topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Na mijn scheiding ben ik weer aan het ( internet ) daten . Leuk contact met een man , paar keer gebeld , toen mee afgesproken om bij hem te gaan eten . Ranzig etentje , kan niet anders zeggen . Dus het koekje bij de koffie heb ik dan ook verslonden . Na de tweede borrel zegt mijn date " heb je zin om te snacken ? " Nou , ik dolblij ; ik rammelde van de honger . Dus ik zei erg blij " ja , lekker " .

trekt die zo inene huppetee mijn rok omhoog , trekt in een beweging mijn panty én slip tot op mijn enkels , flikflakt me op zijn tweezit en duikt zo tussen mijn benen .

Mijn vraag is ; hoe noemen jullie orale sex ?
Ik ben aan de pil, heb al twee jaar geen sex gehad en ben ongesteld. Wat denken jullie: ben ik zwanger?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 februari 2009 @ 23:37:

Na mijn scheiding ben ik weer aan het ( internet ) daten . Leuk contact met een man , paar keer gebeld , toen mee afgesproken om bij hem te gaan eten . Ranzig etentje , kan niet anders zeggen . Dus het koekje bij de koffie heb ik dan ook verslonden . Na de tweede borrel zegt mijn date " heb je zin om te snacken ? " Nou , ik dolblij ; ik rammelde van de honger . Dus ik zei erg blij " ja , lekker " .

trekt die zo inene huppetee mijn rok omhoog , trekt in een beweging mijn panty én slip tot op mijn enkels , flikflakt me op zijn tweezit en duikt zo tussen mijn benen .

Mijn vraag is ; hoe noemen jullie orale sex ?"Met je neus in de rosbief". Maar ja, daar had je ook "ja lekker" op geantwoord denk ik.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
O, héérlijk ; koude dikke plakken rose rosbief !
Mijn man zit boos achter zijn pc en ik met de laptop op de bank . Hij vertelde wat er tijdens het carpoolen is gebeurd ; Hij reed en was in gedachten toen hij voor het stoplicht stond . Zijn collega , die dus meereed , zei " het is groen " . toen zei mijn man " eh ... een kikker ? "

Nou, ik vind dit zo respectloos en van een dermate ongein .

Stel ik me aan ?

Zou het met mijn eisprong te maken kunnen hebben dat ik dit soort dingen he-le-maal niet waarderen kan op het moment ?
Ik ben blij!

En dat mag ook wel eens gezegd worden na al die ellende en dat gezeur op dit forum.

Zijn jullie ook blij?
Jeetje blijfgewoonbianca, wat ben jij een enorme zeur.

Waar ben je nou pissig om? Een kikker is toch groen? Of ben je boos omdat je man stil stond voor het groene licht? Zonde van de benzine ofzo zeker. Gier dat je er bent.

En tuurlijk gooi het maar weer op je eisprong. Makkelijk he, lekker zeuren en je daar onder verschuilen!

Hiltje, waar ben je dan zo blij om? Ik ben ook heel blij vandaag, gewoon omdat het zo heerlijk is allemaal.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ik ben blij omdat Jezus ook voor mij gestorven is en van mij houdt. En hij houdt ook van jou ikbenik!
Hiltje, sorry hoor, maar dat is niet zo. Hij is wel voor alle andere mensen gestorven, klopt, maar niet voor jou. En hij houdt ook niet van jou. (Marcus 4:2-6)
Help! Ik ben net bevallen van onze tweede, maar we hebben niet gekregen wat we hebben besteld. Deze is verdomme gewoon precies dezelfde als de oudste! Heeft iemand hier ervaring mee? En tips om hem toch iets unieks te geven? We hebben al wel een heel unieke naam dus daar hoef ik geen tips voor (Qwyly-Jan, zelf met scrabblestenen bedacht, vinden we lekker orriginieel niet zo'n naam van 12 in een dozijn of dattie in de klas nog een kind hebt met dezelfde naam VOOR SCHUT!!!)
MissMara,

Laat het kind adopteren. Dat is heel fijn want over 20 jaar gaat het kind je dan zoeken en dan kom je op TV bij Spoorloos. Dat is altijd zo ontroerend, om te zien dat alles dan toch nog goed komt.

En verder gewoon weer gaan klussen voor een nieuwe beeb. Zie voor tips de kinderpijler.
quote:Artemis schreef op 25 februari 2009 @ 23:55:

Ik ben aan de pil, heb al twee jaar geen sex gehad en ben ongesteld. Wat denken jullie: ben ik zwanger?

Liever Artemis,

Het is mogelijk om toch zwanger te raken zonder dat er daadwerkelijk geslachtsgemeenschap (dit noemt men ook neuken) heeft plaatsgevonden. Als de jongen na de zaadlozing (dit noemt men ook klaarkomen, en dat merk je als de jongen hard kreunt en dan opeens daarmee ophoudt) sperma aan zijn handen heeft en hij gaat vervolgens met zijn vingers in jouw vagina (ook wel kutje genoemd) (dit noemt men ook wel vingeren) dan zou er een bevruchting kunnen plaatsvinden (dit noemt men zwanger worden.

Ook als je zelf met je handen ergens aan hebt gezeten en daarna met je handen in je vagina bent geweest (bijvoorbeeld bij zelfbevrediging of het inbrengen van een tampon) dan kun je zwanger raken. Vergeet niet dat spermacellen wel 48 uur leven. En sperma kan overal aanzitten.... een WC bril, een glas of bijvoorbeeld in de sauna...

Dat je nu ongesteld bent, geeft ook geen 100% zekerheid dat je niet zwanger bent. Want veel vrouwen hebben gedurende de eerste maanden van de zwangerschap onttrekkingsbloedingen. Dat kan op de menstruatie lijken.

En de pil is helaas niet 100% betrouwbaar. Zelfs als je de pil altijd op dezelfde dag slikt, en nooit vergeet en je hebt niet onlangs overgegeven en ook geen diaree gehad dan nog bestaat er een kans dat je zwanger bent.

Ik zou een zwangerschapstest doen. Of een apart topic openen met een foto en dan aan de forumlezeressen vragen of je er zwanger uit ziet.

Mocht de test positief zijn neem dan contact op met de stichting die hulp biedt aan moeder EN kind.
ff uppen hoor, kwam net weer zo'n non topic tegen over het al dan niet zwanger zijn + pil slikken enz enz enz.

Ik ga ff gillen, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Sjo dat lucht op!!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 februari 2009 @ 23:37:

Mijn vraag is ; hoe noemen jullie orale sex ?

Broodje Shoarma eten (metknoflooksaus)

Ff een vraagje, me hubbie is op vakantie voor 3 maanden en ik heb net een positieve test gehad (streep is streep he?). Nou zit hij in een onherbergzaam gebied, waar geen telefoon en internet is. (ja dat is er wel maar hij mag niet bellen van zijn baas), maar wil het toch op een leuke manier vertellen ( dat ik wanneer hij terug komt een dikke reet uhh, buik heb gekregen). Als ik die test nou met de boot opstuur en daarna per kameel door de rimboe laat bezorgen, is ie dan wel optijd voor dat me vent weer naar nederland gaat?

Sorry voor het lange verhaal, maar vind het zoo spannend..
quote:Artemis schreef op 25 februari 2009 @ 23:55:

Ik ben aan de pil, heb al twee jaar geen sex gehad en ben ongesteld. Wat denken jullie: ben ik zwanger?Het is uitgesloten dat je zwanger bent. Om zwanger te worden moet je namelijk een tennissende man oraal bevredigen in een bezemkast, het zaad in je mond bewaren en bij jezelf insinueren.
Ik vin mosterd vies. Moet ik nou in therapie?
Hallo. Dit is de automatische antwoordpost van Bronny. Bronny is op dit moment niet aanwezig. U kunt een boodschap achterlaten na de punt.
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Mén ik heb in tijden niet zo gelachen.
wat een heerlijk topic!! Naar aanleiding van het zoveelste jankverhaal wel/niet onbevlekt ontvangenhier eens gaan kijken. Verademing...

"ben ik zwanger want mijn tepels zijn donker en anders altijd heel licht maar de dokter wil niet luisteren en de assistente ook niet en ik ben radeloos krijg ook geen adem trouwens en weet niet wat ik moet doen want ja ben ik nu zwanger en hij weet het ook niet en de dokter kan ik niet vertrouwen en nu voel ik ineens mijn eicel bevrucht worden maar de test zegt nog niks want ik had pas over 5 weken ongesteld moeten worden maar dat kan niet want ik had een nuvaring om mijn vinger en die zit er wel maar is ook verkleurd en mijn vriend botste tijdens het sandwichen tegen mijn spiraal maar dat geeft niet want ik ovuleer toch pas op 20 maart om 13.36 volgens het internet dat is nadat mijn vriend in kameroen de bevestigingsmail uit de woestijn heeft gestuurd mits hij alleen mag poepen van de baas ... dus lieve viva mede-lezeressenforadames: wat is nu de kans dat mijn kind blauwe ogen krijgt van die leuke donkere jongen?"
Het lijkt me onwaarschijnlijk na de laatste 69 updates bij de databaseserver, maar mochten jullie nog bugs tegenkomen, laat het me dan weten
Help, mijn broek zakt af!!

Oftewel, 1 ieder die ook nog maar 1 topic opent met "Help puntje puntje puntje, krijgt te maken met een dodelijk rechtse vanuit deze hoek, grrrrrrrrrrrr.

Wacht, ik zie er net 1 verschijnen. "Help, wenkbrauw verven mislukt!"

Ik zou zeggen; houwen zo, staat je goed! En dan Pafffffffff, auw.

Ik sla al aan op elke topictitel met alleen: Advies gevraagd.

Hoe moet ik dan in GVRnaam weten waar het over gaat?!?

Maar ik ben bovenal gek op hoger opgeleide vrouwen met fertiliteitsvragen, har har...
Ik heb een tijd niet meer zo moeten lachen hahahahahha.
Nog zo'n irri opening van een post:

"vraagje...."

Ga ik van schieten dus.
Ik moet duidelijk meer gaan lezen bij 'Kinderen'.. Durfde ik tot nu toe niet maar kennelijk staat 't garant voor een vrolijke ochtend/ dag merk ik al .... Hilarisch, dit topic! Ik zit hier te gniffelen. :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven