Onzeker over mijn lengte

12-10-2016 11:20 86 berichten
.
Huh, OP meltdown?
quote:HappyButterfly schreef op 12 oktober 2016 @ 11:29:

Grappig. Ik ben ook 1.63. En ik vind mezelf juist klein. Word vaak kleintje genoemd, en kan niet bij de bovenste rij van de supermarkt (met een omweg natuurlijk wel, no worries). Grappig om te horen dat iemand anders dat juist groot noemt. Woon je wel in Nederland?Dit had ik geschreven kunnen hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 12 oktober 2016 @ 12:15:

Huh, OP meltdown?Oh, dus die 1.63m was geen schrijffout.
1.63 groot? Dat is gemiddeld toch wereldwijd?

Ik ben 1.85 en de kleinste vrouw in mijn familie op mijn moeder na met haar 1.80. Alle mannen tikken over de 2.00 M...

Maar ik woon ik Oost-Groningen, en hier is het een redelijk normale lengte.
TO, als je nou gewoon zegt wat je bedoelt en wat je denkt, daar heb je echt meer aan dan je bericht te verwijderen.

Dat is namelijk een beetje uh....kleinzielig.
Ik lees de opmerking over je vriend anders.

Je vrienden vinden jou kort.

Je vrienden vinden jouw vriend ook kort. 1.71 meter voor een man is dat ook.

Dus met hun opmerking: 'is hij wel langer dan jou?' plagen ze je vriend. Meer zo van: 'wat een kleintje, net als jij'.
De langste vrouw in mijn familie is 1,63 m. De grootste schoenmaat bij de vrouwen is sinds de nieuwe generatie 38. De oudjes hebben maat 34-36, en ik heb schuiten maat 37.
quote:zodalek schreef op 12 oktober 2016 @ 12:15:

Ik vind iedereen hier klein!

(2m06)Hèhè, eindelijk iemand die langer is dan ik.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:-KING- schreef op 12 oktober 2016 @ 11:30:

[...]

ahhh wat klein!!!
Huuj ben gemiddeld. 1,69

Manlief is 1,98
Snap het wel TO, dat je de OP verwijderde! Klein, groot, dik, dun, lelijk en mooi. Forummers zijn er in alle soorten en maten, maar niemand van de vivaforummers voelt zich hier of waarover dan ook ever onzeker! Ook niet wanneer ze niet deugen voor relaties of zo. Het is één groot en feestelijk gebeuren hier op vivaforum! Viva la bella vita!
quote:Carabosse schreef op 12 oktober 2016 @ 13:27:

Snap het wel TO, dat je de OP verwijderde! Klein, groot, dik, dun, lelijk en mooi. Forummers zijn er in alle soorten en maten, maar niemand van de vivaforummers voelt zich hier of waarover dan ook ever onzeker! Ook niet wanneer ze niet deugen voor relaties of zo. Het is één groot en feestelijk gebeuren hier op vivaforum! Viva la bella vita!Wat een onzin.
quote:duende12 schreef op 12 oktober 2016 @ 13:37:

[...]

Wat een onzin.Boeiend!
quote:Carabosse schreef op 12 oktober 2016 @ 13:38:

[...]

Boeiend! Waarom deze reactie?
quote:duende12 schreef op 12 oktober 2016 @ 13:41:

[...]

Waarom deze reactie?Omdat jouw reactie inhoudsloos is! Duh!
quote:Carabosse schreef op 12 oktober 2016 @ 13:44:

[...]

Omdat jouw reactie inhoudsloos is!Sorry. Die van jou sloeg nergens op. Natuurlijk zijn ook forummers ergens onzeker over.
quote:duende12 schreef op 12 oktober 2016 @ 13:45:

[...]

Sorry. Die van jouw sloeg nergens op.O jawel, maar jij snapt het niet.
quote:Carabosse schreef op 12 oktober 2016 @ 13:46:

[...]

O jawel, maar jij snapt het niet.lul es ff normaal joh.
very metal
quote:Carabosse schreef op 12 oktober 2016 @ 13:46:

[...]

O jawel, maar jij snapt het niet.En dat geeft jou de reden om zo onvriendelijk te doen? Aardig mens ben jij.
quote:duende12 schreef op 12 oktober 2016 @ 13:48:

[...]

En dat geeft jou de reden om zo onvriendelijk te doen? Aardig mens ben jij.Jij bent zelf een onaardig en onvriendelijk mens met je "wat een onzin". Bah, hoe sneu!
quote:Carabosse schreef op 12 oktober 2016 @ 13:27:

Snap het wel TO, dat je de OP verwijderde! Klein, groot, dik, dun, lelijk en mooi. Forummers zijn er in alle soorten en maten, maar niemand van de vivaforummers voelt zich hier of waarover dan ook ever onzeker! Ook niet wanneer ze niet deugen voor relaties of zo. Het is één groot en feestelijk gebeuren hier op vivaforum! Viva la bella vita!Heb je de OP ook daadwerkelijk gelezen voor die verwijderd werd? De reacties ontstonden namelijk niet omdat TO niet onzeker mag zijn, maar omdat de OP niet logisch was. Ze schreef oa dat 1,63 voor een Nederlandse vrouw niet klein is. De gemiddelde Nederlandse vrouw is 1,69 dus dan is 1,63 juist wel kleiner dan gemiddeld. Ze was onzeker over haar lengte omdat ze niet klein was. Maar ze is juist wel kleiner dan gemiddeld, wellicht was het gewoon een kromme zin, maar dan had ze duidelijker moeten schrijven ipv de OP verwijderen.
quote:stripverhaal schreef op 12 oktober 2016 @ 14:02:

[...]

Heb je de OP ook daadwerkelijk gelezen voor die verwijderd werd? De reacties ontstonden namelijk niet omdat TO niet onzeker mag zijn, maar omdat de OP niet logisch was. Ze schreef oa dat 1,63 voor een Nederlandse vrouw niet klein is. De gemiddelde Nederlandse vrouw is 1,69 dus dan is 1,63 juist wel kleiner dan gemiddeld. Ze was onzeker over haar lengte omdat ze niet klein was. Maar ze is juist wel kleiner dan gemiddeld, wellicht was het gewoon een kromme zin, maar dan had ze duidelijker moeten schrijven ipv de OP verwijderen.Nee, zoals je zelf kunt zien heb ik mijn bericht geplaatst nadat TO de OP verwijderde, ik reageerde dus op de reacties in het topic. Ik was daar ook heel duidelijk in.
quote:Carabosse schreef op 12 oktober 2016 @ 13:50:

[...]

Jij bent zelf een onaardig en onvriendelijk mens met je "wat een onzin". Bah, hoe sneu! CATFIGHT!!!!!
TO's verwijderen hun OP's bij de vleet, maar niemand wil inzien wat daar de reden voor zou kunnen zijn! Stupide reacties waardoor je je bijna gaat schamen dat je op het vivaforum zit. ;)
quote:photonic schreef op 12 oktober 2016 @ 14:08:

[...]

CATFIGHT!!!!!Wil je meedoen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven