Onbenullige ergernissen *deel 2!*

16-03-2015 10:24 2662 berichten
Hier ergeren we ons weer verder aan van alles en nog wat, spui lekker verder en lucht je hart!

Link naar het eerste topic
quote:KitKeller schreef op 01 maart 2016 @ 19:31:

Wel of geen voorrang, ik heb sowieso een hekel aan fietsers. Kamikaze figuren die denken meer rechten te hebben dan automobilisten en alle kanten op slingeren, zonder licht rijden in het donker of met 3 stuks naast elkaar fietsen. Muggen zijn het!!

Overigens heb ik als ik op de fiets zit juist weer een bloedhekel aan automobilisten. Asociale hardrijders die vinden dat jij als fietser maar even aan de kant moet (of erger; in de regen moet wachten) omdat zij voorrang hebben.

Of eigenlijk... ik heb er vooral een hekel aan als ik zo'n rotbui als vandaag heb en werkelijk overal chagrijnig van word

Ach ja, onbenullige ergernissen....Blij ei
Alle reacties Link kopieren
Kom maar niet naar Valkenburg a/d Geul in de zomer.. Vreselijk al die wielrenners uit het hele land die zich daar met z'n alle verzamelen.

Dat is mijn grootste zomer-ergernis!

Gelukkig in de winter valt het wel mee.
The finest pleasure is kindness to others.
Bij mijn ouders racen die wielrenners ook altijd langs en dan gaan ze nog vloeken als jij langs de weg loopt met de hond en "zogenaamd " middenop loopt volgens hun. Ik HAAT wielrenners en geniet er dan ook van als er eentje valt of de sloot in fietst omdat die niet goed oplet (Is ook echt gebeurd een keer)
Hahaha zolang er geen ernstig letsel aan de persoon komt lijkt het me ook heeerlijk om te zien
.
anoniem_233185 wijzigde dit bericht op 01-03-2016 20:49
Reden: dubbele post
% gewijzigd
Ik erger me aan een student die ik begeleid. Hij is aldoor ziek. En misschien dat nu dan écht ziek is, maar het artikel dat hij moet schrijven schiet zo ook niet op. Bovendien moet ik hem echt bij de hand nemen bij iedere stap en dat vind ik ook ergerlijk
quote:Lisette_ schreef op 01 maart 2016 @ 20:48:

Hahaha zolang er geen ernstig letsel aan de persoon komt lijkt het me ook heeerlijk om te zien Op natte of vieze kleding na blijft de persoon zo goed als ongedeerd. Maar ze worden vaak wel pissig op hunzelf en dat is zo grappig
Ik heb net een dekbedovertrek gekocht van 150 euro (!!!!), en nou zit er een instoopstrook aan (oke, daar had ik nog mee kunnen leven), maar ook is heel de onderkant van het dekbedovertrek gewoon open!! Met als gevolg dat ik wakker word en het dekbed half uit de hoes ligt.... Kan ik alsnog naar Yvons Naaihoekje om die hoes dicht te laten maken en er drukknopen op te laten maken
quote:Blandar schreef op 01 maart 2016 @ 20:16:

Bij mijn ouders racen die wielrenners ook altijd langs en dan gaan ze nog vloeken als jij langs de weg loopt met de hond en "zogenaamd " middenop loopt volgens hun. Ik HAAT wielrenners en geniet er dan ook van als er eentje valt of de sloot in fietst omdat die niet goed oplet (Is ook echt gebeurd een keer)

Mee eens. Wielrenners zijn ontzettend irritant. Net als pizzakoeriers die ook een handje hebben van over je tenen rijden.

Nutteloze ergenis van vandaag: mijn schoonzus die zichzelf ongeveer uit ieder whatsappje verwijdert wat ik aanmaak. Hoe praktisch ze (volgens mezelf ) ook zijn...

Ja ik weet het, niet persoonlijk opvatten maar toch irritant .

Nog vervelender: het regent, mn nek doet pijn, moet me binnenkort een x gaan douchen en aankleden EN DAAR HEB IK GEEN ZIN IN!

Ben heel zielig dus doet iemand ff de boodschappen voor me.. ?
quote:clemance schreef op 04 maart 2016 @ 09:36:

Ik heb net een dekbedovertrek gekocht van 150 euro (!!!!), en nou zit er een instoopstrook aan (oke, daar had ik nog mee kunnen leven), maar ook is heel de onderkant van het dekbedovertrek gewoon open!! Met als gevolg dat ik wakker word en het dekbed half uit de hoes ligt.... Kan ik alsnog naar Yvons Naaihoekje om die hoes dicht te laten maken en er drukknopen op te laten maken

150 euro! Kreeg je de gigolo er gratis bij?

Je kan heel makkelijk zelf de drukknoopjes in je dekbedhoes slaan, bij zeeman hebben ze een setje daarvoor. ben je klaar voor 2 euro.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:suzyqfive schreef op 04 maart 2016 @ 10:06:

[...]

150 euro! Kreeg je de gigolo er gratis bij?

Je kan heel makkelijk zelf de drukknoopjes in je dekbedhoes slaan, bij zeeman hebben ze een setje daarvoor. ben je klaar voor 2 euro.

Het was een Valentijnskado van m'n man, dus dat zou een beetje vreemd geweest zijn

Bedankt voor je tip!
quote:Zelatrice schreef op 04 maart 2016 @ 09:44:

[...]

Mee eens. Wielrenners zijn ontzettend irritant. Net als pizzakoeriers die ook een handje hebben van over je tenen rijden.

Nutteloze ergenis van vandaag: mijn schoonzus die zichzelf ongeveer uit ieder whatsappje verwijdert wat ik aanmaak. Hoe praktisch ze (volgens mezelf ) ook zijn...

Ja ik weet het, niet persoonlijk opvatten maar toch irritant .

Nog vervelender: het regent, mn nek doet pijn, moet me binnenkort een x gaan douchen en aankleden EN DAAR HEB IK GEEN ZIN IN!

Ben heel zielig dus doet iemand ff de boodschappen voor me.. ?Ik zoek ook nog iemand die de boodschappen wil doen . Heb dus echt geen zin om door de regen en in de kou op de fiets naar de winkel te gaan
Ik ga wel boodschappen doen voor iedereen. Ik hou van de regen en kou.

Ik erger me een beetje aan hoe bol.com dingen verpakt. Dan bestel ik drie kleine dingen, zitten er twee dingen in een hele grote doos, en eentje in een kleine doos. Die derde kon er best bij in de grote.

Aan de andere kant, mijn kat vindt het wel leuk, twee dozen.
quote:Kunai schreef op 04 maart 2016 @ 13:32:

Ik ga wel boodschappen doen voor iedereen. Ik hou van de regen en kou.

Ik erger me een beetje aan hoe bol.com dingen verpakt. Dan bestel ik drie kleine dingen, zitten er twee dingen in een hele grote doos, en eentje in een kleine doos. Die derde kon er best bij in de grote.

Aan de andere kant, mijn kat vindt het wel leuk, twee dozen.Die derde kon wel bij die andere 2, maar als die derde op een andere locatie staat is dat niet zo handig voor bol. En die locaties kunnen even goed in andere plaatsen liggen, dan in hetzelfde magazijnencomplex zodat het makkelijker en misschien goedkoper is om er 2 verpakkingen van te maken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Oh, ik dacht dat alles wat ze verkopen in zo'n hele grote opslagruimte lag.

Dat wist ik dus niet, ergernis opgelost. Dank je.
Ik erger me mateloos aan het zitten te wachten op een belangrijk telefoontje... dat duurt en duurt maar...
Miss colo: ik w8 nog op telefoon van de dierenarts...

Kom.. bellen kreng..

Boodschappendrama is hier gelukkig opgelost, mn moeder heeft me op anti-stress-sleeptouw genomen.

(Ik ga over 2 weken verhuizen .

Groot voordeel: ik ga weer aan de rand van het centrum zitten, daar zit de Appie zo ongeveer in de achtertuin... )

Ik ga maar aftellen geloof ik..

Nog 14 dagen!
Wachten op een mail is ook zo irritant. Ik wacht al de hele dag op een mail die ik dus nog steeds niet ontvangen heb. Dus kom op... Stuur die mail nou
quote:Zelatrice schreef op 04 maart 2016 @ 16:49:

Kom.. bellen kreng..

Boodschappendrama is hier gelukkig opgelost, mn moeder heeft me op anti-stress-sleeptouw genomen.

(Ik ga over 2 weken verhuizen .

Groot voordeel: ik ga weer aan de rand van het centrum zitten, daar zit de Appie zo ongeveer in de achtertuin... )

Ik ga maar aftellen geloof ik..

Nog 14 dagen!Ik heb nog steeds geen boodschappen gehaald . Maar moet straks toch echt eten halen voor vanavond, dus ben alvast zin aan het maken
Ik erger me al maanden kapot aan mijn haar. Het is mooi, maar veel te lang. Het zit altijd in de weg, duurt drie tot vier uur om te drogen als ik niet föhn, kriebelt als ik in bed lig, de krullen zakken uit en na een windvlaag is het POEF, heule grote pluizenbol. Ik heb het altijd in een staart en dat is zonde.

Ik zet vandaag de stap, met een beetje geluk kan ik vanavond nog terug naar een krullenbol op schouderlengte. Anders volgende week.
quote:Marie89 schreef op 02 maart 2016 @ 12:21:

Ik erger me aan een student die ik begeleid. Hij is aldoor ziek. En misschien dat nu dan écht ziek is, maar het artikel dat hij moet schrijven schiet zo ook niet op. Bovendien moet ik hem echt bij de hand nemen bij iedere stap en dat vind ik ook ergerlijk

Kun je hier geen gesprek over aangaan? Dat als hij echt ziek is of er iets aan de hand is (thuissituatie, depressie, chronische ziekte oid), hij dat gewoon netjes uitlegt, en anders niet zo moet zeiken om een loopneus en wat koppijn? . Hij is uiteindelijk degene die zijn diploma moet halen, niet jij. Snap goed dat je je eraan irriteert.

Onbenullige ergernis van vandaag: mijn krullen die verschrikkelijk pofferig zijn door de rotregen. En dat ik er een uur en 15 minuten over gedaan heb om thuis te komen met de bus, van een gebouw dat "slechts" een halfuur fietsen is. Maarja, regen hé.. 1 van de redenen waarom ik een diepe afkeer heb tegen het OV .
quote:Zelatrice schreef op 04 maart 2016 @ 16:49:

Kom.. bellen kreng..

Jij ook al? Ik hoop dat bij jou alles goed afgelopen is. Hier alles op het laatste moment.
quote:Blandar schreef op 04 maart 2016 @ 16:53:

[...]

Ik heb nog steeds geen boodschappen gehaald . Maar moet straks toch echt eten halen voor vanavond, dus ben alvast zin aan het maken

Had dat dan gezegd, ik had bami gemaakt en das toch altijd veul te veul..

Halve bak sambal erin dus was zo lekker dat ik alles opgegeten heb .

Nee, DA heeft niet gebeld...

Wat doen we eraan, moeten haar op zn minst dmv lollige wraakacties

laten weten dat dit niet kan.

Iemand een leuk idee? (ik niet, buik vol en nek nog steeds auw... heb massage

nodig..)

He k*t met peren... heb ik es een leuk idee, belt ze, gloeiende gloeiende...
quote:sdd schreef op 29 februari 2016 @ 20:44:

Dit forum op de tablet, gaat niet snel genoeg dus als ik ergens met mijn vinger tik is ie net weer verschoven en ga ik naar een link waar ik helemaal niet heen wilde

Ik wist dat ik deze ergernis in de afgelopen dagen een keer had gelezen, dus ik heb 'm speciaal opgezocht om te kunnen quoten.

Want op de laptop (in ieder geval de mijne) speelt dus hetzelfde probleem.

Van de tien keer dat ik een topic aanklik, kom ik zeker acht keer in het verkeerde uit, omdat het beeld elke keer verspringt.

Ma-te-loos irritant!
Dat ik een plafondlamp wilde verhangen, maar ik het gat niet diep genoeg geboord krijg voor de plug. Volgens mij zit er iets van ijzer in de weg. Nu heb ik dus een gat in het plafond op de plek waar ik mijn lamp wil en hangt de lamp zelf nog steeds op dezelfde plek.

Dat ik mijn gordijnrails boven ook op een andere plek wil hangen, maar ik geen goede schroeven + pluggen heb daarvoor en ik geen zin heb om er nu voor naar een bouwmarkt te gaan.

Dat er altijd belachelijk snel kruimels liggen op ons zwart/witte kleed voor de bank en je die heel goed ziet liggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven