topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Klinkt romantisch Meds. Samen zo hard typen dat de kalk van de muren springt. Of is hij een Poolse stukadoor, dat ie meteen even je muren doet tussen het forummen door?

Nou, veel geluk met Amand je Pool.
quote:very__cherry schreef op 13 september 2012 @ 23:20:

[...]

Ik heb al zolang geen verkering gehad, dat ik die man van DHL heb gegijzeld, vorig jaar, februari dacht ik. Die zit nu met een natte vaatdoek in zijn mond in de kelder, op een keukenstoel. Mooi dat ie niet wegloopt, deze.

Oja, als tiener heb ik ook eens zoiets gedaan. Ik heb er zelfs een filmpje van gemaakt.

Het waren ook zulke lieve boys. Leuk zingen enzo. Maar uiteindelijk was het me te duur en te veel werk....voor 5 man brood smeren en aardappels schillen (zelf konden ze het niet want dan moest ik ze losmaken. Nou ja, toen heb ik ze maar in een doosje bij de kinderboerderij gezet.)

http://www.youtube.com/watch?v=CTqabbIPfc0
Ik ging dus ook naar de plaatselijke basisschool om te stemmen. Ik was geschockeert! Ten eerste REED er helemaal geen stembus dus moest ik het hele end lopen en B. paste mijn gitaar amper in het stemhokje. Na ongeveer een uur werd ik gevraagd het gebouw te verlaten óf een fatsoenlijk liedje te spelen. Wat willen ze nou???!!! Iedereen moet zo nodig gaan stemmen en dan ga je en dan wordt je gewoon weggestuurd. Ik heb nu een klacht ingediend bij de commissie gelijke behandeling. Hun dachten dat een behandeling inderdaad wel aan de orde was dus het laatste woord is hier nog niet klaar mee!
Ga in therapie!
Goed zo dubbelbroodje, laat je niks wijs maken door die zogenaamd weldenkende mensen die het over stemrecht dit en stemrecht dat hebben, maar zelf alleen maar vals kunnen spelen.
quote:Starshine schreef op 14 september 2012 @ 06:18:

[...]

Ik doe effe met je mee.

(nee geen topicfrustratie maar RL-frustraties. En da's ook best wel erg hoor )

RL wat is dat?

(off topic sterkte!)
Haai foxtrot tokkie, fijn dat je zo lijnrecht tegenover me staat. Ik voelde me best buitengesloten toen ik uit het stemburo werd gesleept. In me gitaar zit een deuk door dat die op de schedel van die plietsieman lande maar dat ga ik nog terugvragen in me recht zaak wegens immorele beschadeging en smartiegeld. Zowals ik riep toen ze me in het busje douwden: jullie horen nog van mij!!! Moesje die gezichten zien jôh.
Ga in therapie!
quote:sabbaticalmeds schreef op 13 september 2012 @ 23:06:

pffffffff zelfde oud zelfde oud.

Ik heb trouwens verkering met een manlijke VForummer. Ik zeg niet wie, maar de kalk gaat van de muur hoorJij ook al? Toch niet met Chales? (zonder r, dat klopt)
Grief is just love with nowhere to go
quote:dubiootje schreef op 14 september 2012 @ 08:41:

Ik ging dus ook naar de plaatselijke basisschool om te stemmen. Ik was geschockeert! Ten eerste REED er helemaal geen stembus dus moest ik het hele end lopen en B. paste mijn gitaar amper in het stemhokje. Na ongeveer een uur werd ik gevraagd het gebouw te verlaten óf een fatsoenlijk liedje te spelen. Wat willen ze nou???!!! Iedereen moet zo nodig gaan stemmen en dan ga je en dan wordt je gewoon weggestuurd. Ik heb nu een klacht ingediend bij de commissie gelijke behandeling. Hun dachten dat een behandeling inderdaad wel aan de orde was dus het laatste woord is hier nog niet klaar mee!

Ik ben niet gegaan.

Laatst kreeg ik al een kaart dat ik me baarmoeder moest laten nakijken. Daar ben ik weg gelopen omdat een dokter anders een 'eendebek' in me gleuf wilde schuiven. Zonder me ze ogen te knipperen zij hei dat. En dan mag je een dokter anders zijn maar ik ben tegen dieren leet.

En daarvoor kreeg ik eens een kaart dat ze me borsten gingen bekijken en foto graveren wat heel zeer deed omdat ze ze plette tussen een soort banksgroef en ik mocht de foto's niet houden zoals Gorsjina Verbaan toen wel voor rtl voelebaar.

Dus ik begin er niet meer aan. Ik mankeer niks aan me stem.
quote:eleonora schreef op 14 september 2012 @ 04:59:

En waarom ben jij er niet vaak meer Ventilator?

Watskebeurt?Eetje, er is een heleboel kebeurt

Maar soms lees ik mede, met een frons en lach, dat ik dat nog maar lang volhouden mag!
Hey vent! hebben ze je in elkaar geslagen tijdens de motormiet?
Hallooooooooo,

Ik heb weer hetzelfde liedje opgenomen, willen jullie kijken en me complimenten maken? http://m.youtube.com/watch?v=BwHm0MNdLRg
titanicalmeds, mooi!

je bent nog jong, lekker blond en gek. Dat kan best wel eens wat worden met jou.

Wel zou ik je aanraden lessen te nemen, hoe schrijf ik een speech zonder de woorden "moslim", "euro" en "vara".

Maar verder echt heel mooi!
quote:sabbaticalmeds schreef op 14 september 2012 @ 19:19:

Hallooooooooo,

Ik heb weer hetzelfde liedje opgenomen, willen jullie kijken en me complimenten maken? http://m.youtube.com/watch?v=BwHm0MNdLRgMijn zus doet dit trouwens ook en die is duidelijk 20 kilo lichter dan jij bent. Dus als je beroemd wil worden moet je wel toe naar een BMI van 16. Dat heb ik ook en ik ben de enige vrouw die ik ken van boven de 30 40 46,5 die er nog lekker uitziet.
Nee Meds, ben er naartoe gereden en halverwege staande gehouden door de gendarmes bij Nancy. Niet Nancy die jij kent van de kennelclub, maar Nancy, de stad.

Met Frans gaat het niet zo goed, dus ben ik onverwijld over het trottoir via het plafond weer huiswaarts gekederd.

Je suis een baguette!
Jij altijd met jezus voor en jezus na. Jezus Toxicfoxy, niet het hele leven draait om jou zus. Ik zou willen zeggen kijk naar je eigen maar in jou geval zou ik wegblijven van een spiegel. Bijdeweg dat knipogen kan je gerust achter wegen laten!

Meds, práchtig nummer, echt tranen over me wangen Heb je nog een link want ik zou het graag nog is horen.
Ga in therapie!
Vent, wat kan jij mooi dichten! Je moet straks met Sinterklaas een dicht topic openen. Ik weet niet precies hoe dat werkt, wel hoe je een open topic moet sluiten maar dat staat vast ergens in de huisreugels.

@satanicalmeds Over Blackface gesproken, ik heb even gegoogeld wat het is en op Wikipedia de geschiedenis opgezocht en ik heb er dus een uitgesproken mening over, te weten: ik ben tegen! Jij nog tips hoe ik dat in de praktijk kan brengen? Zijn er petities, verenigingen, een politieke partij? Ik moet deze razernij echt ergens kwijt.
Ga in therapie!
Lé, jij zit weer ff onder me negeer dus op jouw reageer ik niet.
Ga in therapie!
Een dicht topic openen???????????

Kweenie wort lasssstig!
quote:ventilator schreef op 13 september 2012 @ 23:52:

[...]

Gespreid betalen of je liggend staande houden, meer keusch zie ik even niet nu.
quote:dubiootje schreef op 14 september 2012 @ 20:01:

Lé, jij zit weer ff onder me negeer dus op jouw reageer ik niet.Alrait Klojootje!
Cupidootje: heb je al eens geprobeerd om in een hardrockband te zingen?
Hallo

Ik heb nog 2 euro en een blik hondenvoer voor de rest van de maand. Me hond heb honger, ik ook. Wie mag het voer?

P.s. ik heb geen geld omdat ik niet werk, veel hypotheek heb en ook nog twee auto's moet onderhouen.
Stuur me je rekening nummer dan stuur ik jouw geld Als dat te lang duurt gewoon een hondenpootje braden.
Ga in therapie!
storten kan naar G.Wilders 345467988
PS Sebbetekkel ik zing meestal kountrie.
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven