Saai topic
donderdag 16 april 2009 om 22:05
Ging ik werken omdat het thuis saai is, blijkt het daar óók al saai te zijn. Ben maar weer naar huis gegaan, kan ik tenminste uit verveling comfortabel slapen. Anders heb ik weer de toetsenbord-afdruk in mijn gezicht.
Doezemoesje, je hebt dus nog zo'n duizend-en-één saaie dagen voor de boeg. pfff... da's pas een saaie gedachte.
Best een lange posting, als je er niet doorheenkomt omdat het te saai is wil ik het wel in 4 delen plaatsen, hoor.
Doezemoesje, je hebt dus nog zo'n duizend-en-één saaie dagen voor de boeg. pfff... da's pas een saaie gedachte.
Best een lange posting, als je er niet doorheenkomt omdat het te saai is wil ik het wel in 4 delen plaatsen, hoor.
Known to cause insanity in laboratory mice
donderdag 16 april 2009 om 22:11
Vreselijk he LGDM, en nu al weten welke dag exact he. Dankzij een link. Het is 16 september zelfs nog. Sielug en vooral erg saai. Moet denk ik nu al veel gaan regelen.
Het is trouwens zo saai op het forum dat sommige topics gewoon meerdere keren geopend worden. (wel weer door verschillende TO's om het toch voor 1% niet saai te hebben)
Het is trouwens zo saai op het forum dat sommige topics gewoon meerdere keren geopend worden. (wel weer door verschillende TO's om het toch voor 1% niet saai te hebben)