Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Snjokorn, als jij het nou gewoon laat weten als je weer een keer in NL bent, dan spreken we dan gewoon weer af!

Tine, leuk dat je mee mag lopen!!

Eveline, ik heb je ook op hyves gevonden. Leuk dat je ook komt!

Nog meer nieuwe mensen die ook willen komen 11 april?

Ik heb m'n kaartje voor de hyves ruil ook al geschreven, gaat morgen weg!

Ligaa, ook toevallig, dat het je 2de al is!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Hahahahahaha ik zie nu dat ik de kaart heb gekregen van een hond! Vandaar dat er een hondenstickertje op de kaart zit. Dit is de profieltekst:

Hello!

I`m Nayda, this summer I`ll be 3 years old !!!

I`m a favourite dog of my masters and I live in the yard.

Perhaps I`m the first dog in postcrossing !!!

I like cards with any dogs,dogs,dogs! and other animals, even cats!

Dit is Nayda:

Dit zijn de mooie postzegels op de kaart:

Dit is de kaart zelf, het is uit een bekend(?) kinderboek:

Klein dilemma hier (welke kaart voor de hyves-ruil...). Kaartje gaat morgen op de bus.

Ik heb het voorjaar in huis gehaald vanmiddag; mini-narcissen gekocht (kunnen als ze uitgebloeid zijn met bol en al het balkon op voor volgend jaar), tulpen in een pot gekocht en een bos tulpen (waren in de aanbieding, kon ik niet laten liggen).
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:StefanieV schreef op 11 maart 2010 @ 22:00:

Wat leuk zeg Ligaa! Alleja, niet de migraine hé, het kaartje van Oezbekistan!

snjokorn, ik vind het ook kinderachtig hoor, kom op zeg je kan die moeite toch even doen om te komen! Ja, ik zou het hebben kunnen doen als ik niet de dag daarvoor uit Edinburgh zou komen...
Janna: Dat laat ik zeker weten (vermoedelijk in juni maar dat is nog niet zeker).

Tine: leuk dat je mag meelopen.

Ligaa: leuke kaart *vraagt zich nu af of ze profielen voor de katten moet/zal gaan aanmaken*
Hihi snjokorn, ik weet het hoor

Ligaa haha superkaart! Ik doe het maar niet voor mijn beestjes, zal me wel wat duur worden
quote:Ligaa schreef op 11 maart 2010 @ 21:55:

Als ik aan zon nskaart kan komen kan ik misschien ook naar de meet komen ik denk er wel aan.Die hebben ze nu weer bij de kruidvat geloof ik. IK ga daar ook even kijken.
quote:justme80 schreef op 11 maart 2010 @ 22:37:

[...]

Die hebben ze nu weer bij de kruidvat geloof ik. IK ga daar ook even kijken.Sjips, ik was vandaag bij de Kruidvat en ik ben het vergeten!
Komt er trouwens nog iemand uit het oosten ( overijssel.... )
Ja, ze hebben ze. 12,50 geloof ik. En je moet goed kijken, want er zijn 2 varianten, qua datums waarop ie geldig is! (2 verschillende kleuren die een periode aangeven)
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ligaa > Lachen zo'n kaart van een hond. De illustratie is vast van een correct opvoedkundige jeugdvertelling uit de Koude Oorlogtijd. Ik heb wel eens een PC kattenprofiel gelezen, van kater Arnold geloof ik, uit Australie.

Balen dat ik de 11e niet kan. Leek me zo geinig om jullie 'live' te zien, je vormt je toch een beeld bij een naam/plaatje. Helaas heb ik dan een uitwisselingsleerling uit Portugal in huis en samen met dochter (en nog een hoop leerlingen) gaat zij meedoen aan een run door Rotterdam (10 km). Ik sta langs de kant met water, fruitrepen en bloemen op het eind.

Heb mijn kaartje voor de Hyvesruil ook al uitgezocht, keuze was zo gemaakt.
Hey meiden

sorry dat ik weer amper schryf.zit niet echt lekker in myn vel.lichaam werkt weer es niet mee ,slecht slapen,vaak flauwvallen.bah

es,nee kom niet naar de meeting sorry.k red het die dag niet.

Nog steeds geen hoeraatjes.morgen ga ik myn kaartje voor de ruil schryven.

morgen komen schoonzus en vriend logeren,hoop dat ik my dan wat fitter voel.want k wil roti,kip en kouseband en aardappel maken.kennen jullie dat? Het is surinaams.
Hi

ik heb wel eens een kaart van en kat uit Nieuw Zeeland gekregen. Weet zo de naam niet meer maar op de kaart zelf stonden 3 foro's van de desbetreffende kat.

Roti ken ik wel (de wereldgerechte versie dan) maar kouseband heb ik nog nooit op. Zie er een beetje uit als lange sperziebonen toch? Aardappelen ken ik wel ja ; )

groetjes
Varisha > Ik hoop dat je je snel weer wat fitter voelt. Niet te lang lopen sukkelen, langs je huisarts gaan als je niet opknapt. Beter een keer te veel dan te laat weet ik nu uit ervaring.

Roti: lekker! Ik heb ooit een vriendje gehad die boven een Surinaams restaurant woonde. Van het vriendje kan ik me niet veel meer herinneren, maar ik weet nog precies hoe de roti daar smaakte!
Wahaha Ligaa: Dat profiel van die hond is wel mega-grappig... Hij wil zelfs kaarten van katten!

Varisha: Beterschap!

Kozoo: Ik heb het boek Vals licht van Joost Zwagerman gekocht.

Lotte: Boekenfestijn is tot en met aankomende zondag en is in de Brabanthallen in Den Bosch (gratis toegang en je kunt er pinnen).

Sweetcandy: Ga je ook zondag naar Den Bosch? Dan kunnen we meeten als je wilt! Ik ga met 2 andere pc'ers...

Evelinemos: Iedereen is uiteraard welkom op de meeting 11 april! Ik wil ook heeeeeeel graag! Maar helaas...

StefanieV: Je mag wel naar mij zwaaien als je langs Breda rijdt 11 april Wie weet stap ik wel bij je in de auto
Zondat naar DB, ik zal er even over denken! Heb enorm veel te doen voor mijn studie dit weekend... maar als ik tijd heb ga ik wel heen. Ondanks dat ik niet zoveel te besteden heb, lijkt het me ook gewoon leuk om daar rond te neuzen Ik zal het je zaterdag wel even laten weten

Ugh... bezoekje aan dokter was niet fijn. Te lang verhaal om hier neer te plempen. Maargoed... er wordt nu ein-de-lijk wat aan mijn klachten gedaan (als ik hem moet geloven dan en er uberhaupt iets mee gedaan kan worden) Afwachten maar.. Zit nu wel met een k*t gevoel op school, lekker jankerig enzo :S
Oei Sweetcandy, dat klinkt niet tof... **Knuffel voor jou**

Laat zaterdag maar weten inderdaad, zou gezellig zijn! Enne ik heb ook geen bal te besteden hoor Net zo studenterig als jij!
JJ, moet ik je komen ontvoeren? Dan kan je er bij zijn!

sweetcandy, succes er mee hoor! Klinkt helemaal niet fijn maar mss beter dat ze eens kijken voor je!
Dames, ff kort (sorry ik ben een slecht mens weet het) want ik ga zo naar Harlingen waar een vriendin woont en morgen naar Thialf (schaatsen!).

Tine, super dat je mee mag lopen.

Nu weet ik niet wie die kaart van een hond kreeg maar dat vind ik not done. Wel leuk stiekem.

Varisha, beterschap meid. Roti één van de weinige gerechten waar je me voor mag wakker maken. Hopelijk ben je fit vandaag.

Voor de hyvesruil moet ik ergens een kaartje kopen want die heb ik niet.....gna gna maar ja moet toch in Harlingen kaarten kopen van de waddenzee.

Doeiii tot zondag of maandag. Oja twee kaarten gestuurd: Montenegro en Nederland. Verder nog kaarten gekregen USA en Griekenland (mijn eerste daarvan daan).
Steph > Gaaf naar Thialf, zoon wilde daar ook graag heen, maar was uitverkocht (trouwens duur die kaarten!).

Net hyvesruil op de bus gedaan, met mooie postzegel (door mijn vader ontworpen).
Zo heb net een half uur cardio gedaan met My Fitness Coach. Ik verwacht dus snel een hurray of kaart als beloning Ik heb mijn hyvesruilkaart klaargeschreven en de kaart gaat vandaag ook op de bus! Spannend!
Hier helaas nog geen post! Gisteren en eergisteren was het er al om 11 uur...nu misschien wel helemaal niks dan! Kan ook een dagje gebeuren hè :-)

Een ontvoering op de meeting, klinkt wel heel spannend haha!
De beloning is binnen. Een funnycard uit Finland.
Hier is het vandaag stil (na 4 kaarten in 2 dagen, misschien ook niet heel raar). Behalve dan de uitnodigingen van allemaal nieuwe hyves-vriendjes Leuk!

Ligaa, een half uur cardio? Respect. Doe je dat vaker?

Ik heb vanochtend een half uur gestept en wat yoga oefeningen gedaan met de Wii Fit. Vandaag een vrije dag, dus ik heb vanochtend lekker de tijd genomen.
Oooh ik zou beter ook mijn Wii fit meer beginnen gebruiken, met mijn wekelijks zwemuurtje kom ik er niet hoor

JJ: ik wil je ontvoering wel plannen hoor, moet je wel even de politie inlichten dat het niet serieus moet opgenomen worden. Ik kan mijn auto wel wat anoniem maken, zwarte dekens voor de ramen hangen. Zelf zet ik een muts op zodat het niet te zien is. Mijn nummerplaat haal ik er even af, want een Belg in NL valt natuurlijk wel op. En dan kom ik je gewoon ontvoeren, he moet toch lukken!

Je moet wat, als het lunchpauze is hé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven