topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wie weet hoe je een goede overdosis neemt? Laatst kwam ik op dit topic iemand tegen die me waarschuwde voor mislukte pogingen. Ik zit daar niet op te wachten, ik heb net mijn huur opgezegd en een uitvaartverzekering afgesloten. Mijn kat heb ik naar het asiel gebracht en alle vuile vaat en was is opgeruimd. Ik ben er helemaal klaar voor. Ik ben trouwens ook op zoek naar goede muziek en een passende tekst voor op de kaart? Dus, wie heeft er tips voor mij?

Alvast bedankt,

Thanatos
quote:hanke321 schreef op 17 februari 2009 @ 18:53:

Wie weet hoe je een goede overdosis neemt? Laatst kwam ik op dit topic iemand tegen die me waarschuwde voor mislukte pogingen. Ik zit daar niet op te wachten, ik heb net mijn huur opgezegd en een uitvaartverzekering afgesloten. Mijn kat heb ik naar het asiel gebracht en alle vuile vaat en was is opgeruimd. Ik ben er helemaal klaar voor. Ik ben trouwens ook op zoek naar goede muziek en een passende tekst voor op de kaart? Dus, wie heeft er tips voor mij?

Alvast bedankt,

Thanatos

ik mail je mijn draaiboek, kaartontwerp, muziek en recept wel door, met daarbij de tip om de dosis te verdubbelen...

Hallo, het is helemaal niet de bedoeling om dergelijke topics te openen op dit forum. Er staat een permaban op he!

Zal dit ook even melden aan de engelen.

Verder:

Jullie weten toch wel dat jullie de moeite waard zijn om te leven. Dat er altijd een lichtpuntje is om nog naar toe te leven.

Ik hoop dat jullie geen gekke dingen doen.

Ik zal geen reactie meer van jullie ontvangen want: eerder genoemde perma ban. Ja hoe slecht je er ook bij zit wel op de regels letten he!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
jeetje ibihina, wat zeur jij zeg!

denk toch bijna zeker te weten dat je zwanger bent aan je gezeur te horen!

klikken bij de angels, wil je je inlikken bij ze ofzo?

pffff ga toch ff gauw een zwangerschapstestje doen ofzo of ga meteen aan de zure bommen!
mamalief, wat fijn dat je denkt dat ik zwanger ben. Athans ik denk dat het fijn is.

Het is altijd handig om op goede poot te staan met de handhavers van een forum. Wanneer ik dan iets gedaan wil hebben Is altijd beter voor iedereen.

Trek in zure bommen heb ik dacht ik nog niet, hoewel je me aan het twijfelen brengt. Ik ga trouwens ook melden dat je me een zeur noemde. Je kan ook te ver gaan dacht ik zo.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
LE-ZEN!!!!

ik noem je geen zeur, ik zeg alleen dat je zeurt, dat is kritiek op je gedrg en niet op jou als persoon, dus das heel wat anders.

als je er niet tegen kan ga je maar lekker met je misschien-wel-zwangere-togus naar het libelle-forum!
Ooooooh! Nou ga je wel erg ver. Zeggen dat ik libelle materiaal ben.
Ooooooh! Nou ga je wel erg ver. Zeggen dat ik libelle materiaal ben.
He, dubbele post. Telt die dan ook 2 keer in je postaantallen?
Ik spuug al een paar maanden vrij veel bloed op en ook longweefsel, en ik val vaak om als ik probeer te lopen. Naar de huisarts gaan vind ik overdreven, hij ziet me aankomen met mijn vage klachten. Wie weet er welke Bach bloesem bij mijn 'ongemakken' hoort?
quote:MissMara schreef op 17 februari 2009 @ 19:21:

Ik spuug al een paar maanden vrij veel bloed op en ook longweefsel, en ik val vaak om als ik probeer te lopen. Naar de huisarts gaan vind ik overdreven, hij ziet me aankomen met mijn vage klachten. Wie weet er welke Bach bloesem bij mijn 'ongemakken' hoort?Ik raad van harte jasmijnthee aan. Heeft mij ook van die nare grote fistels afgeholpen die over mijn hele lijf zaten na die longembolie.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik denk dat je beter de bachbloesems voor huisdieren kunt gebruiken. Je moest een weten hoeveel invloed een viervoeter op je gezondheid kan hebben! Het feit dat jij last hebt van je gezondheid geeft aan dat het bij je diertje helemaal niet lekker zit.

Ik heb een adviesburo voor troubled pets. Je kunt me bereiken op www.troubledpets.com Voor jou reken ik het kortingstarief van 150 euro per uur.

Ik spuug al een paar maanden vrij veel bloed op en ook longweefsel, en ik val vaak om als ik probeer te lopen. Naar de huisarts gaan vind ik overdreven, hij ziet me aankomen met mijn vage klachten. Wie weet er welke Bach bloesem bij mijn 'ongemakken' hoort?ik zie bij heel veel klachten deze link staan op dit forum, schijnt heel goed te werken tegen alles, probeer maar eens
Bedankt, Very Cherry! Lief joh, dat je je ervaringen met me wilt delen! Ik heb meteen een potje gezet, en de geur lijkt het bloedspuwen al iets te verminderen. Fijn he, als je keukenkastje je huisapotheek is!

Misschien dat jij ook een huismiddeltje weet tegen mijn opgezwollen benen en voeten? Ik plak wel even een plaatje.

Hanke, en Mamalief, ook al zulke geweldige adviezen! Ik wil graag een afspraak maken Hanke, om met mijn man langs te komen, Fredt heet hij. Mamalief, heb jij zelf ervaring met dat adviesburo?
Ik zie in die benen wel een verklaring waarom je omvalt als je wilt lopen.
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 17 februari 2009 @ 19:34:

Ik zie in die benen wel een verklaring waarom je omvalt als je wilt lopen.

O ja? Welke dan?! Ik ben heel benieuwd!!!

Bedankt voor het meedenken!
Ik denk graag mee. Ik geloof namelijk dat de schoenen niet lekker zitten. Dan val ik ook altijd.
nee, ze zitten niet lekker, maar ik k rijg ze niet meer uit. Heb ze al aan sinds Sinterklaas 1997!
Deze benen hebben duidelijk huisdieren. Om precies te zijn: wormpjes! Krijg je oedeem van. Niks ergs, zeker als je gék op olifanten bent.

Tijdens een individuele sessie krijgt Fredt instructies hoe hij tegen de wormpjes moet praten en wat hij ze te eten moet geven. Succes!
quote:MissMara schreef op 17 februari 2009 @ 19:34:

Mamalief, heb jij zelf ervaring met dat adviesburo?jazeker ze hebben me enorm geholpen na mijn laatste censuur-poging.

ben dr weer helemaal bovenop, vandaar dat ik mijn draaiboek etc ook aanbood aan een medeforummer maar heb er niks meer van gehoord.

zou haar censuur-poging gelukt zijn zonder mijn advies ondertussen?

Ik spuug al een paar maanden vrij veel bloed op en ook longweefsel, en ik val vaak om als ik probeer te lopen. Naar de huisarts gaan vind ik overdreven, hij ziet me aankomen met mijn vage klachten. Wie weet er welke Bach bloesem bij mijn 'ongemakken' hoort?Wat ben jij een aanstelster zeg. Bach bloesem, voor dit soort klachten? Wat een onzin...dat helpt alleen maar bij échte medische problemen. Niet voor deze alledaagse ongemakken. Pfffff.... HUILIE!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
mijn lieve moeder zong vroeger altijd een liedje voor mij en nu weet ik de tekst niet meer maar wil het graag aan mijn eigen kinderen leren.

het begon met de regel: "op een grote paddestoel....."

verder weet ik de tekst niet meer, wie helpt mij?
hoe klanten trekken krijgen ?

Beste mensen,

Sinds februari ben ik een straatprostituee callgirl, maar de klanten willen nog niet echt klaarkomen. Wie is er nog meer een callgirl en hoe trekken krijgen jullie klanten? Tips zijn zeer welkom!

Groetjes CallGirl
Ik ga ut doen!!!

Ik heb bij de lidl zo'n wafelijzer gezien om golfjes in je haar te maken.

Hij was maar 10 euro!

Iemand ervaring? wordt dat mooi?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven