Serieus?!
dinsdag 24 juni 2014 om 22:16
Soms lees, zie of hoor ik dingen waarvan ik denk: is dit serieus?
Voorbeeld:
Op een ander forum lees ik een bericht waarop een zwangere beweerd met 10 weken al haar kindje te voelen bewegen. Volgens de gyn kan het niet, maar zij weet het zeker! En dan denk ik, meen je dat nou? Iemand die weetikveel hoeveel jaar gestudeerd heeft, zou die het niet beter weten?
Nog een: op vakantie in Turkije, gezin heeft zich scheel geshopt aan nep kleding, is niet bang voor controle op Schiphol want vliegen 's nachts en dan is er niemand aan het werk. Serieus????
Ben ik de enige die mij soms verwonderd over de dommigheid van anderen?
Voorbeeld:
Op een ander forum lees ik een bericht waarop een zwangere beweerd met 10 weken al haar kindje te voelen bewegen. Volgens de gyn kan het niet, maar zij weet het zeker! En dan denk ik, meen je dat nou? Iemand die weetikveel hoeveel jaar gestudeerd heeft, zou die het niet beter weten?
Nog een: op vakantie in Turkije, gezin heeft zich scheel geshopt aan nep kleding, is niet bang voor controle op Schiphol want vliegen 's nachts en dan is er niemand aan het werk. Serieus????
Ben ik de enige die mij soms verwonderd over de dommigheid van anderen?
donderdag 26 juni 2014 om 11:12
donderdag 26 juni 2014 om 11:39
Ja, zoiets.. Havenmeester heeft ook een keer gezegd "geen idee.. dit gebeurt soms, ik weet niet wanneer het weer terugkomt" (of iets van die strekking) omdat hij zich echt kwaad kon maken over zulk onverantwoordelijk gedrag. Denken dat de Waddenzee net zo makkelijk te bevaren is als het Sneekermeer of zoiets. Je ziet 'de overkant' immers..
Later is nu
donderdag 26 juni 2014 om 11:57
quote:mandylion schreef op 25 juni 2014 @ 09:54:
Toen ik sperma van mijn man bij het bloedlab in het ziekenhuis af ging geven (met brief erbij waarop stond dat het om spermaonderzoek ging), vroeg de vrouw achter de balie of ik het potje niet nog verder kon vullen. Daarvoor moest ik op de tweede verdieping zijn.
En nee, ik zie er echt niet uit als een man.
Toen ik sperma van mijn man bij het bloedlab in het ziekenhuis af ging geven (met brief erbij waarop stond dat het om spermaonderzoek ging), vroeg de vrouw achter de balie of ik het potje niet nog verder kon vullen. Daarvoor moest ik op de tweede verdieping zijn.
En nee, ik zie er echt niet uit als een man.
donderdag 26 juni 2014 om 12:06
Heb er ook nog één...
Paar jaar geleden zijn door een ernstige ziekte mijn onderbenen geamputeerd. Het was een week na de amputatie en ik werd met een rolstoel naar de röntgen-afdeling gebracht voor een longfoto. Röntgen-laborant groet me, stelt een paar vragen en zegt vervolgens "Zou je voor de volgende foto even kunnen gaan staan?"
Heb toen gevraagd of ie bedoelde of ik op mijn handen kon staan..
En ik heb een cardioloog die steevast vraagt of ik vocht vasthoud in mijn enkels
Paar jaar geleden zijn door een ernstige ziekte mijn onderbenen geamputeerd. Het was een week na de amputatie en ik werd met een rolstoel naar de röntgen-afdeling gebracht voor een longfoto. Röntgen-laborant groet me, stelt een paar vragen en zegt vervolgens "Zou je voor de volgende foto even kunnen gaan staan?"
En ik heb een cardioloog die steevast vraagt of ik vocht vasthoud in mijn enkels
donderdag 26 juni 2014 om 12:08
Beste domme opmerking ooit heb ik gehoord tijdens een geschiedenisles in de eerste van de middelbare school.
De docent kondigde aan dat we het over de Eerste Wereldoorlog gaan hebben en vraagt wie er al wat weet over die oorlog, waarop een van mijn klasgenootjes roept: "ja!! Dat was met Hitler en zo!". Klas ligt natuurlijk in een deuk. Vriendinnetje van mij schreeuwt er overheen: "nee man, die was toen al lang dood..!".
De docent kondigde aan dat we het over de Eerste Wereldoorlog gaan hebben en vraagt wie er al wat weet over die oorlog, waarop een van mijn klasgenootjes roept: "ja!! Dat was met Hitler en zo!". Klas ligt natuurlijk in een deuk. Vriendinnetje van mij schreeuwt er overheen: "nee man, die was toen al lang dood..!".
donderdag 26 juni 2014 om 12:26
quote:-kuuk- schreef op 26 juni 2014 @ 12:06:
Heb er ook nog één...
En ik heb een cardioloog die steevast vraagt of ik vocht vasthoud in mijn enkels Oh wat errug
Heb er ook nog één...
En ik heb een cardioloog die steevast vraagt of ik vocht vasthoud in mijn enkels Oh wat errug
donderdag 26 juni 2014 om 12:39
donderdag 26 juni 2014 om 12:40
De afvoer van ons bad heeft de neiging te verstoppen, dus ik heb zo'n zeefje gekocht wat je erop moet leggen. Werkt heel goed. Vanmorgen zag ik dat het op de badrand lag met allerlei gorigheid erin. Reactie van mijn huisgenoot: "Ja, ik heb het maar even weggehaald, want ik vond al die rommel zooooo vies! Het badwater loopt ook een stuk beter weg nu!"
Toen ik zei dat ze het zeefje even had kunnen schoonmaken keek ze me aan alsof ik haar vroeg de roze olifant uit te laten
Toen ik zei dat ze het zeefje even had kunnen schoonmaken keek ze me aan alsof ik haar vroeg de roze olifant uit te laten