topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:nouschi schreef op 19 juli 2012 @ 12:44:

Hallootjes!

Ik ben zwanger van een vijfling en kom écht niet uit de namen pffff.

Liefst 3 eindigend op een a en allemaal met een i erin en 2 lettergrepen. Liefst niet beginnend met een B want de achternaam begint met een H hihi. Oja geen idee of het jongens of meisjes worden dus 10 namen aub.

Kusjes Nouschi

Hier heb je 8 namen (is wel genoeg voor een vijfling in mijn ervaring, één of twee halen het meestal toch niet)

- Haifa

- Oi-La

- Hanoi

- Yialla

- Dripya

- Knopsje

- Dribb'lo

- Knuplo
Ga in therapie!
Jezus Noes, wat dom van je. Hoe kun je nou vijf van die schijtende schreeuwlelijken op de wereld zetten. Tegelijk nog wel. Heb je enig idee hoe veel het kost om die rotblagen allemaal te voederen, elke dag weer? En je zit er mooi de rest van je leven aan vast, want over twintig jaar planten ze zich weer ongecontroleerd voort en dan kan jij weer voor gratis creche gaan spelen. Als ik jou was zou ik abortus laten plegen nu het nog kan.
Alinea

Pralinea

Halinea

Timba

Tomba

Mambo

Hanko
quote:groentsoep2 schreef op 19 juli 2012 @ 12:34:

Ik heet dan wel geen Meds, maar ik wil jullie toch graag een probleem voorleggen. Sinds negen maanden ben ik de trotse moeder van een fantastische dochter. Maar haar ontwikkeling baart me zorgen. Ze spreekt in volzinnen, heeft zichzelf Latijn geleerd en sinds een week kan ze fietsen zonder zijwieltjes. Ze wil ook altijd discussiëren over de zin van het leven en zo, en in de bibliotheek rent ze altijd meteen naar de volwassenafdeling omdat ze alle kinderboeken al uit heeft. Is dat normaal voor een kind van negen maanden?

Wat denken jullie, moet ik het KDV vragen een apart educatief programma voor haar op te stellen? Ik bedoel, ze moet toch leren leren?

Lieve Groentsoep,

Ga even zitten, lieve meid. Weet je nog dat je in 1983 even niet oplette tijdens het fietsen en tegen een stilstaande bus op reed? Nu, het is nu inmiddels 2012. Je hebt een paar jaartjes in coma gelegen. Je dochter is nu geen 9 maanden meer maar 30. Ze heeft inmiddels een universitaire studie afgerond en werkt als onderzoeker voor de Vrije Universiteit Amsterdam. Vandaar dat Latijn. Ga nog eventjes langs je huisarts voor een nieuw recept voor je medicijnen. Ik kom van de week nog even bij je op de koffie, even kijken hoe het nu gaat.

Lieve groetjes,

dubiootje
Ga in therapie!
ALS JULLIE NIET SERIEUS KUNNEN REAGEREN ZEG DAT NIKS PFFFF STELLETJE ONVRUCHTBARE VROUWEN HIER!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
IK ga een topic openen over al die zure wijven die hier zitten. Altijd hetzelfde hier.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:groentsoep2 schreef op 19 juli 2012 @ 12:46:

Dank je voor het hart onder de riem, Lucretia. Maar nou zegt de poets van mijn buurvrouw dat ik haar moet laten testen, omdat dat soort kinderen altijd een sociale achterstand hebben. En daar ben ik het wel mee eens, want op het KDV vindt mijn dochter heel moeilijk aansluiting. Weet jij toevallig wat zo'n test kost en of ie vergoed wordt? En kan ik haar al aanmelden voor Mensa denk je?

Weet je, voordat je de Nederlandse belastingbetaler op kosten jaagt, kijk eerst zelf kritisch in de spiegel. Zo'n begaafd kind en dan een moeder die d'r eigen naam niet spellen kan, natuurlijk is je kind gestoord. Maar die aansluiting niet vinden, dat begint thuis, he.

Ik bedoel dit echt niet lullig, hoop dat je het goed kunt oppakken.
Noooou Noeshi ik vindt anders dat jij ook wel een toontje later mag zingen met je vijf ling wand me hub en ik proberen al drie (3!!) maanden om zwanger te worden en jij heb gewoon geen respect voor mensen die niet zo maar zwanger worden dat jij nou toevallig zwanger wordt als je hub maar naar een ei kijk dat betekend nog ni dat iedereen zo makkelijk zwanger word wij bijvoorbeeld DUSSSS ni!
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 19 juli 2012 @ 12:59:

[...]

Lieve Groentsoep,

Ga even zitten, lieve meid. Weet je nog dat je in 1983 even niet oplette tijdens het fietsen en tegen een stilstaande bus op reed? Nu, het is nu inmiddels 2012. Je hebt een paar jaartjes in coma gelegen. Je dochter is nu geen 9 maanden meer maar 30. Ze heeft inmiddels een universitaire studie afgerond en werkt als onderzoeker voor de Vrije Universiteit Amsterdam. Vandaar dat Latijn. Ga nog eventjes langs je huisarts voor een nieuw recept voor je medicijnen. Ik kom van de week nog even bij je op de koffie, even kijken hoe het nu gaat.

Lieve groetjes,

dubiootjeWauw, wat een reacties al! Jij ook bedankt, Dubiooooootje . Je zou wel eens gelijk kunnen hebben hoor, ik vond mijn dochter ook al zo lang voor een kind van negen maanden (1.87 m). Maar wat dan wel raar is: ze is nog niet zindelijk en ze lust alleen maar Olvarit. Zou ik eens met haar langs een osteopaat gaan denk je?
quote:dubiootje schreef op 19 juli 2012 @ 13:04:

Noooou Noeshi ik vindt anders dat jij ook wel een toontje later mag zingen met je vijf ling wand me hub en ik proberen al drie (3!!) maanden om zwanger te worden en jij heb gewoon geen respect voor mensen die niet zo maar zwanger worden dat jij nou toevallig zwanger wordt als je hub maar naar een ei kijk dat betekend nog ni dat iedereen zo makkelijk zwanger word wij bijvoorbeeld DUSSSS ni!Ga jij eerst maar eens op Nederlandse les dan praten we weer.
quote:nouschi schreef op 19 juli 2012 @ 12:59:

ALS JULLIE NIET SERIEUS KUNNEN REAGEREN ZEG DAT NIKS PFFFF STELLETJE ONVRUCHTBARE VROUWEN HIER!Je kunt beter een topic op Digi openen. Je capslock is stuk.
quote:dubiootje schreef op 19 juli 2012 @ 12:50:

[...]

.... en het zijn simptoMen, niet syptoNen....!!!!Duub, ik zie jou dit heel vaak doen, je bouwt een muurtje om je heen en dan schiet je vanachter dat muurtje op de spelfouten van een ander. Zo jammer toch. Want omdat ik een foutje maak, wil nog niet zeggen dat het advies niet heel zinnig is. Echt, het lijkt wel alsof jij de fouten van een ander alleen maar misbruikt om iets niet tot je door te laten dringen. Stokoud en achter een muurtje, dat ben jij. En dat bedoel ik echt niet lullig, ik hoop dat je hier iets mee gaat doen.
quote:lucretiatox schreef op 19 juli 2012 @ 13:01:

[...]

Weet je, voordat je de Nederlandse belastingbetaler op kosten jaagt, kijk eerst zelf kritisch in de spiegel. Zo'n begaafd kind en dan een moeder die d'r eigen naam niet spellen kan, natuurlijk is je kind gestoord. Maar die aansluiting niet vinden, dat begint thuis, he.

Ik bedoel dit echt niet lullig, hoop dat je het goed kunt oppakken.Ow got daar is de spelingspolietzie weer. Ik kan d'r niks aan deon alemaal hor, het is de schult van me aaipot. Steletje vivahoeren!!!
quote:groentsoep2 schreef op 19 juli 2012 @ 12:58:

Jezus Noes, wat dom van je. Hoe kun je nou vijf van die schijtende schreeuwlelijken op de wereld zetten. Tegelijk nog wel. Heb je enig idee hoe veel het kost om die rotblagen allemaal te voederen, elke dag weer? En je zit er mooi de rest van je leven aan vast, want over twintig jaar planten ze zich weer ongecontroleerd voort en dan kan jij weer voor gratis creche gaan spelen. Als ik jou was zou ik abortus laten plegen nu het nog kan.
HELP!

Mijn zwart suede wikkelrok heeft afgegeven op mijn Italiaanse witleren stoel.

Hoe maak ik dat schoon?

Soda en ossengalzeep heb ik al geprobeerd.
(ik heb een beetje in mijn broek geplast van het lachen....)
quote:groentsoep2 schreef op 19 juli 2012 @ 12:58:

Jezus Noes, wat dom van je. Hoe kun je nou vijf van die schijtende schreeuwlelijken op de wereld zetten. Tegelijk nog wel. Heb je enig idee hoe veel het kost om die rotblagen allemaal te voederen, elke dag weer? En je zit er mooi de rest van je leven aan vast, want over twintig jaar planten ze zich weer ongecontroleerd voort en dan kan jij weer voor gratis creche gaan spelen. Als ik jou was zou ik abortus laten plegen nu het nog kan.Ik snap niet wat jij de hele tijd op de kinderpijler doet. Volgens mij ben je gewoon jaloers en wil je stiekem zelf ook kinderen!
DASTY Eleonoora weet je dat nou nog niet? Jij zit hier toch al zo lang pffff.
quote:lucretiatox schreef op 19 juli 2012 @ 13:08:

[...]

Duub, ik zie jou dit heel vaak doen, je bouwt een muurtje om je heen en dan schiet je vanachter dat muurtje op de spelfouten van een ander. Zo jammer toch. Want omdat ik een foutje maak, wil nog niet zeggen dat het advies niet heel zinnig is. Echt, het lijkt wel alsof jij de fouten van een ander alleen maar misbruikt om iets niet tot je door te laten dringen. Stokoud en achter een muurtje, dat ben jij. En dat bedoel ik echt niet lullig, ik hoop dat je hier iets mee gaat doen.

O, echt wel.

Ga in therapie!
quote:nouschi schreef op 19 juli 2012 @ 13:01:

IK ga een topic openen over al die zure wijven die hier zitten. Altijd hetzelfde hier.O ja, doe, doe!!!!
quote:nouschi schreef op 19 juli 2012 @ 12:59:

ALS JULLIE NIET SERIEUS KUNNEN REAGEREN ZEG DAT NIKS PFFFF STELLETJE ONVRUCHTBARE VROUWEN HIER! Me dochter heet echt Alinea zal nog is iemand helpen jezus.
quote:eleonora schreef op 19 juli 2012 @ 13:15:

HELP!

Mijn zwart suede wikkelrok heeft afgegeven op mijn Italiaanse witleren stoel.

[afbeelding]

Hoe maak ik dat schoon?

Soda en ossengalzeep heb ik al geprobeerd.DASTY!
quote:nouschi schreef op 19 juli 2012 @ 13:19:

DASTY Eleonoora weet je dat nou nog niet? Jij zit hier toch al zo lang pffff.Mijn poets lost het altijd op maar die is zomaar dood neer gevallen eergisteren. Om uit je vel te springen. Net voor je op vakantie gaat.
quote:eleonora schreef op 19 juli 2012 @ 13:22:

[...]

Mijn poets lost het altijd op maar die is zomaar dood neer gevallen eergisteren. Om uit je vel te springen. Net voor je op vakantie gaat.Teveel ossengalzeep gegeten zeker. Altijd hetzelfde met die poetsen. De mijne is er in gebleven toen ze in een plas bleekwater viel. Geen zwemdiploma, weet je wel.
Wát Groentpoets heeft jouw hulp geen zwemdiploma? Mijn kind is net 1 geworden en die gaat natuurlijk op zwemmen, anders mogen ze niet op mee zeilen als ze veertien zijn en dat is gewoon zielig.

Echt, in een straal van 30km om me heen heeft ie-de-reen een zwemdimploma en zo niet, dan hup, stuur ik ze op les.

Zo hoort dat nu eenmaal, in Nederland.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven