topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
weet niet iry, is dat mode op de uni in twente dan, wafeltjeshaar?
Sinds kort drink ik mijn eigen urine. Ik heb ergens gelezen dat dit steriel is en dus gezond. Na een aantal keer geproefd te hebben, ben ik om. Dit is mijn drankje!!

Wat drinken jullie overdag?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:La Vie en Rose schreef op 17 februari 2009 @ 21:05:

Sinds kort drink ik mijn eigen urine. Ik heb ergens gelezen dat dit steriel is en dus gezond. Na een aantal keer geproefd te hebben, ben ik om. Dit is mijn drankje!!

Wat drinken jullie overdag?

hetzelfde als jij, zelfs water is me te duur met deze recessie.

alleen wil mijn man nu niet meer met me zoenen, hoe los ik dat op?

las laatst een topic over recessie-sex maar dat gaat hier nu niet op en ik doe wel graag aan de mode mee.
Trouwens, ik kan het hele forum niet eens meer serieus nemen door dit topic....whahahaa... wat erg!
quote:La Vie en Rose schreef op 17 februari 2009 @ 21:28:

Trouwens, ik kan het hele forum niet eens meer serieus nemen door dit topic....whahahaa... wat erg!

daar had ik altijd al last van maar nu is het echt ernstig ja, durf ook nergens meer op te reageren.

quote:La Vie en Rose schreef op 17 februari 2009 @ 21:28:

Trouwens, ik kan het hele forum niet eens meer serieus nemen door dit topic....whahahaa... wat erg!Dat wilde ik net gaan vragen, of meer mensen daar last van hebben !
oww, nu die ene op seks over ongesteld zijn en zonder condoom neuken.die kan je echt 1 op 1 hier overzetten, daar is geen fatsoenlijke parodie van te maken.

too easy!
Hallo allemaal!

Ik ben een studente pedagogiek en moet natuurlijk ook nog afstuderen. Dus hier is de enquete ik hoop dat jullie hem gaan invullen en oh ja bezoek ook nog even mijn site www.vuldieenquetemaarin.nl

1. Waarom zijn jullie aan kinderen begonnen?

- A weet niet

- B het was per ongeluk

- C het is het mooiste wat er is

2. Hoe vaak hebben jullie het voor het eggie geklust?

- A We waren nog niet begonnen!

- B 1 keer

- C meer dan 1 keer

3. Heb je ontpild?

- A Ja

- B Nee

- C Wat is dat

4. Heb je borstvoeding gegeven?

- A Nee, mijn man werd anders jaloers

- B Nee natuurlijk niet, daar krijg je uitgezakte tieten van

- C Ja

Verder wil ik nog graag vragen of jullie misschien mijn vriend wil worden op Hyves? Zodat ik mijn kenissen de ogen kan uitsteken met het aantal vrienden wat ik dan heb. Het liefst in omgeving Rotterdam. Oh ja ik ben ook nog op zoek naar een leuk kastje. Het liefst opgeknapt.

Groetjes,

L.
quote:RosieRo schreef op 17 februari 2009 @ 21:36:

oww, nu die ene op seks over ongesteld zijn en zonder condoom neuken.die kan je echt 1 op 1 hier overzetten, daar is geen fatsoenlijke parodie van te maken.

too easy!

Kon er ook met mijn beste denken niets ergers van te maken.

En idd. het hele forum is ineens een en al mogelijkheid tot parodien ineens.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:Soundpost schreef op 17 februari 2009 @ 21:34:

[...]

Dat wilde ik net gaan vragen, of meer mensen daar last van hebben !

Serieus, kan geen zinnig of serieus antwoord meer geven...

(niet dat ik dat hiervoor wél deed, maar je begrijpt wat ik bedoel)
Waarom??

Waarom zijn mijn bananen altijd krom tijdens het trainen?

up up upperdepup!

zit met allemaal hengelende geile kerels hier in de tsjet, wie komt me redden?
Hallo allemaal,

Misschien hebben jullie de ultieme tip voor me.

Sinds een paar jaar heb ik een glijmiddel allergie, als ik het gebruikt heb branden mijn lippen als een gek, de volgende dag hangen de vellen erbij. Heeel pijnlijk.

Als ik een tijdje geen sex heb gehad, heb ik nergens last van, maar na 1 x sexen, loop ik een week te smeren met weleda lipbalsem.

ik heb al verschillende merken en soorten geprobeerd, maar niks lijkt te helpen. wie heeft de ultieme tip voor me.......
quote:iry schreef op 17 februari 2009 @ 20:55:

Ik ga ut doen!!!

Ik heb bij de lidl zo'n wafelijzer gezien om golfjes in je haar te maken.

Hij was maar 10 euro!

Iemand ervaring? wordt dat mooi?Ik heb een poffertjespan ......zou het daar ook mee lukken ?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 februari 2009 @ 22:32:

[...]

Ik heb een poffertjespan ......zou het daar ook mee lukken ?

wel met een frituurpan van de aldi!

vet goed heet laten worden (190 graden) en dan 1 minuut je haar erin hangen, gegarandeerd golfjes in je haar en het glanst nog mooi ook!
iemand ervaring met een bikini? (kruising tussen een zwembroek en een badpak)
Help dames ik heb een probleem. Ik durf al jaren niet te rennen want dan heb ik het gevoel dat ik geen controle heb over hoe mijn hoofd beweegt en misschien gaat mijn haar dan vreemd op en neer. Ik weet ook niet hoe ik dan kijk, angstig of juist verbeten maar dat ligt er misschien ook aan of ik de bus moet halen of niet. Herkennen jullie dit?
quote:mamalief schreef op 17 februari 2009 @ 22:35:

[...]

wel met een frituurpan van de aldi!

vet goed heet laten worden (190 graden) en dan 1 minuut je haar erin hangen, gegarandeerd golfjes in je haar en het glanst nog mooi ook!Je haarschubben sluiten zich goed met die warmte, gegarandeerd succes.
quote:Soundpost schreef op 17 februari 2009 @ 22:38:

Help dames ik heb een probleem. Ik durf al jaren niet te rennen want dan heb ik het gevoel dat ik geen controle heb over hoe mijn hoofd beweegt en misschien gaat mijn haar dan vreemd op en neer. Ik weet ook niet hoe ik dan kijk, angstig of juist verbeten maar dat ligt er misschien ook aan of ik de bus moet halen of niet. Herkennen jullie dit?

ik zeg: flink veel botox en haarspray!!!

en natuurlijk tena-lady, onmisbaar bij het rennen!
Ik erger me KAPOT aan mensen die vragen stellen die NERGENS op slaan zowals ben je naar de kapper geweest NEE HET VIEL SPONTAAN HALVERWEGE UIT OKEE NOU GOED!!!

of als ze bij de kassa vragen heb je het kunnen vinden NEE IEMAND DUWDE ME DEZE ARTIEKELEN IN DE HANDEN NOU GOED?!!!!

WAAROM zijn mensen zo DOM!!!!!
Maak elkaar aan het huilen

Niks zo lekker als zo af en toe een lekkere jankbui . Sommige mensen huilen van nature snel ; die worden ook wel " huilies " genoemd . ( dat lijkt nu een erg positieve karaktertrek , maar hier zijn de vreselijk irritant ) Maar er zijn ook echte bikkels die , ook al zitten de tranen hoog , niet spontaan dat drempeltje over kunnen om die emoties te laten stromen .

Schrijf hier de meest tranentrekkende verhalen over verlaten puppy's , verweesde kittens , verwaarloosde opa'tjes en doe je keiharde medemens ook eens een lol .
ik dacht dat ik zwanger was omdat mijn vriend en ik sex hebben gehad zonder condoom toen ik ongesteld was.

maar nu ben ik bevallen en nu blijkt het geen baby te zijn maar een enom opgezwollen volgezogen tampon die er al maanden inzat omdat mijn vriend zei dat we wel konden neuken met een tampon in als ik ongesteld was.

had ie op een of ander forum gelezen zei die...
quote:MissMara schreef op 17 februari 2009 @ 22:49:

Ik erger me KAPOT aan mensen die vragen stellen die NERGENS op slaan zowals ben je naar de kapper geweest NEE HET VIEL SPONTAAN HALVERWEGE UIT OKEE NOU GOED!!!

of als ze bij de kassa vragen heb je het kunnen vinden NEE IEMAND DUWDE ME DEZE ARTIEKELEN IN DE HANDEN NOU GOED?!!!!

WAAROM zijn mensen zo DOM!!!!! dat deze topics gewoon écht bestaan!
mamalief, gatverdamme!
quote:Soundpost schreef op 17 februari 2009 @ 23:05:

mamalief, gatverdamme!hey, ik lees t ook maar hier, en ik denk nou eenmaal altijd verder...erger nog: ik zie het ook voor me!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven