topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Goeie tip Wiezewo!

Mijn bazen zijn over het algemeen homomannen, dus in die hoek zal ik mijn futon maar niet leggen dan.
quote:wiezewo schreef op 19 juli 2012 @ 23:10:

Het leek me juist wel apart voor een bruiloft, die spijkerbroek.

Maar beter dus een harembroek met een witte legging er onder.

Het is trouwens een themabruiloft. Het thema is urban chic.

Ik moet trouwens 200 euro betalen voor het vrijgezellenfeest (exclusief eten en drinken) en dan hebben we ook nog met de vriendengroep een kado gekocht, of ik even 150 euro bij wil lappen. Kadotip is een envelop. Is het genoeg als ik daar 250 euro in doe? Ik ben daggast. Wat vinden jullie?

ik vind dat je effe moet berekenen wat je op het feest allemaal wegvreet en -zuipt en dan een bedrag ter waarde daarvan (- 10%) in de envelop doen.

Maar in dat tips voor gierigaards-topic las ik dat je ook gewoon een lege envelop kan geven (merken ze toch niet) en dat je tegen je vrienden zegt dat je nu even krap zit, maar dat je dat geld voro kado en vrijgezellenfeest later wel betaald. Nooit meer op terugkomen vervolgens....je vrienden zullen dat ook niet durven uit angst om als geldwolf over te komen. Heb jij lekker gratis een leuke dag.
quote:eleonora schreef op 20 juli 2012 @ 08:05:

Zeg je w00t als 'woe't? Ik zeg het altijd als dubbel O. En dan rijmt het niet hoor. Op goed.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb mijn zolder opgeruimd, en er bleek maar 1 ding te staan. Omdat ik aan het sparen ben voor een nieuwe auto bied ik het hier, met pijn in het hart, te koop aan.

zolderopruiming
quote:wiezewo schreef op 20 juli 2012 @ 09:18:

Ik heb mijn zolder opgeruimd, en er bleek maar 1 ding te staan. Omdat ik aan het sparen ben voor een nieuwe auto bied ik het hier, met pijn in het hart, te koop aan.

zolderopruiming Zou je dat nou wel doen, hier linken??? Wie heeft zoiets nu op zijn zolder staan... volgens mij ben je wel erg herkenbaar zo.
quote:dubiootje schreef op 20 juli 2012 @ 00:02:

Meds! Zonderrrrr rrrrr! NIET de Zweedse fadozangeres

Toch hoop ik dat Merds weer komt reageren. Ik mis je, echt
quote:lucretiatox schreef op 20 juli 2012 @ 10:00:

[...]

Zou je dat nou wel doen, hier linken??? Wie heeft zoiets nu op zijn zolder staan... volgens mij ben je wel erg herkenbaar zo.

O! daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Ik pas de tekst even aan. Een vage kennis van mij, met 1 dochter, heeft zijn zolder opgeruimd. Er stonden 6 dingen. Eentje bied zij te koop aan, voor de spaarpot van haar zoon.

Een slimmerd die nu nog weet dat ik het ben, ghegheghe.
je mag hem gratis bij mijn langs brengen. Dat heb je toch wel over voor een bijstandtiener die net haar laatste geld heeft uitgegeven voor een glitterlegging van de Action?

Ik wil mijn aanstaande hubbie graag verassen met een mooie kerstboomstandaard voor de kerst.

Iemand met een hart heeft dat wel voor me over dacht ik zo.

Zeg maar wanneer het je schikt (wel deze week hoor, want ik ga op vakantie naar een all-inclusive in Sharm-al-Sheik) dan geef ik mijn adres.
HELP! BRAAAAAND!!!!

Hebben jullie je toeslagen al binnen? Ik zit al de hele ochtend te F5'en maar niks, nada, noppes. Het wordt wel eens tijd, want we vreten hier al twee weken gras. Oh ja, ik heb ABN-Amro.
quote:lucretiatox schreef op 20 juli 2012 @ 10:03:

[...]

Toch hoop ik dat Merds weer komt reageren. Ik mis je, echt Zeg, open even gewoon een veer-in-je-reet topic en kom ons hier niet lastig vallen met je geslijm wil je. We zitten hier net zo lekker te bashen.
quote:groentsoep2 schreef op 20 juli 2012 @ 11:02:

HELP! BRAAAAAND!!!!

Hebben jullie je toeslagen al binnen? Ik zit al de hele ochtend te F5'en maar niks, nada, noppes. Het wordt wel eens tijd, want we vreten hier al twee weken gras. Oh ja, ik heb ABN-Amro.Niemand? Wil iemand dan de belastingdienst even voor me bellen? Mijn beltegoed is ook op, namelijk.
(haha, het toeslagentopic is al een parodie op zich.)

nou G. ik heb even voor je gebeld hoor en ze zeggen dat mijn rekeningnr niet overeenkomt met jouw bsn. Dus ik heb even het goede rekeningnr doorgegeven, okay?
quote:Starshine schreef op 20 juli 2012 @ 11:10:

(haha, het toeslagentopic is al een parodie op zich.)

nou G. ik heb even voor je gebeld hoor en ze zeggen dat mijn rekeningnr niet overeenkomt met jouw bsn. Dus ik heb even het goede rekeningnr doorgegeven, okay?Dank je wel . Zeiden ze ook hoe laat het nu op mijn rekening staat? Het is dat mijn water afgesloten is, anders zou het me aan de lippen staan.
oh ze hebben het net bij mij gestort. Maar ik ga nu even shoppen en daarna wachten op Wiezewo die een kerstboomstandaard komt brengen en daarna ga ik op vakantie. Ik denk dat ik het over 4 weken naar je doorstort.
Oh, is goed hoor. Dan ga ik nu even een topic openen dat ik geen geld meer heb voor boodschappen. Veel plezier met je kerstbomenstandaard! Neem je hem mee op vakantie?
maak er een goed zielig verhaal van over je 7 bloedjes van kinderen en je man die omgekomen is toen hij met zijn scootmobiel op de roltrap ging en dat je toen door geen geld van de levensverzekering kreeg omdat die bij Dexia liep etc.

Dan komen de vivadames wel over de brug hoor.

Succes!
Lieverd, ik zou hem heel graag willen brengen hoor echt waar. Maar het kan niet vanwege de herkenbaarheid. Je kunt hem wel op komen halen.
ow ja, de kerstboomstandaard neem ik niet mee hoor...Islamieten hebben niet zoveel met kerst.
quote:wiezewo schreef op 20 juli 2012 @ 11:49:

Lieverd, ik zou hem heel graag willen brengen hoor echt waar. Maar het kan niet vanwege de herkenbaarheid. Je kunt hem wel op komen halen.oh goed hoor, betaal jij dan mijn treinkaartje?
Prima, schiet maar even voor dan betaal ik je later wel eens een keertje terug.
quote:Starshine schreef op 20 juli 2012 @ 11:49:

maak er een goed zielig verhaal van over je 7 bloedjes van kinderen en je man die omgekomen is toen hij met zijn scootmobiel op de roltrap ging en dat je toen door geen geld van de levensverzekering kreeg omdat die bij Dexia liep etc.

Dan komen de vivadames wel over de brug hoor.

Succes!HOE WEET JIJ DAT ALLEMAAL??? JIJ HEBT MIJN IDENTITEIT GEJAT!!! IK WEET HET ZEKER!!! JE MOET DE CEL IN!!!
quote:groentsoep2 schreef op 20 juli 2012 @ 11:04:

[...]

Zeg, open even gewoon een veer-in-je-reet topic en kom ons hier niet lastig vallen met je geslijm wil je. We zitten hier net zo lekker te bashen.Joh, steek je neus in je eigen zaken. Oh nee, die heb je niet. Haha.
Ik vraag me af hoe het met die vastgezogen hond is afgelopen. Zo irritant, open dan geen topic als je toch niet van plan bent een update te geven!
quote:wiezewo schreef op 20 juli 2012 @ 12:20:

Ik vraag me af hoe het met die vastgezogen hond is afgelopen. Zo irritant, open dan geen topic als je toch niet van plan bent een update te geven!Ik heb mailcontact gehad met de hond. Maar ik kan er verder niks over zeggen, in verband met herkenbaarheid.
Hilarisch topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven