Staand of zittend afvegen?

maandag 19 maart 2018 om 12:56

maandag 19 maart 2018 om 16:28
Dit ja. En waarom vouwen?

maandag 19 maart 2018 om 16:31
QueenArachnia schreef: ↑19-03-2018 16:20Zo gebukt? Echt niet! Misschien heb ik wel super korte armen dan..
En kennelijk buns of steel, want ik krijg daar staand echt geen prop papier tussen geprakt hoor.![]()
In ieder geval zittend dan? Da's toch niet zo'n stretch?
maandag 19 maart 2018 om 16:44
Zittend, al is het meer een squat positie. Dan een aantal velletjes over elkaar gevouwen (o.a. afhankelijk hoeveel laags het papier is en wat er net in welke vorm is uitgekomen) en dat met de wijsvinger langs de ster en omliggend gebied halen. Herhalen totdat er geen sporen meer op het papier achterblijven.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
maandag 19 maart 2018 om 16:51
Omdat je meer papier gebruikt om een prop te maken, een prop minder secuur veegt, en met al die proppen je toilet ook nog eens sneller verstopt raakt.
Test het anders eens uit op het aanrecht. Mors flink wat rommel de ene helft op met een stuk gevouwen keukenpapier en de andere helft met keukenpapier in een prop.
nummer*zoveel wijzigde dit bericht op 19-03-2018 16:55
24.74% gewijzigd

maandag 19 maart 2018 om 16:53

maandag 19 maart 2018 om 17:14
Hoe doen blinden dat eigenlijk?
(Ikzelf wissel af, soms heb ik een heel stijve rug en dan doe ik het anders dan normaal, en ik weet niet meer wanneer ik dan zit en wanneer sta.)
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
maandag 19 maart 2018 om 17:34
Zo doe ik het ook. Maar met gebogen knieen en de bips iets naar achteren.BellatrixVanDetta schreef: ↑19-03-2018 16:09Jawel, maar ik gebruik die houding weer niet.
Ik sta rechtop, draai mijn bovenlijf een kwartslag, veeg, kijk naar het resultaat, veeg indien zulks nodig is nog een keer.
*realiseert zich dat dit de vreemdste post is die ik sinds jaren heb neergetypt*
Ben het zojuist nog even"droog" gaan proberen om het goed uit te kunnen leggen.
Moest lachen om mezelf.
Het gekste topic ooit.

maandag 19 maart 2018 om 17:34
Zo doe ik het ook. Maar met gebogen knieen en de bips iets naar achteren.BellatrixVanDetta schreef: ↑19-03-2018 16:09Jawel, maar ik gebruik die houding weer niet.
Ik sta rechtop, draai mijn bovenlijf een kwartslag, veeg, kijk naar het resultaat, veeg indien zulks nodig is nog een keer.
*realiseert zich dat dit de vreemdste post is die ik sinds jaren heb neergetypt*
Ben het zojuist nog even"droog" gaan proberen om het goed uit te kunnen leggen.
Moest lachen om mezelf.
Het gekste topic ooit.

maandag 19 maart 2018 om 17:35
O heerlijk. Hoeveel forummers zullen vandaag zo even boven de pot gestaan hebben?

maandag 19 maart 2018 om 17:36
maandag 19 maart 2018 om 17:37
Tyrannosaurus Regina.QueenArachnia schreef: ↑19-03-2018 16:20Zo gebukt? Echt niet! Misschien heb ik wel super korte armen dan..
En kennelijk buns of steel, want ik krijg daar staand echt geen prop papier tussen geprakt hoor.![]()

Ich denke, das wahre Grosse in der Welt Ist immer nur das was nicht gleich gefällt, und wen der Pöbel zum Gotte weiht, der steht auf dem Altar nur kurze Zeit.

maandag 19 maart 2018 om 18:10
Je gebruikt juist minder papier. Want met dat vouwen blijft het erg dun andersNummer*Zoveel schreef: ↑19-03-2018 16:51Omdat je meer papier gebruikt om een prop te maken, een prop minder secuur veegt, en met al die proppen je toilet ook nog eens sneller verstopt raakt.
Test het anders eens uit op het aanrecht. Mors flink wat rommel de ene helft op met een stuk gevouwen keukenpapier en de andere helft met keukenpapier in een prop.

maandag 19 maart 2018 om 18:16
ywtje schreef: ↑19-03-2018 17:36lach me rot om dit topic... Wist ik veel dat ik 1 van de weinige staande vegers ben. Hilarisch. Zou niet weten hoe je dat zittend voor elkaar krijgt. Voor ok, maar je billen??
Ik buig gewoon staand voorover, vanaf zithouding. Lol! Zit in de trein nu met de slappe lach.
Ik vind dit zo gek. Blijven zitten is toch veel makkelijker? En minder kans op ongelukjes?
Dit doet me namelijk ook denken aan een studievriend van me vroeger, bij wie op de studentenflat ooit een drol náást de wc was gevonden. Ze hadden wel een vermoeden welke huisgenoot dit had gepresteerd. Ik heb zo'n vermoeden dat dat ook een staander was.

maandag 19 maart 2018 om 18:42
Blijven jullie echt op de bril zitten als je gaat vegen?MarindaH schreef: ↑19-03-2018 18:16Ik vind dit zo gek. Blijven zitten is toch veel makkelijker? En minder kans op ongelukjes?
Dit doet me namelijk ook denken aan een studievriend van me vroeger, bij wie op de studentenflat ooit een drol náást de wc was gevonden. Ze hadden wel een vermoeden welke huisgenoot dit had gepresteerd. Ik heb zo'n vermoeden dat dat ook een staander was.
Heb het net geprobeerd maar dan krijg ik mn arm niet in de pot.
Moet toch echt half gaan staan.

maandag 19 maart 2018 om 18:54
Ik blijf zitten, wellicht iets voorover gebogen en iets meer naar voren geschoven. Ik heb niet echt een bescheiden bipsje, maar ruimte zat aan de achterkant, ik zit niet tot achteraan op de bril.
https://www.buzzfeed.com/shanemadej/men ... .jk4BlBb1y
anoniem_350483 wijzigde dit bericht op 19-03-2018 19:00
14.26% gewijzigd

maandag 19 maart 2018 om 19:09
Nooit geweten dat er mensen zijn die staand vegen
.
Maar hebben jullie nooit dat je wat aan de dunne bent en maar blijft vegen...en vegen ...en vegen.... En als je dan ein-de-lijk klaar bent met vegen, dat er dan nog een beetje komt? Dat lijkt me een behoorlijke rotzooi geven als je staat.

Maar hebben jullie nooit dat je wat aan de dunne bent en maar blijft vegen...en vegen ...en vegen.... En als je dan ein-de-lijk klaar bent met vegen, dat er dan nog een beetje komt? Dat lijkt me een behoorlijke rotzooi geven als je staat.
Ik vind hier dingen van.

maandag 19 maart 2018 om 19:30
Dan ga je toch gewoon weer zitten, ik weet niet hoe dat bij jullie is. Maar als ik poep, wacht ik tot alles is uitgepoept en er niet dikke plakkaten nog tussen zitten
En als je buigend voorover gaat staan dan heb je je billen net zover of misschien zelfs verder uit elkaar hoor haha..
Wat een onhandigheid om het zittend te moeten doen en verbaas mij werkelijk dat de meerderheid dat dus zo doet....Wat een openbaring

En als je buigend voorover gaat staan dan heb je je billen net zover of misschien zelfs verder uit elkaar hoor haha..
Wat een onhandigheid om het zittend te moeten doen en verbaas mij werkelijk dat de meerderheid dat dus zo doet....Wat een openbaring