topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Was het morgen maar koopzondag, lekker bepekken shoppen met schoonmoeder. Misschien weet zij wat die dingen zijn. Alleen in Utrecht he?
Linedancing? Maak je dan maar geen zorgen. Mijn schoonouders doen ook aan linedancing en ze zijn nog steeds bij elkaar. Okee, ze zullen wel moeten want ze kunnen allebei geen andere gek vinden die begeleid door akelige countrymuziek en een cowboyhoed op de kop rond wil hopsen op een zompig grasveld, maar dan nog. Een gezamenlijke liefde voor linedancing is echt een garantie voor een lang en gelukkig huwelijksleven. Echt.
quote:fru1t3lla schreef op 21 juli 2012 @ 19:17:

Was het morgen maar koopzondag, lekker bepekken shoppen met schoonmoeder. Misschien weet zij wat die dingen zijn. Alleen in Utrecht he?Kom morgen gezellig naar Waddinxveen joh, hier is het elke week koopzondag. En als het geen koopzondag is maken we er wel een . Ze hebben hier ook de gekste bepekken. Groene, gele, blauwe... niks is te gek. Er is hier zelfs een winkel die bepekken verkoopt met leuke dessins, bloemetjes en zo. Echt gaaf!
ZWANGER WORDEN OP 23 JULI 2012

Heeft iemand tips voor mij hoe ik overmorgen zwanger kan raken? Eén of twee weken later is ook nog wel goed, maar veel later moet het niet worden. Ik heb geen zin om kotsend op pakjesavond te zitten.
Ik denk dat je dan vooral veel moet copuleren.

Doorlopend eigenlijk.

En het heeft iets met je eisprong te maken geloof ik, maar zeker weet ik dat niet, ik slik de pil altijd door, ik heb geen zin in een menstrubatie.
Copureren? Hoe gaat dat dan?

Ik slik de pil nooit door, ik hou hem altijd tussen mijn knieën. Is dat niet goed dan?

Wat een gedoe zeg, dat zwanger worden. Als ik had geweten dat er zo veel aan vast zat was ik er nooit aan begonnen.
Makkelijk, je moet je NOD precies 2 weken later inplannen, en dan gewoon niet ongi worden.

Heb je al een tabel?

O ja, niet vergeten deze ketting om te doen

Niet ongi worden is het probleem niet, ik ben namelijk een man. HAHA, heb ik jullie lekker in de maling genomen .

Die tabel wordt wel even lastig. Er zit een ledenstop op.

Wat moet ik nu doen? Ik wil zo graag een beeb!
Dan is het helemaal makkelijk;

lekker gaan klussen!
Kunnen we ineens ook bepekken voor de beeb kopen met kekke dessins wanneer soepje lekker heeft geklust voor een beeb. Zullie zijn dan in verwachting, ja ja, haar wederhelft wordt automatisch meezwanger.
Maarreeh, dat klussen he.. is toch voor een huisje voor de ooievaar die de beeb komt langsbrengen he? Ik hoor hier gekke verhalen dat je van seks zwanger kan worden Hoe verzin je het. Dadelijk kan je van seks ook ziek worden.
O meid, gaan jij en je hubbie voor het eggie babydancen? Niet vergeten je slijmdraden te punnikken hè? Of was het nou breien? Affijn... Toi toi toi en straks hopelijk geen rode duiveltjes op je NOD.
O en denk ff na over een nick voor je beeb. Groentsoepmini2 bijvoorbeeld.
Voor fru1t3lla zou het dan Mini-fru1t3lla, worden. Cool!
inhet geval van groentesoep zou ik voor crouton gaan
Een ledenstop mag trouwens niet, ik heb je gestaft!
quote:Starshine schreef op 21 juli 2012 @ 22:23:

inhet geval van groentesoep zou ik voor crouton gaanIk dacht zelf aan Cuppie. Van cup-a-soep. Vinden jullie dat een leuke naam?
Weet iemand hoe je een tabel kunt maken?
Mag ik dan ook in de tabel?
quote:giuliettacapuletti schreef op 21 juli 2012 @ 23:04:

Mag ik dan ook in de tabel?Nee. We hebben een ledenstop, dat zei ik toch al? Le-Zen!
Groentsoep, Hitler deed ook aan ledenstops.
quote:Chadidja schreef op 21 juli 2012 @ 23:01:

Weet iemand hoe je een tabel kunt maken?Ik zou haast een nieuw parodietopic openen met tabel
quote:Chadidja schreef op 21 juli 2012 @ 23:08:

Groentsoep, Hitler deed ook aan ledenstops.Nee hoor. Hij hield alleen maar de ongewenste leden buiten. Muahahahahaaaa!
quote:groentsoep2 schreef op 21 juli 2012 @ 23:08:

[...]

Ik zou haast een nieuw parodietopic openen met tabel Ik heb helaas onlangs gemerkt dat parodietopics die niet duidelijk als parodietopics gemarkeerd zijn door 99,9 % van de posters niet als parodietopic worden begrepen en als je dan moet gaan uitleggen waarom je dit topic hebt geopend, is de lol er snel vanaf!
Dan open ik wel een nieuw topic: 'zwanger worden 24 juli 2012 - zonder ledenstops.'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven