Onbenullige ergernissen *deel 2!*

16-03-2015 10:24 2662 berichten
Hier ergeren we ons weer verder aan van alles en nog wat, spui lekker verder en lucht je hart!

Link naar het eerste topic
Ik erger me aan Sonja Bakker, terwijl het mens me nooit iets heeft misdaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 11 januari 2016 @ 10:17:

Ik erger me aan Sonja Bakker, terwijl het mens me nooit iets heeft misdaan.Het is gewoon een ontzettend irritant mokkel. Ik vind haar stem verschrikkelijk en haar adviezen stom. In plaats van een zakje chips kan je beter een eierkoek nemen en ze heeft een spraakgebrek want ze speekt quiche uit als kiessss
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hier nog een die Mw. Bakker bloedirritant vindt...

Idd. ze heeft niks misdaan, maar toch....
quote:charlottew88 schreef op 11 januari 2016 @ 10:24:

Het is gewoon een ontzettend irritant mokkel.

Gisteren werd het me gewoon even te veel.

Eerst keek ze me met die irritante tronie al aan vanaf de folder van de Lidl, met haar irritante boek en nog irritantere stappenteller.

Toen dacht ik lekker te gaan eten met op de achtergrond de tv aan, stond ze dáár weer te raaskallen in een of andere keuken. En inderdaad; die STEM!
quote:Zelatrice schreef op 11 januari 2016 @ 10:31:

Hier nog een die Mw. Bakker bloedirritant vindt...

Idd. ze heeft niks misdaan, maar toch....
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Lotte35 schreef op 11 januari 2016 @ 10:47:

[...]

Gisteren werd het me gewoon even te veel.

Eerst keek ze me met die irritante tronie al aan vanaf de folder van de Lidl, met haar irritante boek en nog irritantere stappenteller.

Toen dacht ik lekker te gaan eten met op de achtergrond de tv aan, stond ze dáár weer te raaskallen in een of andere keuken. En inderdaad; die STEM!
Dat heb ik met Brigitte Kaandorp en Jandino. Ik kan die mensen niet horen of zien.
@Zelatrice, even off-topic

Is je huis al verkocht ?
Niet geschoten is altijd mis
quote:Blondie456 schreef op 11 januari 2016 @ 10:54:

Dat heb ik met Brigitte Kaandorp en Jandino. Ik kan die mensen niet horen of zien.Zodra ik Jandino hoor ga ik zappen of zet ik de TV uit. Wat een verschrikkelijk figuur vind ik dat zeg.
quote:Blondie456 schreef op 11 januari 2016 @ 10:54:

Dat heb ik met Brigitte Kaandorp en Jandino. Ik kan die mensen niet horen of zien.Jandino is ook erg irritant.
quote:charlottew88 schreef op 11 januari 2016 @ 10:59:

Jandino is ook erg irritant.

Dat was ook de grote moeilijkheid bij Dance dance dance.

Als ik weg wilde zwijmelen bij jouw avatar, kreeg ik die grootbek er automatisch bij
quote:Lotte35 schreef op 11 januari 2016 @ 11:07:

[...]

Dat was ook de grote moeilijkheid bij Dance dance dance.

Als ik weg wilde zwijmelen bij jouw avatar, kreeg ik die grootbek er automatisch bij Ja en Chantal Jansen ook wat een irritant presentatiekoppel was dat zeg.
Chantal vind ik wel leuk.

Een tikje vilein, daar houd ik van.

*Zoekt dekking*
Ik heb er even een doosje eieren bij gepakt
Lekker.

Niet te hardgekookt graag.
Euh Euh Euh, je mag ze niet opeten van mw Bakker.
Doe er dan maar twee.
Daar wordt je veel te dik van

Wat zeg je ? Wil je er dan wel 10 ?
Puur gewichtstechnisch gezien zou ik wel twintig eieren per dag mogen eten.

Als ik daar Sonja Bakker ook nog mee kan tarten, is dat uiteraard mooi meegenomen
Ik erger mij aan zo'n laagje jam in slagroomtaart, echt vreselijk vies. Ze stoppen het ook in sommige mergpijpjes, bah!
Creativity is intelligence having fun
Ik erger me aan het woord huisje. Volwassen mensen die praten over een huisje kopen. Of ze hebben een leuk huisje gezien.

Kom op zeg, het is gewoon een huis. Behalve als ze het inderdaad over een minihuis hebben, dan mogen ze wel spreken over een huisje.
Mensen die bij een verkeerslicht niet doorrijden tot aan de streep, maar een paar meter daarvoor rustig naar het rode licht gaan kijken. Wat natuurlijk noooooooit groen wordt als je niet wat verder doorrijdt en je niet op de detectiestroken gaat staan.

Erg geduldige mensen moeten dat zijn....
Als ik in de sportschool als enige op een crosstrainer bezig ben, wat de middelste van 5 crosstrainers is en dat er dan iemand op de crosstrainer direct rechts van mij gaat en daarna iemand anders op de crosstrainer direct links van mij; dat vind ik best irritant..

Ik dacht dat er een ongeschreven sportschoolregel was dat als er van een apparaat meerdere zijn, dat je dan een soort van afstand (apparaat ertussen) houdt van degenen die al bezig zijn, uiteraard alleen als het rustig is en niet bijna alle apparaten al bezet zijn.
Ik heb sinds een jaar een nieuwe auto en met dit soort weer verlang ik echt terug naar mijn oude autootje. Heb al 2 dagen ijs aan de binnenkant van m'n ramen en hij wordt pas warm als ik al 15 min onderweg ben.
elektrische auto misschien ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven