Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Jullie zullen allemaal wel al zo'n beetje onderweg zijn naar de meeting.

Heel veel plezier hoor!

Neferisis, klinkt als een leuk dagje Amsterdam.

Veel plezier bij de marathon.

Manlief heeft hem 6 jaar geleden gelopen, was afzien!

Ook voor mij aan de kant, hahaha

Hier ga ik straks weer even meeten met de grote oranje brievenbus.

Er liggen hier heel wat bedankt-kaartjes naar aanleiding van kadootjes de we hebben gekregen bij de geboorte van kleine man.

Ook nog 2 pc-kaarten, eentje naar Finland en eentje naar Nederland- Utrecht.

Geloof niet iemand van hier.

Plieno, ik was altijd al een kaart vertuurder.

Manlief zegt niet voor niets: "als jij stopt met het sturen van kaarten gaan zowel TNT als de hallmark meteen failliet"
Ja, ik moet weg... hihi!! Fijne dag allemaal en tot later!!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ook ik ga nu weg

Fijne dag en anders tot strax bij de meeting!
quote:plieno schreef op 11 april 2010 @ 09:50:

Sinds ik aan postcrossing doe heb ik ook steeds meer de neiging om zomaar (of meestal wel met iets van een aanleiding) kaartjes naar mijn vrienden, familie, kennissen te sturen. Hebben jullie dat ook, of vinden jullie postcrossing leuker dan kaarten naar bekenden sturen?

Bij mij is het meer andersom. Postcrossing is een fijn 'excuus' om nóg meer kaarten te versturen! Maar je hebt wel een beetje gelijk. Het schrijven op zich werkt verslavend. Meer, meer, méér

Voor iedereen die ik niet zo meteen zie: fijne zondag!
Beste overblijvers, wat zal het vanochtend en vanmiddag rustig zijn op dit topic!
Vrees het ook Ligaa.
Veel plezier voor iedereen die vandaag gaat meeten / high tea-en / schrijven!

Hier nog steeds geen Hurray's, dus ook geen kaartjes te versturen. Helaas...
quote:Ligaa schreef op 11 april 2010 @ 11:39:

Beste overblijvers, wat zal het vanochtend en vanmiddag rustig zijn op dit topic! Pffff tis hier op het werk ook echt rustig... Ik baal flink!
Hoop dat jullie een leuke meeting hebben gehad!

Hier zijn de tentamens van do en vr goed gegaan, nu met scriptie bezig en dan bijna vakantie! Ik ga nog een paar dagen naar Rome ook! :-)

Geen PC-nieuws!

@Anita: ik ben wel uit Utrecht... :-)
Ik heb een leuke middag gehad, bedankt dames! En de wreckies hebben zich gedragen.
Terug op het honk. De dames staan te douchen en zijn uitgeteld, maar gaan straks met de hele groep pizza eten bij klasgenootje. Dus zo nog even chauffeur spelen

Even 3 kaarten aangevraagd: China, DL en NL (dorp om de hoek, maar volgens mij niemand van hier). Ga ze pas morgen posten want ik kan nu niet scannen, logee slaapt in mijn werkkamer.

Ik ben heel benieuwd naar de verhalen over de meeting!

@Zazana > Fijn dat alles lekker ging met de studie. En nu naar Rome, bofkont! Ik ben een enorme fan van de Italiaanse fotograaf Giancarlo Casponi. Een prachtig boek met zijn werk is "I Volti di Roma" en die foto's zijn ook als kaart te koop.
Het was een hele leuke middag! De tijd vloog voorbij.

Ik ben naar huis geslenterd en heb net mijn verhaal gedaan en al mijn aankopen trots aan lief laten zien (ik word nog steeds gesteund in mijn verslaving). Conclusie is dat het voorbereiden al leuk was, maar het ontmoeten van jullie nog leuker. Super!

@E; De boeddha krijgt een mooi plekje.
En hier is het WTJ-topic .

Ben weer thuis, heb een heel gezellige middag gehad en mn WTJ ging netjes in de auto mee.

Hij moet er nog even aan wennen dat ie vies MOET worden .
Zazana, leuk zeg naar Rome.

Geniet er maar van.

En wie weet is de kaart dan wel voor jou, we zullen het snel genoeg merken want gepost is die al dus zou die morgen moeten arriveren.

Ik hoor het wel, hahaha

Fijn dat het een leuke meet is geweest.

Ik ga nu even douchen met de grote meid en dan nog een adresje aanvragen.

Krijg net een hurray uit Duitsland binnen, 7 dagen onderweg geweest, en helaas een lege hurray.
Jaaaaaa ook ik ben weer heelhuids aangekomen, in de trein geen aanval van een wreckie gehad

Het was een leuke middag! Ben nu de hele tijd mijn nieuwe kaart-aanwinsten aan het bekijken. Dat wordt nog een leuke klus om ze in te scannen.......
Mijn wreckie heeft zojuist zijn eerste slokjes drinken geproefd..

Ik dacht dat ie ook wel dorst zou hebben zo na een tijdje in de auto .

Hij heeft melk met aardbeiensmaak gehad (ipv de koffie knoei opdracht)
Ik wilde in de trein wrecken (heb er eentje gekocht).maar met Sweetcandy erbij maar niet gedaan.

Over Postcrossen, heb is een hele leuke dag geweest met leuke meiden/dames. Ik vergeet namen/gezichten, sorry dames.

De boeddha staat ook hier op een mooie plaats. Naast vele souveniers.
Ik ben ook weer thuis na Tine veilig thuis te hebben afgezet.

Larf vind trouwens zijn Messi shirt helemaal geweldig!

Ik heb geweldig genoten vanmiddag en ik ben blij dat jullie je aardigheidjes leuk vinden!
Nieuw adres aangevraagt en kaartje mag naar Portugal.

Het enige wat in het profiel staat is I like stamps and art.

Tjonge, daar kan ik nou echt wat mee ...... Not!

Maar ja, ga weleens snuffelen tussen mijn kaarten en hij zal het met hele gewone saaie postzegels moeten doen.
quote:Anita1973 schreef op 11 april 2010 @ 20:14:

Maar ja, ga weleens snuffelen tussen mijn kaarten en hij zal het met hele gewone saaie postzegels moeten doen.Heb je al postzegels van postzegels met korting?
Vond het super gezellig dames,

C-estelle, super bedankt voor je cadeautje, hij staat nu trots tussen zijn grote "broers"

Dochters en vriend vonden de kaarten erg leuk, en ze vonden het helemaal niet erg dat ik niets voor hen had meegenomen.. ach mam, zegt de oudste... Ik pak dan wel een kaartje van jou hoor als ik weer een kaartje moet versturen...

Eigenlijk vind ik sommige kaarten die ik gekocht heb vanmiddag eigenlijk te leuk om te versturen hahaha Is dat erg .... of is dat erg.....

Nee nog niet geswitched voor een wreckie ;) :P

Zo nu even met de beentjes omhoog!
Zo ik ben ook net een uurtje thuis, zoals eerder gemeld heb ik een super leuke middag gehad, nogmaals dank daarvoor.

Heb bij de Bruna nog even 4 nijntjes gescoord door nog wat Donald Duck postzegels en een tijdschrift te kopen.

Nu nog even mijn echtgenoot wat aandacht schenken en dan op tijd mijn bedje in.
Dames, ik heb een foto van het uitlaten van de wreckies op het Wreck the Journal topic gepost en de rest staat op mijn hyves!
Zo, ben thuis geraakt (al gegeten hoor, ben al een half uurtje thuis)

Het was een heel gezellige dag! c_estelle, nog eens bedankt voor de boedha, ik ga hem straks een mooi plaatsje geven! Mijn kaartjes moet ik nog aan vriendlief tonen
Heb geen keycord kunnen scoren bij de bruna, doe ik dat morgen hier int durp wel.

Leuk hoor die benen foto's!! hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven