Stamcafe XXXI
vrijdag 23 juni 2017 om 17:44
Ik maak me heel veel zorgen.
Na de middag gebeld dat operatie goed gegaan was, maar poes was nog te suf en zwak mee naar huis te mogen.
Uurtje geleden heb ik gebeld en hadden ze er een warmtematje in gelegd.
Verder nog niks, over dat ze mee mocht.
Ze was nog te versuft.
Nu zit ik in stress op de bank. Andere poezel is zoekend.
Na de middag gebeld dat operatie goed gegaan was, maar poes was nog te suf en zwak mee naar huis te mogen.
Ze was nog te versuft.
vrijdag 23 juni 2017 om 17:57
Dat is ook heel rot.Azarole schreef: ↑23-06-2017 17:44Ik maak me heel veel zorgen.
Ze was nog te versuft.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 23 juni 2017 om 18:11
Thanks.
vrijdag 23 juni 2017 om 18:17
Azarole schreef: ↑23-06-2017 17:44Ik maak me heel veel zorgen.
Ze was nog te versuft.
Hopelijk mag poes snel naar huis
Is ze in het ziekenhuis of bij de dierenarts?
Prrrr, mauw miawwwww.
vrijdag 23 juni 2017 om 18:48
Begrijpelijk dat je je zorgen maakt Aza. Hebben ze je verteld waarom dat warmtematje nodig was?
Ik ben ook naar de DA geweest met de kittens. Prikje er in en geen centje pijn. De witte is al 2.2 kg, de donkere 1.9. Ze doen het uitstekend
Ik ben ook naar de DA geweest met de kittens. Prikje er in en geen centje pijn. De witte is al 2.2 kg, de donkere 1.9. Ze doen het uitstekend
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 23 juni 2017 om 18:58
Ik word zo teruggebeld, want de dierenarts had een spoedoperatie.
Dus weet nog steeds niks.
Warmtematje was nodig omdat ze heel slecht uit de narcose kwam en iets met haar temperatuurregulatie
vrijdag 23 juni 2017 om 19:02
Oh wat herkenbaar! En die jongeren hebben het op sommige momenten zelf soms ook zo druk dat ze hun eigen dingen moeten missen.yette schreef: ↑23-06-2017 11:34Mogguh!
Ik kom ff zeiken hoor. Baal zó ongelofelijk van al die jaarafsluitingen op scholen. Waarom valt 80% van de keren dat je als ouder moet opdraven, in de laatste weken van het jaar?! Ik ren me rot: mentorgesprek kind 3, gala kind 2, plus-groep-presentatie kind 4, theater & kunst avond kind 3, oefendag brugklas kind 4, goededoelen-stuif-in kind 3, slotfeest kind 2, juffendag kind 4, nog een oudergesprek kind 3, slotfeest kind 4, diploma-uitreiking kind 2, BBQ kind 3, cabaret-uitvoering kind 4 ... zijn jullie al afgehaakt met lezen?
Vanmorgen om 9.00 stond ik dus al met twee vaders van andere wijsneusjes een robot te programmeren!
Enneh, clubs menen ook dat je als ouder vlak voor de vakantie wil zien hoe je kind kan dansen, drummen, programmeren, freerunnen ... of, in het ergste geval: dat je als ouders ook wel even mee wil doen. Zo leuk![]()
Dus.
Maar verder gaat het wel![]()
Balletvoorstelling op de dag na je groep acht kamp, met een verplichte laatste repetitie op de dag van thuiskomst was hier ooit wel het meest heftige.
Hier zijn trouwens in de loop der jaren wel dingen in het schooljaar naar voren gehaald. Juffendag in februari/maart. Sportdag in april.
Hoe meer kinderen je hebt, hoe lastiger en veelvuldiger zulke dingen zijn natuurlijk.
Op de school waar ik werk, is het meeste ook al afgehandeld. Alleen nog musical van groep acht te gaan.
vrijdag 23 juni 2017 om 19:11
Ik ga zo nog even dochter halen in de buurt van Utrecht. Uurtje rijden enkele reis van hier. Ze is al sinds vijf uur vanmiddag onderweg naar huis. Ze had een trainingsweek voor haar zomerbaan. Ze zou met de mensen van dat bedrijf meerijden tot Utrecht en dat de trein nemen. Ze hebben file en autopech gehad en zijn nu pas over ruim een uur in Utrecht.
vrijdag 23 juni 2017 om 19:55
Ik ben boos. Had twee dure jurkjes weggebracht naar, ik dacht, een goed vermaakatelier. Haal ik ze op, kan ik zo de naden lostrekken die ze hadden gestikt. Weer teruggaan en nu kan ik ze dinsdag weer ophalen. Ben benieuwd. Was ook niet zo tevreden over de kleur draad, maar goed. Niks meer aan te doen. Als het maar niet te erg opvalt en het mooi zit dinsdag.
vrijdag 23 juni 2017 om 20:07
Ze heeft een glaucoom in haar oogje.
Haar oogje is nu verwijderd.
vrijdag 23 juni 2017 om 20:08
Ze houden haar een extra nachtje. Tijdens de operatie heeft ze veel bloed verloren, na de operatie was ze eigenlijk snel wakker en bij, alleen op een gegeven moment ging ze in een hoekje liggen en koelde ze flink af. Daardoor at en dronk ze niet meer, dus extra pijnstilling gegeven en suikers. Vandaar ook het warmtematje. Ze knapt wel op, maar net niet goed genoeg.
Ze heeft nu ook bloedarmoede. Ze heeft piekjes en dalen.
Ze heeft nu ook bloedarmoede. Ze heeft piekjes en dalen.
vrijdag 23 juni 2017 om 20:12
Diepvriespizza hier *bwurp*
Sneu voor poes Aza. Warmtematje hadden ze net even iets eerder moeten bedenken vermoedelijk. Komt vast goed als ze weer lekker op temperatuur is.
Ik heb ooit een nog half slappe kat weer meegekregen die ook daar had "uitgeslapen" in een hokje.
Pfff.. thuis op mijn blote warme buik gelegd met een deken over ons heen en toen kwam ze weer bij haar positieven.
Hopelijk knapt je eenoogje snel op.
Sneu voor poes Aza. Warmtematje hadden ze net even iets eerder moeten bedenken vermoedelijk. Komt vast goed als ze weer lekker op temperatuur is.
Ik heb ooit een nog half slappe kat weer meegekregen die ook daar had "uitgeslapen" in een hokje.
Pfff.. thuis op mijn blote warme buik gelegd met een deken over ons heen en toen kwam ze weer bij haar positieven.
Hopelijk knapt je eenoogje snel op.