Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Hier helemaal nog geen nieuws, terwijl mijn kaart binnen Nederland vandaag toch aangekomen zou moeten kunnen zijn. Jammer. Ik had het niet schrijven van kaartjes aardig onder controle de laatste twee weken, maar nu kriebelt alles weer.
Vandaag het kaartje naar NL aangekomen, ze was blij met al die namen en ze zou eens komen kijken hier.

Ook nog een kaart naar rusland aangekomen. Ook een leuk bedankje.

Mag er nu dus weer 2 versturen, maar ga toch weer wachten. Houd het nu weer op dat er max 10 onderweg zijn!

Geen kaarten ontvabngen vandaag.
Wat leuk dat er al meeting kaarten zijn aangekomen van zowel Groningen als Utrecht

Vandaag geen nieuws... ben nog wel heel erg moe van het weekend, dus duik zo lekker mijn bed in!

Fijne avond nog
Mijn kaartjes zijn nog maar op de post :$ Gisteren was ik pas tegen 20u30 thuis (moest nog bij een paar mensen) en ik was vergeten om langs de brievenbus te gaan. Vandaag maar even gedaan, dus morgen worden ze normaal opgestuurd :-)
Lieve mensen van het forum. Heel erg bedankt voor de prachtige J en J kaart. You made my day!!!
Ik had vandaag een kaart van de meet in Groningen in de bus!

Zo leuk!

Dankjewel sweetcandy!

Verder geen PCnieuws....

Ik zag wel dat "mijn" Russische gay uit Moskou gisteren op Postcrossing is geweest. Hij zat dus gelukkig niet in de metro. Ik had nl. de kaart daar naar toe precies de dag ervoor opgestuurd en hij was tot zaterdag niet meer online geweest. Ik was dus bang dat die kaart ook zou gaan expire-en.

Al ben ik bang dat mijn kaarten naar Taiwan en USA wel expired gaan raken. Beiden zijn al lang niet meer online geweest en hebben ook maar 1 of 2 kaarten verstuurd. Hmmm....
whoei zojuist een Hurray gekregen uit Belgie!

verder lag er naast het ultralieve kaartje uit Utrecht ( ) een kaartje uit Rusland in de brievenbus. ging lekker dus vandaag!

verder heb ik mijn rok vandaag toch nog afgekregen, beetje aangepast her en der en uiteindelijk toch nog leuker geworden als eerst (incl. stolpplooi whoei!)

zo nu ga ik weer verder hysterische wijven kijken bij Amerika's next topmodel (heerlijke kneutertelevisie aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah )
Leuk dat de meeting zo gezellig was dames!

Vandaag geen kaartjes, wel een Hurray uit Zweden waarbij ze vertelt dat ze het kaartje erg leuk vond. Dat is leuk om te horen .
quote:c_estelle schreef op 12 april 2010 @ 19:35:

Beiden zijn al lang niet meer online geweest en hebben ook maar 1 of 2 kaarten verstuurd. Hmmm.... Die stuur ik ook altijd het liefste een Idrukker kaart. (Enne, die heb ik nu genoeg!)
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:chayuz schreef op 12 april 2010 @ 20:43:

zo nu ga ik weer verder hysterische wijven kijken bij Amerika's next topmodel (heerlijke kneutertelevisie aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah )Daar is ook een topic over he Dat je 't ff weet!
Hier een hurray bij de mail!!!

Had gisteren een kaartje binnen Nederland te versturen en is nu geregisteerd.

Echt een gezellig krabbeltje erbij, zo een hurray hoort te zijn.

Ga morgen wel een nieuw adres aanvragen.
quote:Janna80 schreef op 12 april 2010 @ 21:10:

[...]

Die stuur ik ook altijd het liefste een Idrukker kaart. (Enne, die heb ik nu genoeg!)

Ze waren allebei ook nog maar net begonnen dus ik wilde een leuk kaartje sturen.

I-drukker kaarten heb ik nu ook genoeg!
Hoi meiden!!

Nou daar was ik weer hoor! Gister nog gezellig de verjaardag van mn moeder gevierd! En vandaag weer hard gewerkt dus was even niet online.

Ik moest jullie allen nog even bedanken voor het schrijven van het kaartje voor mn moeders verjaardag!

Ik vond het heel erg gezellig gister!

Vandaag een hurray van Lampje! Dank daar nog voor en gezellig dat je er ook bij bent!

Verder een leuke kwallen kaart van de meeting in Groningen! Dank meiden! En een kaart uit Amerika! Daarnaast nog de door de brievenbus kijkende zwart wit kat kaart van de Xenos voor een RR.

Mijn volgende kaart mag trouwens alweer naar Nederland...

Kheb zojuist ook de histerische meiden van Amerikas next topmodel, nu nog dat rare mens in project catwalk nog hahaha!
Ja, ik kijk ook al heel de avond flut tv met m'n laptop op schoot
Hier 2 officials, uit GB en Down Under. Mooie multi-views.

Ik heb nog 1 kaart onderweg en die schiet voor geen meter op;29 dagen naar USA. Een kaartje naar Finland is net expired (m'n derde).

Ik ga morgen (of overmorgen als ik wat meer tijd heb) nieuwe adressen aanvragen.
Snjókorn falla, á allt og alla
Hoi dames,

Is gezellig geweest zo te lezen, zondag! Grappig wat jullie doen.

Weet niet meer wat ik had verteld.

Maar vorige week 3 hurrays.

Nederland na 2 dagen

Portugal na 3 dagen (snel!)

Finland na 11 dgn

Nu onderweg:

Rusland 15 dgn

Taiwan 5 dgn

Net opgevraagd:

Nederland (16km bij mij vandaan!)

United Kingdom

Duitsland (maar 134 km)

Leuk om hier mee te lezen!

Groeten,

Jenneke
hahah Tine! onze maandagavond bestaat uit dezelfde programma's :P
quote:evelinemos schreef op 11 april 2010 @ 23:13:

[...]

Postzegels en een tijdschrift? Ik begreep dat je één nijntje kreeg bij besteding van ¤5... Ik had eigenlijk maar recht op 3 nijntjes maar ik zei voor die 30 eurocent die ik te weinig betaal krijg ik echt geen nijntje?? Vooruit dan maar zei ze. Enne het tijdschrift was best duur 6,95 en ik kocht 2 velletjes zegels
Vandaag 2 leuke kaartjes: een RR kaart uit Engeland en een offical uit Nederland (Delft).

Eén hurray uit NL na 2 dagen: gesigneerd op de meeting en de ontvangster was blij met haar kaartje
Haha, ik snap het Chrisy1.
Ik wil ook nijntjes!!

en kaarten

en hurray's...
Pff net terug van mn werk, heb bijna 2 uur zitten nakletsen met mn collega..

Heb natuurlijk mogen uitleggen wat postcrossen en wtj is .

Ik zei ook meteen dat mn wtj graag mee wil naar mn werk, schoot ze in de lach .

Mn moeder heeft haar gesigneerde kaart vanmiddag op de deurmat gekregen en zei net tegen mij dat ik een gekke meid was. Ze vind het heel leuk al die verschillende namen en zei: volgende keer voor je buurman ook zo'n kaartje schrijven en opsturen.

Oja ook zag ze mn wtj liggen met mooi paars lintje om mee uit te laten , maar ze waagde zich er niet aan om die in te kijken .
Yes! De eerste Hurray is weer binnen sinds mijn blunder...

Hurray uit Duitsland. Erg leuk berichtje.

Ik had laatst voor ¤11,- aan postzegels en tijdschriften bij de Bruna maar geen Nijntjes...

Fijn dat jullie meeting zo leuk is geweest. Lijkt mij ook erg leuk, maar ik ben zo'n schijterd. Ik durf al niet eens mee te doen met dat kaartjes-versturen-naar-elkaar (wat jullie via Hyves regelen)
quote:juuf schreef op 12 april 2010 @ 22:57:

Fijn dat jullie meeting zo leuk is geweest. Lijkt mij ook erg leuk, maar ik ben zo'n schijterd. Ik durf al niet eens mee te doen met dat kaartjes-versturen-naar-elkaar (wat jullie via Hyves regelen)

Juuf is het de stap om mee te doen die je eng lijkt of iets anders?

Ik vind een hoop dingen ook eng.

Zo ben ik bang om paniekerig te worden in de trein/tram/bus en ik ging gisteren zonder problemen er mee op stap.

Als je wilt kunnen we je altijd 'steunen'.

Als het je leuk lijkt mee te doen met de hyvesruil die vast weer gaat komen dan moet je het gewoon zeggen ook als je het eng vind, zeg je dat erbij.
Weer een hurray,dit keer uit Rusland. Was ook al 50 dagen onderweg.

Naar Amerika is er al eentje lang onderweg, meer dan 50 dagen. Vrees een expired.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven