Serieus?!

24-06-2014 22:16 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms lees, zie of hoor ik dingen waarvan ik denk: is dit serieus?

Voorbeeld:

Op een ander forum lees ik een bericht waarop een zwangere beweerd met 10 weken al haar kindje te voelen bewegen. Volgens de gyn kan het niet, maar zij weet het zeker! En dan denk ik, meen je dat nou? Iemand die weetikveel hoeveel jaar gestudeerd heeft, zou die het niet beter weten?

Nog een: op vakantie in Turkije, gezin heeft zich scheel geshopt aan nep kleding, is niet bang voor controle op Schiphol want vliegen 's nachts en dan is er niemand aan het werk. Serieus????

Ben ik de enige die mij soms verwonderd over de dommigheid van anderen?
quote:Starshine schreef op 25 juni 2014 @ 09:01:

Waar ik me wel over verbaas, is dat er veel mensen zijn die denken dat een plaatje op fb delen echt wat doet in de strijd tegen kanker/aids/kindersterfte/hartkwalen etc.Door informatie te delen maak je mensen bewust van een kwestie waardoor mensen (meer) geld doneren.
quote:ellka schreef op 25 juni 2014 @ 10:31:

[...]

Door informatie te delen maak je mensen bewust van een kwestie waardoor mensen (meer) geld doneren.Echt niet.. de mensen die delen zijn er heilig van overtuigd dat dat genoeg is.

Ik ben tegen kanker, en als jij dat ook bent, dan deel je dit plaatje. Ik weet nu al welke vrienden dit zullen delen en wie niet

Dat is vaak de strekking.. alsof degene die niet deelt (omdat diegene zat is dezelfde plaatjes dagelijks tegen te komen) vóór kanker is
Later is nu
quote:suzyqfive schreef op 25 juni 2014 @ 09:09:

[...]

Dat is wel degelijk slecht... je wc/riool kan verstoppen. Maandverband en tampons spoel je toch ook niet door de wc?En wat dacht je van alle hormonen in ons drinkwater. Wat een domme actie idd.
quote:Dreamer schreef op 25 juni 2014 @ 10:46:

[...]

Echt niet.. de mensen die delen zijn er heilig van overtuigd dat dat genoeg is.

Ik ben tegen kanker, en als jij dat ook bent, dan deel je dit plaatje. Ik weet nu al welke vrienden dit zullen delen en wie niet

Dat is vaak de strekking.. alsof degene die niet deelt (omdat diegene zat is dezelfde plaatjes dagelijks tegen te komen) vóór kanker is Ja, enorm irritant! Dozige acties...
Heb laatst een leuk document gezien over niet al te slimme statussen op facebook. Wat bij gebleven is:

"Hoever is het rijden van Florida naar Miami"

En iets in de trant van:

"Fuck America, have had it with you, I'm moving to California"

Heerlijk, dat soort statussen, jammer dat ik ze nooit zie
Later is nu
Deze zag ik vandaag, echt een enorm SERIEUS???? gehalte:

http://themetapicture.com ... octors-have-to-deal-with/
quote:StoraHuntur schreef op 24 juni 2014 @ 22:19:

O leuk topic! Mij werd eens gevraagd "Beethoven, leeft die eigenlijk nog?"

En een keer op tv bij een of andere kwis was de vraag wanneer de mens voor het eerst op de maan landde, zegt die muts " uuh, 1640?"

Serieus, kwis?! Ik ben normaal helemaal niet van mensen op spelfouten wijzen maar bij deze kan ik het niet laten.
.
Bij het kijken van de dodenherdenking met familie, vraagt nichtje van 14. "Wie word er eigenlijk begraven?"
Vinyl, geniaal !!
quote:toendra schreef op woensdag 25 juni 2014 11:06 Bij het kijken van de dodenherdenking met familie, vraagt nichtje van 14. "Wie word er eigenlijk begraven?"Dit breng je je kinderen toch bij?!
quote:Dreamer schreef op 25 juni 2014 @ 10:57:

Heb laatst een leuk document gezien over niet al te slimme statussen op facebook. Wat bij gebleven is:

"Hoever is het rijden van Florida naar Miami"

En iets in de trant van:

"Fuck America, have had it with you, I'm moving to California"

Heerlijk, dat soort statussen, jammer dat ik ze nooit zie

Er is een facebookpagina en die heet: De domste statussen van Nederland.

Moet je maar eens kijken, je lacht je rot!
quote:Marthe. schreef op 25 juni 2014 @ 11:04:

[...]

Serieus, kwis?! Ik ben normaal helemaal niet van mensen op spelfouten wijzen maar bij deze kan ik het niet laten.Ik denk niet dat ze een spelfout maakt hoor, kwis kom je ook veel tegen. Er is zelfs een kwis die Kwis heet. Leuk toch?
quote:mandylion schreef op 25 juni 2014 @ 09:54:

Toen ik sperma van mijn man bij het bloedlab in het ziekenhuis af ging geven (met brief erbij waarop stond dat het om spermaonderzoek ging), vroeg de vrouw achter de balie of ik het potje niet nog verder kon vullen. Daarvoor moest ik op de tweede verdieping zijn.

En nee, ik zie er echt niet uit als een man.Flauw hoor, je had best nog wat meer in het potje kunnen spugen!
Iemand die, na het zien van het nieuws, heel serieus aan me vroeg: 'Waar ligt Al-Qaeda precies?'

Zelfde persoon heeft me ook gevraagd waar sinaasappels van gemaakt worden en toen ik haar vertelde dat we voor onze vakantiebestemming een stukje langs een ravijn moesten rijden, vroeg ze me wat dat was. Ik vind dat zo'n vanzelfsprekend iets, dat ik het niet eens uit kon leggen. Het zo goed mogelijk uitgelegd en toen zei ze: 'Ohh, langs een vulkaan dus!'

Agh ja, ze gaat liever onder de zonnebank en vindt selfies belangrijker dan wat er om ons heen gebeurd. Best lekker, denk ik soms
quote:winters schreef op 25 juni 2014 @ 11:18:

[...]

Er is een facebookpagina en die heet: De domste statussen van Nederland.

Moet je maar eens kijken, je lacht je rot!Jeetje, die mensen die denken dat je van 20 of 200 miljoen iedereen in Nederland een miljoen kan geven en dat je dan nog overhoudt
Geweldig topic!

Ik heb een heeeeeele domme van mezelf. een paar jaar geleden ging ik met mijn oudste zoon (toen 11 jaar) voor het eerst een Ipod kopen. Ik stond nog te twijfelen over het nut van zo'n ding (zo'n ding waarvan ik nu in paniek raak als de batterij bijna leeg is en ik de oplader niet kan vinden), En vrouw van een jaar of 70(!) overtuigde mij heel enthousiast dat het echt een ideale aankoop was en dat je allemaal verschillende apps uit de appstore erop kon zetten. Vrouw weer weg en ik vraag aan mijn zoon:"waar zit die appstore dan in onze woonplaats?"

Ik word er nog steeds wel eens mee gepest door hem. Als we bv aan het winkelen zijn:"Hee mam zullen we nog even langs de appstore gaan?"
Ik ben een tijd lang wekelijks naar een Waddeneiland gereisd. Regelmatig is het dan laag water en zie je dus overal zandbanken. Hoor ik een vader tegen z'n kind zeggen "ja, dat heet eb, dat gebeurt een keer per week ofzo.. " aii

En daadwerkelijk zijn er mensen, die met een boot het Wad opgingen en zich zaterdags angstig afvroegen of het water nog weer terugkwam, dit weekend, want ze moesten wel op tijd thuis zijn, ivm het werk.

(en voordat iemand gaat roepen dat niet iedereen dat weet: als je zélf met een boot de zee opgaat, is het handig jezelf te (laten) informeren over die zee)
Later is nu
quote:maze schreef op 25 juni 2014 @ 12:08:

Geweldig topic!

Ik heb een heeeeeele domme van mezelf. een paar jaar geleden ging ik met mijn oudste zoon (toen 11 jaar) voor het eerst een Ipod kopen. Ik stond nog te twijfelen over het nut van zo'n ding (zo'n ding waarvan ik nu in paniek raak als de batterij bijna leeg is en ik de oplader niet kan vinden), En vrouw van een jaar of 70(!) overtuigde mij heel enthousiast dat het echt een ideale aankoop was en dat je allemaal verschillende apps uit de appstore erop kon zetten. Vrouw weer weg en ik vraag aan mijn zoon:"waar zit die appstore dan in onze woonplaats?"

Ik word er nog steeds wel eens mee gepest door hem. Als we bv aan het winkelen zijn:"Hee mam zullen we nog even langs de appstore gaan?"

Gelukkig weet je nu beter.

Nu alleen nog even aan je zoon vragen wat het verschil is tussen een iPod en een iPad.
quote:kerol schreef op 25 juni 2014 @ 12:43:

[...]

Gelukkig weet je nu beter.

Nu alleen nog even aan je zoon vragen wat het verschil is tussen een iPod en een iPad.Ja dat weet ik ik heb een iPod, zo'n kleine. Hij heeft natuurlijk een iPad!
op een Ipod kunnen ook apps gezet worden, je kunt er alleen niet mee bellen.

met een Iphone kun je ook bellen en ook apps erop zetten

een Ipad is een tablet.

jaren geleden kon je op een Ipod alleen muziek zetten, geen apps
never a failure, always a lesson
Met mijn man ' undercover' op vakantie knalroze broekpak voor de kleine gekocht. Ik was hoogzwanger. Vraagt caissière of we een jongen of een meisje verwachten!
Haha, Mabelle.. mijn dochter lag in een roze jasje met roosjes, heerlijk te slapen in de maxicosi. Kreeg ik diezelfde vraag.. 'Is het een jongen?" Nou ben ik best van 'alles moet kunnen' maar roze met bloemetjes is bij een baby voor mij echt alleen voor een meisje. (zoon lag helaas voor hem wel in een roze maxicosi )
Later is nu
quote:bettypage schreef op 24 juni 2014 @ 22:46:

[...]

Als ik iets doms zeg of doe, en mensen moeten er om lachen, dan schaam ik me!

Maar dat is misschien mijn eigen gevoeligheid.Och.... heel vaak zegt het weinig over hoe slim je wel of niet zou zijn en meer over het feit dat je net niet hebt begrepen waar een gesprek over gaat of sociaal de situatie net niet juist hebt ingeschat. Ik maak me er niet druk om en als iemand mij dom, naïef of iets anders zou (willen) vinden dan mag dat van mij. Geen probleem mee.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:occio schreef op 24 juni 2014 @ 23:30:

Ik moet men nuvaring er uit doen. Doe ik in de WC en gooi hem der in (geen idee of dit mileu vervuilend is maar goed), blijkbaar bij doortrekken spoelt die niet door. Staat men vriend opeens in paniek met men nuvaring in zijn handen. "schatje ben je wat kwijt"

hahahh

Hij dacht dat die er uit was gevallen en heeft hem uit de wc zitten pulken en niet het eerst even aan mij te vragen of ik hem der uit heb gehaald Serieus??? Dit is een poging om grappig te zijn hoop ik?
Oja, kennis gaf potjes babyvoeding want dat was gezonder. Dat verse fruit vertrouwde ze niet voor zo'n kleintje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven