Onbenullige ergernissen *deel 2!*
maandag 11 januari 2016 om 10:24
quote:Lotte35 schreef op 11 januari 2016 @ 10:17:
Ik erger me aan Sonja Bakker, terwijl het mens me nooit iets heeft misdaan.Het is gewoon een ontzettend irritant mokkel. Ik vind haar stem verschrikkelijk en haar adviezen stom. In plaats van een zakje chips kan je beter een eierkoek nemen en ze heeft een spraakgebrek want ze speekt quiche uit als kiessss
Ik erger me aan Sonja Bakker, terwijl het mens me nooit iets heeft misdaan.Het is gewoon een ontzettend irritant mokkel. Ik vind haar stem verschrikkelijk en haar adviezen stom. In plaats van een zakje chips kan je beter een eierkoek nemen en ze heeft een spraakgebrek want ze speekt quiche uit als kiessss
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 11 januari 2016 om 10:47
quote:charlottew88 schreef op 11 januari 2016 @ 10:24:
Het is gewoon een ontzettend irritant mokkel.
Gisteren werd het me gewoon even te veel.
Eerst keek ze me met die irritante tronie al aan vanaf de folder van de Lidl, met haar irritante boek en nog irritantere stappenteller.
Toen dacht ik lekker te gaan eten met op de achtergrond de tv aan, stond ze dáár weer te raaskallen in een of andere keuken. En inderdaad; die STEM!
Het is gewoon een ontzettend irritant mokkel.
Eerst keek ze me met die irritante tronie al aan vanaf de folder van de Lidl, met haar irritante boek en nog irritantere stappenteller.
Toen dacht ik lekker te gaan eten met op de achtergrond de tv aan, stond ze dáár weer te raaskallen in een of andere keuken. En inderdaad; die STEM!
maandag 11 januari 2016 om 10:52
quote:Zelatrice schreef op 11 januari 2016 @ 10:31:
Hier nog een die Mw. Bakker bloedirritant vindt...
Idd. ze heeft niks misdaan, maar toch....
Hier nog een die Mw. Bakker bloedirritant vindt...
Idd. ze heeft niks misdaan, maar toch....
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 11 januari 2016 om 10:53
quote:Lotte35 schreef op 11 januari 2016 @ 10:47:
[...]
[...]
maandag 11 januari 2016 om 10:56
maandag 11 januari 2016 om 10:59
quote:Blondie456 schreef op 11 januari 2016 @ 10:54:
Dat heb ik met Brigitte Kaandorp en Jandino. Ik kan die mensen niet horen of zien.Jandino is ook erg irritant.
Dat heb ik met Brigitte Kaandorp en Jandino. Ik kan die mensen niet horen of zien.Jandino is ook erg irritant.
maandag 11 januari 2016 om 11:10
quote:Lotte35 schreef op 11 januari 2016 @ 11:07:
[...]
Dat was ook de grote moeilijkheid bij Dance dance dance.
Als ik weg wilde zwijmelen bij jouw avatar, kreeg ik die grootbek er automatisch bij Ja en Chantal Jansen ook wat een irritant presentatiekoppel was dat zeg.
[...]
Dat was ook de grote moeilijkheid bij Dance dance dance.
Als ik weg wilde zwijmelen bij jouw avatar, kreeg ik die grootbek er automatisch bij Ja en Chantal Jansen ook wat een irritant presentatiekoppel was dat zeg.
maandag 18 januari 2016 om 10:45
maandag 18 januari 2016 om 14:10
maandag 18 januari 2016 om 22:05
Als ik in de sportschool als enige op een crosstrainer bezig ben, wat de middelste van 5 crosstrainers is en dat er dan iemand op de crosstrainer direct rechts van mij gaat en daarna iemand anders op de crosstrainer direct links van mij; dat vind ik best irritant..
Ik dacht dat er een ongeschreven sportschoolregel was dat als er van een apparaat meerdere zijn, dat je dan een soort van afstand (apparaat ertussen) houdt van degenen die al bezig zijn, uiteraard alleen als het rustig is en niet bijna alle apparaten al bezet zijn.
Ik dacht dat er een ongeschreven sportschoolregel was dat als er van een apparaat meerdere zijn, dat je dan een soort van afstand (apparaat ertussen) houdt van degenen die al bezig zijn, uiteraard alleen als het rustig is en niet bijna alle apparaten al bezet zijn.