topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:La Vie en Rose schreef op 17 februari 2009 @ 22:13:

Waarom??

Waarom zijn mijn bananen altijd krom tijdens het trainen?

[afbeelding]Hier heb ik model voor gestaan, maar ik hecht er wel aan jullie te vertellen dat ik nog 2 onderbenen heb
Ik voorspel dat we binnen een kwartier weer forumproblemen krijgen
Help ik verander in een sadistisch monster en moet om bijna elk topic onbedaarlijk lachen. Kan ik viva daarvoor aanklagen?
Schrijf hier mee met de eggie- postpartum psychopaten.

Ga jij een echte kraampsychose krijgen? Schrijf dan gezellig mee met ons!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 februari 2009 @ 22:32:

[...]

Ik heb een poffertjespan ......zou het daar ook mee lukken ?

Lijkt mij lastiger bgb.Je krijgt er meer bobbeltjes haar van.

Ook leuk...maar anders.

Wat wel heb gezien is een soort krullendraaier.

Daar hang je dan je haar in een soort hoge beker en onderin zit een draaiarmpje die dan de krul erin draait.

Die zag ik bij de blokker.

Was wel wat duurder,25 euro.....maar ik denk dat ik ut toch ga doen!
Dit was echt te flauw.

Iets met thee en sex
idem
ook flauw
en ook flauw
angel 153,

zou je al mijn postings uit dit forum kunnen verwijderen?

ik ben namelijk herkend.

ik hoor overal om mij heen ineens iedereen mama roepen, wist trouwens niet dat het forum zulke jonge lezers had, het zijn voornamelijk kinderen die dat roepen.

bvd. mamalief
quote:mamalief schreef op 18 februari 2009 @ 08:43:

angel 153,

ik ben namelijk herkend.

ik hoor overal om mij heen ineens iedereen mama roepen, wist trouwens niet dat het forum zulke jonge lezers had, het zijn voornamelijk kinderen die dat roepen.

bvd. mamalief
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:mamalief schreef op 18 februari 2009 @ 08:43:

angel 153,

ik ben namelijk herkend.

bvd. mamaliefHahahaahahahahaa!
quote:mamalief schreef op 17 februari 2009 @ 22:16:

up up upperdepup!

zit met allemaal hengelende geile kerels hier in de tsjet, wie komt me redden?

Jeetje mamalief, wat vervelend dat er van zulke geilbakken op je af komen.

Moet wel van het hart dat het misschien niet zo slim van je was om voor de webcam in je nakkie te gaan zitten op de playboy site.

Wist je al dat de viva site ook een chat heeft? Kan je onder de pijler overig meer over vinden.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Dankjulliewel! Heb effe heerlijk kunnen lachen na een stomme dag.
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 18 februari 2009 @ 20:04:

[...]

Jeetje mamalief, wat vervelend dat er van zulke geilbakken op je af komen.

Moet wel van het hart dat het misschien niet zo slim van je was om voor de webcam in je nakkie te gaan zitten op de playboy site.

Wist je al dat de viva site ook een chat heeft? Kan je onder de pijler overig meer over vinden.daar zat ik!!!!!!!!
Wie vind het viva forum ook zo stom en wil hierover met mij praten?
Ik ben op zoek naar een SV .... met een enorme l*l .

Welke maat gokken jullie dat deze l*l is ?

Vinden jullie me te dik?
Ja.
Zal ik een rood gemakskapsel nemen, zodat ik volgend jaar ook naar de Huishoudbeurs kan?
Zal ik vreemdgaan en waarom dan wel niet ?
quote:hanke321 schreef op 20 februari 2009 @ 16:49:

Ja.Altijd maar die oordelen, die keiharde in your face postings die alleen maar bedoeld zijn om iemand helemaal tot op z'n fundamenten af te branden en dat dan onder het mom van 'eerlijk' zijn. Echt, ik snap niet waar dat goed voor is. De toon van zo'n posting weet je wel, de toon, dat is waar het om gaat, ook al gaat het dan om letters op een scherm, en is het 'maar internet'. Gewoon een beetje aardig zijn, een beetje menselijk, of eigenlijk 'normaal', is dat soms te veel gevraagd?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 februari 2009 @ 16:55:

Zal ik vreemdgaan en waarom dan wel niet ?Heb je al iemand om mee vreemd te gaan of is dit een verkapte contactadvertentie?
Hier zit niks geen creativiteit van mijzelf bij, dit puur, origineel en schaamteloos, letterlijk van de Digi-pijler:

Chips!!! Even van me afschrijven....

Zo balen!!! Er is iemand die ik leuk vind, en nu heb ik op sites zitten kijken naar hem (wat ie doet enz), maar nu kom ik erachter dat één van die sites de bezoeken van iemand weergeeft op je profiel. SCHAAM!!! Dus hij ziet dat ik hem en zijn vrienden heb bekeken!!!!!!!!!!!!!!!! Wat ERG!!!

En ik voel me nu zo dus wil gewoon even van me afschrijven!!! Dit rechtbreien gaat echt niet meer. GENANT!!!

En dan maar meteen pollen: Heb jij ook zoiets meegemaakt???

En hoe ben je er mee omgegaan?

Hier ga ik ook spontaan van
quote:eleonora schreef op 20 februari 2009 @ 18:39:

[...]

Altijd maar die oordelen, die keiharde in your face postings die alleen maar bedoeld zijn om iemand helemaal tot op z'n fundamenten af te branden en dat dan onder het mom van 'eerlijk' zijn. Echt, ik snap niet waar dat goed voor is. De toon van zo'n posting weet je wel, de toon, dat is waar het om gaat, ook al gaat het dan om letters op een scherm, en is het 'maar internet'. Gewoon een beetje aardig zijn, een beetje menselijk, of eigenlijk 'normaal', is dat soms te veel gevraagd?

Dank je, jij bent de enige die het voor me opneemt. Verder komt iedereen maar ongevraagd met commentaar over mijn uiterlijk. Ik snap dat niet!

En ik wil echt niet horen wat ik wil horen hoor, dat jullie dat niet denken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven