Onzeker over mijn lengte

12-10-2016 11:20 86 berichten
.
183 cm. Vroeger was ik altijd de langste vrouw in het gezelschap. Tegenwoordig val ik niet meer zo op
quote:Carabosse schreef op 12 oktober 2016 @ 14:10:

[...]

Wil je meedoen?Zeker, als bij wijze van uitzondering mannen worden toegelaten.
quote:photonic schreef op 12 oktober 2016 @ 14:14:

[...]

Zeker, als bij wijze van uitzondering mannen worden toegelaten.Lekker hoor! ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Carabosse schreef op 12 oktober 2016 @ 14:05:

[...]

Nee, zoals je zelf kunt zien heb ik mijn bericht geplaatst nadat TO de OP verwijderde, ik reageerde dus op de reacties in het topic. Ik was daar ook heel duidelijk in.

Uhm, aan hoe laat iemand een bericht plaatst kun je niet weten of iemand de OP wel of niet gelezen heeft, die had je misschien ook eerder al gelezen kunnen hebben.

Het was een hele onlogische en tegenstrijdige OP, vandaar de reacties. Er zat waarschijnlijk ergens een fout in de OP waardoor het een heel onlogisch verhaal werd. Daar is TO door meerdere forumers opgewezen, in plaats van hierop te reageren of de OP aan te passen haalt ze de OP weg... Tja, dan krijg je dat een topic een eigen leven gaat leiden.
Ik heb de OP kennelijk totaal anders gelezen: in haar omgeving is TO één van de langere (dat het in Nederland voor de rest juist onder het gemiddelde is, is niet zo interessant verder) en krijgt daar vaak (?) opmerkingen over.

Ja, dat kan je wel eens zat worden. Ik had vroeger een docent die een half jaar lang iedere les even moest opmerken dat ik kleiner was dan zijn tienjarige kind. Ja, hiep hiep hoera. Dat word je wel een keer zat. Zoiets heb ik ook vaak zat over mijn huidskleur gehad: het gaat dus vooral om het oeverloze gemekker over iets dat je toch echt al wel weet. Maar opnieuw: dat was hoe ik het opvatte.

Enfin, je verandert er weinig aan, hoogstens opmerken dat je het nou wel weet en volgende onderwerp.
quote:stripverhaal schreef op 12 oktober 2016 @ 14:18:

[...]

Uhm, aan hoe laat iemand een bericht plaatst kun je niet weten of iemand de OP wel of niet gelezen heeft, die had je misschien ook eerder al gelezen kunnen hebben.

Het was een hele onlogische en tegenstrijdige OP, vandaar de reacties. Er zat waarschijnlijk ergens een fout in de OP waardoor het een heel onlogisch verhaal werd. Daar is TO door meerdere forumers opgewezen, in plaats van hierop te reageren of de OP aan te passen haalt ze de OP weg... Tja, dan krijg je dat een topic een eigen leven gaat leiden.Ik begrijp hoe het mechanisme hier werkt, daarom vind ik daar ook iets van. En leven, ach, daar geven we beiden duidelijk andere definities aan.
Ikzelf was trouwens een tiener die best wel last van onzekerheid had over haar lichaamslengte. Eerst een groeistop gehad en daarna pijnlijke groeikrampen e.d. en ineens tadaa, mijn huidige lengte! En gelukkig ook geen tiener of puber meer.
quote:Keuken1987 schreef op 12 oktober 2016 @ 12:12:

Ben ik de kleinste van dit forum? Ik denk het want ik ben 158
Daar kan je toch helemaal geen verandering meer in brengen?!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Wat maakt het nu uit hoe lang of kort je bent? Je bent zoals je bent toch?

Overigens ben ik zelf 1.60. Ik besef vaak niet eens dat ik best klein ben, ik ben natuurlijk niet anders gewend.

Of nou ja, tot ik mezelf terug zie op foto's met mijn vriend (1.90), beste vriend (1.95) en beste vriendinnen (1.80 en 1.78). Dan heb ik het wel weer even door ja
Time spent with a cat is never wasted
quote:Marquise schreef op 12 oktober 2016 @ 14:19:

... het gaat dus vooral om het oeverloze gemekker over iets dat je toch echt al wel weet. Maar opnieuw: dat was hoe ik het opvatte.

Enfin, je verandert er weinig aan, hoogstens opmerken dat je het nou wel weet en volgende onderwerp.Dit is precies hoe ik het ook zie. Ik 'vergeet' vaak dat ik klein ben, maar weet het echt wel. Dat hoef ik niet 872 keer per jaar te horen hoor, dan word ik het ook wel eens zat. Blijkbaar zijn anderen er meer mee bezig dan ik zelf
Time spent with a cat is never wasted

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven