topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb met stemmen hetzelfde als met het lichie in de koelkast. Is-ie echt uit als het deurtje dicht zit? Je weet het niet hé, je moet het maar geloven.

Dat heb ik dus ook met stemmen. Wat doen ze met je briefje? De volgende keer stop ik een vingercamera in de stembus.
quote:foxytoxy schreef op 13 september 2012 @ 22:22:

[...]

projectie.Typisch weer. Niets zinnigs bij te dragen verder?
Ik stem nooit. Het helpt toch niet. Ze doen wat ze willen.

En ik win ook nooit wat en kreeg vroeger nooit het rode fietsje wat ik graag wilde hebben omdat de buitenlanders onze banen inpikken.

Én maar lachen daar in Brussel.
AAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGHHHHHHHH

*nee, geen parodie, maar dat lucht ook wel eens lekker op*
(waar zat je je op te vreten?)
Teveel op Actueel geweest dan goed is voor een mens. Domdomdom.
Ja toxyproxy ik weet heus wel dat jij vroeger sinaasappel23 was.
Byproxyfoxy, ik blijf er inderdaad vandaan ook ja. Het is mooi geweest.

En bij meneren die ijzerenheinig volhouden dat mannen eigenlijk, als je het welbeschouwd goed bekijkt, objectief, toch feitelijk en overduidelijk de ergste slachtoffers zijn in de sekseoorlog blijf ik ook weg.
Dit ben ik:

link
Hahahahahaaaa!

Ik zit vaak heel intelligent met mijn mond open naar het scherm te kijken. Te verbaasd om te geloven wat ik lees.
pffffffff zelfde oud zelfde oud.

Ik heb trouwens verkering met een manlijke VForummer. Ik zeg niet wie, maar de kalk gaat van de muur hoor
Eens

Als je geluk hebt dit weekend weer, dat van die kalk.

ja dit weekend ga ik weer naar hem toe, dan zitten we samen in pyjama met de laptop op de bank. We posten dan op een forum en niemand weet dat we samen op de bank zitten, zo knus. Er hoeft ook niks fysieks te gebeuren, dit is genoeg.
het is wel downdaten, maar je kan niet alles hebben. Ik heb al zolang geen verkering gehad dat je gewoon genoegen moet nemen met dat wat zich aandient.
Eens.

Dat is bij alle stellen zo, want bij mij zus ook. Dat dat genoeg is.
quote:sabbaticalmeds schreef op 13 september 2012 @ 23:15:

Ik heb al zolang geen verkering gehad dat je gewoon genoegen moet nemen met dat wat zich aandient.Ik heb al zolang geen verkering gehad, dat ik die man van DHL heb gegijzeld, vorig jaar, februari dacht ik. Die zit nu met een natte vaatdoek in zijn mond in de kelder, op een keukenstoel. Mooi dat ie niet wegloopt, deze.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Hey Getsie-Derrie die zag ik laatst bij Vermist. lekker ding hoor
Mijn nekhaar staat nog steeds overeind, vandaag hoorde ik mijn jongste zingen: hoort wie klopt daar kinderen, hoort wie klopt daar kinderen, hoort wiekloptdaarzachtjesaande deur.

Zo'n gevalletje Blackface heb ik nog niet eerder meegemaakt. Ik heb meteen de instanties gebeld en nu zit hij ter observatie in een jeugdtbs kliniek
quote:eleonora schreef op 13 september 2012 @ 23:13:

Eens

Als je geluk hebt dit weekend weer, dat van die kalk.

Schattig zijn ze he.

Zo schattig als een zak schorpioenen
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:very__cherry schreef op 30 augustus 2012 @ 14:09:

HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!

Ik ben verliefd op mijn deurwaarder.

Wat nu?Gespreid betalen of je liggend staande houden, meer keusch zie ik even niet nu.
quote:very__cherry schreef op 13 september 2012 @ 23:20:

[...]

Ik heb al zolang geen verkering gehad, dat ik die man van DHL heb gegijzeld, vorig jaar, februari dacht ik. Die zit nu met een natte vaatdoek in zijn mond in de kelder, op een keukenstoel. Mooi dat ie niet wegloopt, deze.OT: Echt heel erg bedankt voor het lachen de afgelopen 30 minuten, ben hier niet vaak meer, maar dit topic voegt iets toe, al weet ik niet wat.
quote:sabbaticalmeds schreef op 13 september 2012 @ 23:26:

Mijn nekhaar staat nog steeds overeind, vandaag hoorde ik mijn jongste zingen: hoort wie klopt daar kinderen, hoort wie klopt daar kinderen, hoort wiekloptdaarzachtjesaande deur.

Zo'n gevalletje Blackface heb ik nog niet eerder meegemaakt. Ik heb meteen de instanties gebeld en nu zit hij ter observatie in een jeugdtbs kliniek

Nou, en terécht ook.

Het is namelijk 'klopt daar zachtjes tegen 't raam' in plaats van aan de deur.

Zulke mensen moeten niet vrij buiten rondlopen.

Ja sorry hoor dat ik het zo hard stel. No offence maar ik ben gewoon eerlijk.
En waarom ben jij er niet vaak meer Ventilator?

Watskebeurt?
quote:eleonora schreef op 13 september 2012 @ 22:39:

Ik stem nooit. Het helpt toch niet. Ze doen wat ze willen.

En ik win ook nooit wat en kreeg vroeger nooit het rode fietsje wat ik graag wilde hebben omdat de buitenlanders onze banen inpikken.

Én maar lachen daar in Brussel.Meid, gewoon ook in Brussel gaan wonen...ken je meelachen.
quote:foxytoxy schreef op 13 september 2012 @ 22:41:

AAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGHHHHHHHH

*nee, geen parodie, maar dat lucht ook wel eens lekker op*

Ik doe effe met je mee.

(nee geen topicfrustratie maar RL-frustraties. En da's ook best wel erg hoor )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven