Scheet blunders

05-12-2009 08:37 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik geef toe, misschien een redelijk onzinnig topic, maar ik wil even peilen of ik de enige ben die dit wel eens heeft meegemaakt... dat relativeert misschien het stommiteitsgevoel een beetje



Ik had zondagavond een vriendin uitgenodigd, we zaten al uren op de bank bij te kletsen, ik sta op om de fles wijn van tafel te pakken en nog iets in te schenken, en voor ik het doorhad liet ik hoorbaar een scheet (niet echt mijn stij!l)

Ik kon wel door de grond gaan, toch kon ik er gelukkig ook wel om lachen omdat vriendin niet meer bij kwam. Ook achteraf best beschamend.



Ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Hihi :-)



Wakker worden van mijn eigen scheet, en nog in halve slaap toestand ontdekken dat ik bij mijn vriend slaap, voor de eerste keer.En dus niet thuis ben.



Vriend ook wakker, hij zei wel, geeft niks........

Voel jezelf thuis, maar dat was ik dus niet....thuis.
Op veldwerk met collega's in een vakantiehuisje in Italie. Ik dacht dat iedereen sliep en er zat er wel eentje zó dwars. Ik knalde hem er uit en dacht dat niemand het gehoord had. Tot ik vannuit de kamer naast ons gelach en "Hey, hoorde jij dat ook?" van mijn collega hoorde.
Hahah Heejhallo, die moet dan wel héél hard geweest zijn.



Ach ja ik heb het ook wel eens, dat ik op sta en er knalt ineens een scheet uit. Meestal voel ik ze wel aankomen, maar soms dus totaaaaaal niet. Gelukkig gebeurt dat wel altijd bij mensen bij wie ik sowieso scheten laat.
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 25-07-2010 13:04
Reden: privacy
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik was met beste vriendin al een paar dagen aan het carnaval vieren en na een paar dagen veel bier en slecht eten ruiken je scheetjes dan allerminst naar roosjes.

We stonden vol in de smink en in onze elfenjurken aan de bar wéér bier te hijsen.



Bomvolle kroeg,harde muziek...ik dacht: nu kan het wel even...

Maar het stonk !!

Zegt mijn vriendin: Gadverdamme...wat een asociale ransaap,wie laat hier nou zo'n gore scheet (ze had nog niet door dat ik het was)



Toen pieste ik ook nog bijna in mn broek van het lachen..... en heel onschuldig om me heen blijven kijken wie dat dan gedaan kon hebben
Alle reacties Link kopieren
Werkt jullie sluitspier niet meer??
Alle reacties Link kopieren
Ik flatuleer niet



Sorry, melig topic dit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet zozeer last van scheet-scheten (weet ook niet hoe ik ze anders moet noemen) maar wel van okselscheten.



Lig ik net even uit te hijgen na een potje sex, draai ik me om en ja hoor, pfffrtt!!! Errug elegant. Maar die van mij stinken in ieder geval niet
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vroeger in de klas wel eens gedacht dat ik er eentje geruisloos en ongemerkt uit kon drukken, maar dat werd zo'n lange hoge fluiter. Zo van "fíííííííííííééééééééééép", 6 seconden ofzo. Niet bepaald ongemerkt dus...
quote:Zamirah schreef op 05 december 2009 @ 13:22:

Werkt jullie sluitspier niet meer?? Jij laat altijd hele kleine beschaafde scheetjes op het toilet zeker?
Alle reacties Link kopieren
Tijdens de 'warming-up' van een atletiektraining moesten we een keer rare oefeningen doen, en toen knalde er bij mij ook één uit.

En bij de 'cooling down' van een andere sport liet de man die naast me lag een duidelijk hoorbare en ruikbare scheet ! Ik verdenk hem er ook van dat hij hem flink geforceerd heeft en dat hij ook helemaal geen gêne had
Alle reacties Link kopieren
Ik had ooit eens een scharrel die 's nachts in bed alles bij elkaar tetterde. :puke:



Bah.
Ik heb eens een (stille) wind gelaten in een taxibusje. En die stonk echt zo godsgruwelijk dat iedereen misselijk werd en groen zag, ik zelf het hardst. We waren met zijn zessen + een chaufeur en iedereen kreeg de schuld behalve ik. Ik heb de aandacht achteraf nog extra op de chaufeur gevestigd en iedereen verdacht hem er van. Ook 1 van de jongens was hoofdverdachte.

Een jaar later werd er nog wel eens over gesproken. Op een gegeven moment heb ik tegen 1 van de meiden gezegd dat ik het was. Ze pieste bijna in haar broek van het lachen! Het is denk ik al zo'n 2 1/2 jaar geleden en soms begint er nog wel eens iemand over. Kan je nagaan hoe hij stonk
quote:Loreyi schreef op 05 december 2009 @ 11:58:

Hahah Heejhallo, die moet dan wel héél hard geweest zijn.



Ach ja ik heb het ook wel eens, dat ik op sta en er knalt ineens een scheet uit. Meestal voel ik ze wel aankomen, maar soms dus totaaaaaal niet. Gelukkig gebeurt dat wel altijd bij mensen bij wie ik sowieso scheten laat.ja, hij klonk echt als een misthoorn.....sindsdien ben ik wat voorzichtiger
Alle reacties Link kopieren
Kreeg net deze via Hyves. klik



Ik dacht dat die hier wel past
Alle reacties Link kopieren
Jonna hahahahahaa
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan scheten laten van Fruit & fibre.

Ik was op mijn werk en liet er eentje, kwam er klant langs en die vroeg, Hebben ze een stinkbommetje naar binnen gegooid?!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:JonnaX schreef op 05 december 2009 @ 20:37:

Kreeg net deze via Hyves. klik



Ik dacht dat die hier wel past Hahaha!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
kaetje



het had een verhaal van mij kunnen wezen..
Biebelie, dit was echt eenmalig hoor. Zoals dat stonk, dat hoop ik echt nooit meer mee te maken
Vorige week nog, ging yoga-en met collega. Rustgevend muziekje, ontspanningsoefening, hoor ik op het matje naast me PPRRRRTTTT!!! Kijk verschrikt om, zegt collega met rood hoofd: oeps, ik ben iets té ontspannen...



Ik heb tijdens een gymles ook eens glashard een ander kind de schuld gegeven van een door mij gelaten ruft
Alle reacties Link kopieren
quote:Paque_in_Pink schreef op 05 december 2009 @ 09:23:

Denken:

Ik zit toch alleen op m'n kamer dus het kan wel even,

Een mega "after alcohol" sluipscheet laten, dat je zelf bijna van je stoel afdondert van de lucht, en de directeur die dan nietsvermoedend binnen komt stappen en je zíet dat hoofd vertrekken...







Ik zeg maar 1 ding: *oust*!!

Staat bij mij standaard in de zaak,zowel voor onszelf als stinkende klanten
Alle reacties Link kopieren
quote:leeuwedraak schreef op 05 december 2009 @ 13:38:

Ik heb vroeger in de klas wel eens gedacht dat ik er eentje geruisloos en ongemerkt uit kon drukken, maar dat werd zo'n lange hoge fluiter. Zo van "fíííííííííííééééééééééép", 6 seconden ofzo. Niet bepaald ongemerkt dus...



Geruisloos lukt me zowiezo al niet, ook een reden dat ik dat al niet eens probeer

Vandaar dat bovenstaande situatie (mijn blunder) echt per ongeluk ging...
Alle reacties Link kopieren
Vind deze link hier wel passen. Ook al vanwege het seizoenStinkers
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn moeder thuis was scheten laten zo not done dat ik alleen maar in staat ben om stille scheten te laten. Er gaat overduidelijk iets mis in de opvoeding van mijn kinderen, want ze doen het knijterhard en zeggen daarna lacherig pardon.



Kutscheten. Die zijn hier nog niet genoemd maar die zijn verdomd genant. Gelukkig alleen in bepaalde periodes van mijn leven meegemaakt (zwanger). Helaas hadden we een keer een potje leut onder een laken op een veranda in Afrika, met risico op voorbijgangers. Dubbel genant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven