Onbenullige ergernissen *deel 2!*

16-03-2015 10:24 2662 berichten
Hier ergeren we ons weer verder aan van alles en nog wat, spui lekker verder en lucht je hart!

Link naar het eerste topic
Alle reacties Link kopieren
quote:Marie89 schreef op 11 februari 2016 @ 19:49:

Met tegenwind is 25 km/u snel!

Maar ik vind dat ook irritant. Ik erger me ook mateloos aan mensen die niet op het knopje 'deuren dicht' drukken in de lift. Ik moet naar de 29e verdieping en dan scheelt dat echt een hoop tijd. En ik erger me ook aan mensen die voor twee verdiepingen de lift nemen. En ja, ik weet dat sommigen echt niet met de trap kunnen.

Nog irritanter zijn mensen die, als je aankomt lopen bij de lift, al staan te wachten maar nog niet op het knopje hebben gedrukt.

Staan ze daar onnozel met hun telefoon te spelen

Had je nuttig kunnen zijn door die lift alvast te halen en dan ben je het niet.
quote:sdd schreef op 29 februari 2016 @ 20:33:

Mensen die vinden ergens recht op te hebben, bleeeeeghhhhh

Vooral mensen die zelf nooit iets bijdragen.

"Ja, ik heb kinderen met verschillende vaders en nog nooit een baan gehad, maar ik vind wel dat ik recht heb op..."

Mensen die zeggen ' moet je eens luisteren ' ik moet helemaal niks
Dit forum op de tablet, gaat niet snel genoeg dus als ik ergens met mijn vinger tik is ie net weer verschoven en ga ik naar een link waar ik helemaal niet heen wilde
Vlapakken die niet open willen
Plakband waarvan je het begin niet meer kan vinden.

En als je iets ergens neerlegt onder het moment "daar vind ik het weer" en dan vervolgens weet je die plek niet meer of verstop je iets te goed waardoor je het kwijt bent
Scooters op het fietspad.

Mensen die afslaan zonder richting aan te geven.

Mensen die op het fietspad fietsen aan de verkeerde kant van de weg (dus in tegengestelde richting).
Auto's die geen of verkeerde richting aangeven zijn ook best irritant
Als FB niet meewerkt en je 'sooofeeel' wilt delen.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:sdd schreef op 29 februari 2016 @ 20:44:

Dit forum op de tablet, gaat niet snel genoeg dus als ik ergens met mijn vinger tik is ie net weer verschoven en ga ik naar een link waar ik helemaal niet heen wilde

Dit!

Afspraken die niet nagekomen worden. "Ik bel je dan en dan." Eerste keer is geen probleem, tweede ook niet, zelfs de derde niet, maar dit is al de zesde keer. Onprofessioneel gedoe.
Ergernissen genoeg hoor! Mensen die met 80km/u de snelweg op komen tuffen en dan boos worden als je geen plaats voor ze maakt.

Fietsers die denken voorrang te hebben terwijl jij wilt afslaan op een rotonde waar zij net pas aan komen fietsen.

Mensen die "ken" en "kan" consequent verwisselen
The finest pleasure is kindness to others.
quote:sdd schreef op 29 februari 2016 @ 20:45:

Vlapakken die niet open willen

Wil ik graag even aanvullen aangezien ik een haat-liefde verhouding heb met verpakkingen.

Vooral kaas en vleesverpakkingen krijg ik soms moordneigingen van.

Ik erger me ook aan mn verhuisstress, ik ga verhuizen over een paar weken en stress vooral over kleine dingen zoals de katten en koffie... .

Lekker nuttig...
quote:Lisette_ schreef op 29 februari 2016 @ 22:05:

Ergernissen genoeg hoor! Mensen die met 80km/u de snelweg op komen tuffen en dan boos worden als je geen plaats voor ze maakt.

Fietsers die denken voorrang te hebben terwijl jij wilt afslaan op een rotonde waar zij net pas aan komen fietsen.

Het spijt me werkelijk maar ik denk dat ze gelijk hebben. Als jij af wilt slaan van een rotonde heeft degene die er nog op zit altijd voorrang. (Ook als ie er net op zit, sorry..)
quote:Zelatrice schreef op 01 maart 2016 @ 07:39:

[...]

Wil ik graag even aanvullen aangezien ik een haat-liefde verhouding heb met verpakkingen.

Vooral kaas en vleesverpakkingen krijg ik soms moordneigingen van.

Ik erger me ook aan mn verhuisstress, ik ga verhuizen over een paar weken en stress vooral over kleine dingen zoals de katten en koffie... .

Lekker nuttig...Ik krijg ook soms moordneigingen van vleesverpakkingen. Vooral die met zo'n leuk lipje eraan dat dan vervolgens afbreekt waardoor je het pak moet opensnijden
quote:Bitje93 schreef op 11 januari 2016 @ 10:55:

@Zelatrice, even off-topic

Is je huis al verkocht ?

Late reactie, ja het is verkocht. (Anders zou ik niet verhuizen...)

Nog irritanter qua verpakkingen, in de categorie nutteloos: dat vele plastic om tijdschriften.

Leuk voor het milieu, prima hoor die gratis tasjes verbieden maar zo schiet dat IMO niet erg op he...

Blandar: idd. Zogenaamde nuttige lipjes die ALTIJD afbreken

Heb ik ook wel eens bij blikjes.
quote:Zelatrice schreef op 01 maart 2016 @ 07:42:

[...]

Het spijt me werkelijk maar ik denk dat ze gelijk hebben. Als jij af wilt slaan van een rotonde heeft degene die er nog op zit altijd voorrang. (Ook als ie er net op zit, sorry..)

Dat is juist wat ik bedoel..

Ik zit op de rotonde en wil daar vanaf om de straat in te gaan. Uit de straat ervoor komt dan een fietser en wilt voordat ik afsla voor mijn auto de rotonde op fietsen.

Bij de situatie wat ik in mijn hoofd heb, heb ik absoluut voorrang haha echter is zo'n situatie lastig uit te leggen in tekst. Ik ga plaatjes zoeken
Mensen die zeggen 'laten we het over de vakantie heentillen'
quote:Lisette_ schreef op 01 maart 2016 @ 07:54:

[...]

Dat is juist wat ik bedoel..

Ik zit op de rotonde en wil daar vanaf om de straat in te gaan. Uit de straat ervoor komt dan een fietser en wilt voordat ik afsla voor mijn auto de rotonde op fietsen.

Bij de situatie wat ik in mijn hoofd heb, heb ik absoluut voorrang haha echter is zo'n situatie lastig uit te leggen in tekst. Ik ga plaatjes zoeken

Oowww dus jij wilt eraf en de fietser erop.. ja laat maar ff zien, nou wil ik het weten ook..

Mijn klapper-ergenis van deze week: ik was zondag yoghurt vergeten dus ging nog ff naar de supermarkt gister.

Niet veel meegenomen maar wel wat. Behalve, inderdaad, yoghurt...

Gloeiende gloeiende... soms word ik best moe van mezelf..

Ik ben dan de groene auto en laat zeggen dat die lichtblauwe auto dan de fietser is. (wat dus nog niet op de rotonde is).

Deze schiet dus nog voor mijn auto langs terwijl ik dan bijna bij mn afslag ben.

Er bestaan trouwens heeeeel veel plaatjes met situaties in t verkeer, maar deze was toch lastig te vinden hoor haha.
Een auto is tegen een voetganger opgereden in Leiden

Dit soort zinnen in de krant.
Leuk topic dit, net in 1 ruk uitgelezen. Ga nog eens broeden op m'n eigen onbenullige ergernissen, zijn er vast veel. Iig al 1: mensen die als bezoek vraagt om hun WiFi code die code heel spastisch zelf gaan intypen op de telefoon van de ander, zie topic daarover. Omdat ze bang zijn dat dat bezoek die code gaat misbruiken ofzo. Snap ik echt niets van.
Oh ja, nog een: vage kennis die op fb alleen maar posts plaatst over draagdoeken, borstvoeding, 'natuurlijk' opvoeden, etc. Ik krijg er echt wegtrekkers van. Eigenlijk zou ik haar onder de negeerknop moeten zetten maar vind het soms ook wel lekker om me te ergeren...
quote:sdd schreef op 29 februari 2016 @ 20:44:

Dit forum op de tablet, gaat niet snel genoeg dus als ik ergens met mijn vinger tik is ie net weer verschoven en ga ik naar een link waar ik helemaal niet heen wildeJa, bloedirritant! En niet alleen op dit forum...
quote:Lisette_ schreef op 01 maart 2016 @ 08:46:

[img]http://www.autorij-instructie.nl/wp-con ... 9/eng9.jpg[/img]

Ik ben dan de groene auto en laat zeggen dat die lichtblauwe auto dan de fietser is. (wat dus nog niet op de rotonde is).

Deze schiet dus nog voor mijn auto langs terwijl ik dan bijna bij mn afslag ben.

Er bestaan trouwens heeeeel veel plaatjes met situaties in t verkeer, maar deze was toch lastig te vinden hoor haha.Volgens mij heeft die fietser dan wel voorrang. Is wel goed opletten voor de automobilist!
Een vriendin van me is recent bevallen en ik alweer een klein jaar terug (allebei ons eerste kind) maar op de een of andere manier weet zij alles beter als het om baby's gaat. Heel irritant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven