topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Stupidootje Kountrie is heel erg 1867. Ik had laatst een entiteit die kountrie zong. Foto van gemaakt en wat denk je? Mislukt
Ik stuur het gelijk door naar me buddies in Lagos. Het geld komt er zsm aan!
Ga in therapie!
Entiteit, dat is toch een soort smurf?
Ga in therapie!
ik heb geen idee wat het is, maar ik las het in de libelle dat die dingen soms in je huis zitten.
bah wat misselijk weer, ik voel aan mijn aardstralen nu al hoe dit topic gaat aflopen.
Hoezo, heb jij ook ervaring? Ik ook wel maar ik schrijf ze niet hier op het forum want ik heb geen zin om afgemaakt te worden.

Maar vertel is...!
Ga in therapie!
Jammer dat de foto mislukt is, dan had je meteen geweten wat het was.
Ga in therapie!
Nja, ik vind het voor een vrijdagavond best fris, wat juli?
quote:dubiootje schreef op 14 september 2012 @ 21:55:

Hoezo, heb jij ook ervaring? Ik ook wel maar ik schrijf ze niet hier op het forum want ik heb geen zin om afgemaakt te worden.

Maar vertel is...!

Ik wel hoor, waarom altijd zo rigide zweren bij de wetenschap?

Er is meer tussen hemel en aarde, ja toch?

Laatst bij Derek Ovelgy geweest en die had na zes keer raden goed wie er vorig jaar overleden was in mijn familie. Toeval?

Dacht het niet.
me man werd laatst schreeuwend wakker, hoe verklaar je dat dan? Het valt me op dat mensen die bang zijn voor geesten meestal ook bang zijn voor blackface.
Mijn man zei trouwens laatst:

zeg Meds, je wordt nu echt te breed

Ik vind dat niet aantrekkelijk

wat nu?
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 september 2012 @ 00:32:

Mijn man zei trouwens laatst:

zeg Meds, je wordt nu echt te breed

Ik vind dat niet aantrekkelijk

wat nu?Tsja, als jij de discipline niet op kan brengen om op de bank te blijven zitten, ipv te gaan squatten met die vierzitter, is het je eigen schuld.
HELP

ik had zin in een lekker bakkie sjokomelk met slagroom en een snufje rum. dus ik zet een pannetje melk en room op het vuur. Ondertussen cacao losroeren, suiker en rum erbij, mokken klaarzettten en speculaasjes om erin te dopen. Maar NU KOOKT ME MELK OVER. wat nu?
Ik gaf laatst een feestje, zonder alcohol , maar mét wraps.

Ik ben nou eenmaal erg gastvrij.

Ik had ook een heel leuk thema verzonnen; kom als een Franse zanger(es). Nou, veel petieterige vrouwtjes dus. En hun mannen hadden hun haar knal oranje geverfd. Hasske leuk enzo.

Maar ze hebben al mijn ballonnen geinhaleerd. Aan het eind hing er niet eentje meer op.

Is het raar dat ik toen compleet uit mijn panty geflipt ben?
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 september 2012 @ 00:43:

HELP

ik had zin in een lekker bakkie sjokomelk met slagroom en een snufje rum. dus ik zet een pannetje melk en room op het vuur. Ondertussen cacao losroeren, suiker en rum erbij, mokken klaarzettten en speculaasjes om erin te dopen. Maar NU KOOKT ME MELK OVER. wat nu?Speculaasjes kun je ook prima in de rum dopen, chocolademelk lijkt mij in deze overbodig. Wel even het gas uitzetten voordat je gaan slapen straks. Oh, en vast wat dasty op je kookplaat spuiten.
bedankt krabkaal
nee dat is niet raar blijfgewoonbianca, ik heb je eens met je petieterige benen in die pentie gezien, nou als dat petiet is dan ben ik een nanodeeltje.
O HELP

in plaats van de rum heb ik de Dasty opgedronken. Ik heb er meteen de rum achteraan gegooid om de bacterieen te doden nu ben ik misselijk, zal ik de HAp bellen?
ik kan het nummer van HAP niet vinden, heb 112 gebeld om te vragen of zij me even konden doorverbinden, maar die vrouw wilde dat niet. Sjee zo stom, die zorg vandaag de dag
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 september 2012 @ 00:50:

O HELP

in plaats van de rum heb ik de Dasty opgedronken. Ik heb er meteen de rum achteraan gegooid om de bacterieen te doden nu ben ik misselijk, zal ik de HAp bellen?Ik zou een hoogopgaand klysma met groene zeep proberen. ( tuinslang over je douchestang hangen, ene deel in je reet steken, je man aan de andere kant ( via een trechtertje ) het lauwwarme sop naar binnen laten gieten.
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 september 2012 @ 00:51:

ik kan het nummer van HAP niet vinden, heb 112 gebeld om te vragen of zij me even konden doorverbinden, maar die vrouw wilde dat niet. Sjee zo stom, die zorg vandaag de dag

Echt asociaal, maar ik denk dat je de HAP niet hoeft te bellen hoor. Rum werkt prima als medicijn tegen zowat alle kwaaltjes.

Misschien maandag wel even een afspraak maken met de huisarts, je klinkt een beetje hypochondrisch.
groene zeep heb ik niet, is appelcider ook goed?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 september 2012 @ 00:52:

[...]

Ik zou een hoogopgaand klysma met groene zeep proberen. ( tuinslang over je douchestang hangen, ene deel in je reet steken, je man aan de andere kant ( via een trechtertje ) het lauwwarme sop naar binnen laten gieten.Doe normaal, t is Patty Brard niet. Pff, Meds, ik zou niet alle adviezen die je hier krijgt te serieus nemen hoor.
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 september 2012 @ 00:54:

groene zeep heb ik niet, is appelcider ook goed?Met een schepje vanillesuiker erdoor. Anders wordt je darmflora te zuur.
ik kan maandag de dokter niet bellen Kraspaal, ik heb een contactverbod

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven