik kan niet vinden waar. Ondertussen ruik ik wel steeds een vlaag kattenpies.
Ik erger me sowieso dood aan dat beest. Komt alleen binnen om te eten en als je haar per ongeluk binnen houdt 's nachts of als je weg gaat dan pist ze dus de boel onder.
Ik erger me sowieso dood aan dat beest. Komt alleen binnen om te eten en als je haar per ongeluk binnen houdt 's nachts of als je weg gaat dan pist ze dus de boel onder.
zondag 3 januari 2016 om 17:09
quote:Starshine schreef op 03 januari 2016 @ 16:55:
De kat heeft hier ergens in een hoekje gepist ofzo, maar ik kan niet vinden waar. Ondertussen ruik ik wel steeds een vlaag kattenpies.
Ik erger me sowieso dood aan dat beest. Komt alleen binnen om te eten en als je haar per ongeluk binnen houdt 's nachts of als je weg gaat dan pist ze dus de boel onder.Wij hebben zo'n uv-lampje gekocht. Toen zagen we het meteen.
Ik erger me sowieso dood aan dat beest. Komt alleen binnen om te eten en als je haar per ongeluk binnen houdt 's nachts of als je weg gaat dan pist ze dus de boel onder.Wij hebben zo'n uv-lampje gekocht. Toen zagen we het meteen.
maandag 4 januari 2016 om 07:01
Ik erger me aan een kledingwinkel. Meerdere malen veel kleding in de winkel gekocht, ook via klantenkaart zichtbaar, was allemaal prima. Vervolgens denk ik: ik zie dingen in de sale, toch eens online bestellen. Kan makkelijk want ik heb toch vakantie. Vijf dagen later heb ik mail. Dat ze mijn bestelling niet kunnen verwerken. Wat blijkt? Vanwege mijn postcode gaan automatisch toeters en bellen rinkelen, met het leuke gevolg dat ik alleen onder rembours zou kunnen bestellen. Blijkbaar waren de vorige mensen op dit adres niet zo goed met betalen. Het leukste: de artikelen die ik wilde bestellen zijn uiteraard inmiddels niet meer verkrijgbaar .
Echt niet dat ik 6 euro extra boete betaal voor die stomme rembours omdat er hier aso's hebben gewoond.
Echt niet dat ik 6 euro extra boete betaal voor die stomme rembours omdat er hier aso's hebben gewoond.
vrijdag 8 januari 2016 om 21:37
Ok ik ben vast een slecht mens maar ik word inmiddels een beetje moe van mijn buur die iedere x als hij me ziet (niet heel vaak) altijd en alleen maar vraagt of mijn huis al verkocht is sinds er een te koop bord in de tuin staat.
Echt het gaat helemaal nergens meer over behalve dat huis.
Vast erg slecht van mij dat ik me erger aan een beetje belangstelling (Al vind ik het meer naar nieuwsgierigheid neigen, dat vind ik best wel irritant) maar ik word stapeldol van de 'buurvrouwisuthuisalverkocht' vraag als ik ook maar een halve tel in zicht ben.
Toevallig is vandaag voorlopig koopcontract getekend dus over een tijdje ben ik er waarschijnlijk vanaf.
Tot die tijd kan ik het volgende overwegen:
-incognito/via achterom of desnoods via schoorsteen huis in en uit
-buurman laten ontvoeren
-onderduiken
-oordoppen in als ik buiten ben of muziek heel hard zetten
-iets anders briljants wat jullie even gaan verzinnen
?
(Sorry ik ben beetje flauw...)
Ave, een slecht mens...
Echt het gaat helemaal nergens meer over behalve dat huis.
Vast erg slecht van mij dat ik me erger aan een beetje belangstelling (Al vind ik het meer naar nieuwsgierigheid neigen, dat vind ik best wel irritant) maar ik word stapeldol van de 'buurvrouwisuthuisalverkocht' vraag als ik ook maar een halve tel in zicht ben.
Toevallig is vandaag voorlopig koopcontract getekend dus over een tijdje ben ik er waarschijnlijk vanaf.
Tot die tijd kan ik het volgende overwegen:
-incognito/via achterom of desnoods via schoorsteen huis in en uit
-buurman laten ontvoeren
-onderduiken
-oordoppen in als ik buiten ben of muziek heel hard zetten
-iets anders briljants wat jullie even gaan verzinnen
(Sorry ik ben beetje flauw...)
Ave, een slecht mens...
zaterdag 9 januari 2016 om 09:04
zaterdag 9 januari 2016 om 10:31