Superleuke ring laten maken, maar allergisch.

27-07-2010 10:11 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb afgelopen vrijdag een superleuke ring laten maken op een marktje waar iemand van oud bestek sieraden maakt. De ring is gemaakt van een zilveren bestekvorkje. Echt geweldig! Kosten: ¤ 55,00. Vanmorgen: jeuk! Ik kijk naar de ring en ik zie dat de ring niet van zilver is, maar verzilverd. Met een paar kleine beschadigingen en daar zit dus net een metaal onder waar ik allergisch voor ben. Precies op die plek jeuk.

Nu kan ik met deze ring naar een juwelier om te vragen of de beschadigde plekken verzilverd kunnen worden, maar ik denk dat dat een duur grapje gaat worden. Heb je misschien een tip voor me hoe ik dit probleem op een andere manier kan oplossen?
Ik heb dat ook weleens gehad bij een ring waar ik niet tegen kon. De plekjes insmeren met blanke nagellak kan helpen. Ik had er toen geen last meer van in ieder geval.
Das meteen een goeie tip Streepjescode. Thanx
Graag gedaan! Ik hoop dat het bij jou ook werkt.
Ik wilde ook de blanke nagellak tip geven, werkte bij mij ook erg goed. Wel af en toe herhalen want het slijt wel natuurlijk
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Hier ook altijd blanke nagellak op riemen e.d. werkt heel goed, maar idd wat Boro zegt wel vaak opnieuw doen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
55 euro voor een verzilverde ring? Wow dan ben je wel opgelicht. Dit terzijde, je kunt idd blanke nagellak aan de binnenkant van de ring doen, wel regelmatig herhalen want het slijt er weer uit.

Wat boro zegt dus...
Zou het met vernis beter blijven zitten ?

Of zeg ik nu iets heel doms. Wil het niet aan Vriend de schildert vragen, die gaat me vast uitlachen
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
[...]
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 06-12-2010 12:33
Reden: spam
% gewijzigd
Gemeld

Wel een lief aanbod!
leuk zeg, die reclame tussendoor :S.

Ik heb van de juwelier speciale lak die je erop kan smeren. Maar nu ik dit lees, is het geloof ik gewoon blanke nagellak en blijft het alleen iets langer zitten..
wat lief van je Bestekgek!
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven