Wakker worden als mijn dochter wakker wordt, haar uit bed halen, naar beneden, terwijl de pap opwarmt de katten eten geven, pap eten, dan ik een kopje koffie en dan spelen
Iets met vliegtuigen, soms tot afgrijzen in contact komen met verschillende culturen, hapjes/drankjes uitdelen, politieagent/praatpaal spelen en de wereld zien op kosten van de baas.
Nee. Ik had heel idyllische beelden op m'n netvlies toen we na appartementen met balkon in ons huis met tuin gingen wonen (als in: lekker in de aarde wroeten, genieten van al het groen), maar in de praktijk blijkt dat ik er geen ruk aan vind. We gaan de boel dus dichttegelen. En nemen wel wat (beheersbare) potten met wat leuke grote planten.
Had jij "vroeger " verwacht dat jouw leven eruit zou zien zoals het er nu uitziet?
Anoniem_55368
woensdag 26 oktober 2011 om 15:22
Nee. Ik had sowieso gedacht dat ik in het buitenland zou wonen, ik vond Nederland altijd zwaar k*t, klein etc. Wat blijkt? Vind ik het hier gewoon leuk
O en ik dacht ook altijd dat ik geen kinderwens had.
Wat zou jij gaan doen, na je pensioen?
Anoniem_110773
woensdag 26 oktober 2011 om 15:47
Reizen, als ik daar fit genoeg voor ben én geld genoeg zou hebben...
Wat is een leuk cadeau voor een zwangere vriendin?
Nee, niet in de horoscopen zoals die in bladen staan. Sta er eventueel wel voor open dat geboren zijn onder een bepaald gesternte ook bepaalde dingen met zich mee kan brengen (maar die vorm van astrologie is veel complexer). Wilde daar eerst ook niet aan, maar Robo houdt zich ermee bezig, en zij is iemand die ik hoog heb zitten.
Fashionista's (waar ik het zelden over jurkjes en zulks heb; is meer een kletstopic; we kennen elkaar inmiddels vrij lang en goed; hebben elkaar ook meermaals ontmoet)