topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb net gemerkt dat het topic storm loopt. Sorry nieuwe leden, jullie mogen best meeschrijven maar jullie mogen niet in de tabel. Dat wordt te onoverzichtelijk.
quote:Chadidja schreef op 21 juli 2012 @ 23:08:

Groentsoep, Hitler deed ook aan ledenstops. Godwin!
Jajaja ik heb hem al
trouwens, ik ging vamiddag me vissekom schoonmaken en het viel me op de me goudvis enorm uit ze bek stonk. geeft dat?
Zeker last van je PMS, dat je zo geïrriteerd reageert?
Waarom ga je niet naar de dierenarts als je je zorgen maakt? Daar zijn ze voor!
Gewoon een flesje ODOL in het water gieten en het probleem is over.
Voor zoiets ga je toch niet naar een dierenarts? Geen wonder dat de zorgkosten maar blijven stijgen!
nee ik hep geen pms, maar ik hep wel eens gehoord dat het normaal is as je goudvis ehm zeg maar een beetje ruikt. Nou hep ook iemand gezegt dat ik yogurt in het water moet gooien, maar dat lijkt me tog nie?
ik vindt het een beetje om te schamen om ermee naar een dokter te gaan
Het is een viessige lucht
HELP! Ik heb een probleem. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Ik heb een MacBook, een witte. Weet iemand wat ik zou kunnen doen?
O dan haal je toch gewoon wat tea tree druppels bij de reformzaak? Werkt tegen alles!
Misschien is je goudvis hengstig, of hoe heet dat bij vissen. Ik zou een weekje wachten en dan nog eens ruiken. Misschien moet je er een mannetje bij kopen.
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juli 2012 @ 23:24:

ik vindt het een beetje om te schamen om ermee naar een dokter te gaanJaja, je bent gewoon te beroerd om het weekendtarief te betalen. N goudvis die stinkt kan levensgevaarlijk zijn. Lijkt er niet echt op dat jij van je huisdier houdt
Hypochonder!
maar dan vraagt de dokter hoe het dan ruikt en dan moet ik zeker zeggen, naar ehm... jeweetwel.

sorry hoor maar ik hep ook nog trodts
en me goudvis is echnie ziek ofzo
Zit je goudvis wel in een fatsoendelijk akwarium? Als je een goudvis in een vissenkom houdt gaat ie zich vervelen en dan wordt ie geheid psychotisch. En dan gaan ze uit hun bek stinken, dat is algemeen bekend.
Hij hep wel meer afschijding
En volg eens een taalcursus, pfff heb je de herseninhoud van je goudvis ofzo?
En ik kan het weten, want ik ben namelijk goudvissenfluisteraar.
80% kans dat je wachtwoord 12345678 is.

En anders is het je geboortedatum.
Ga in therapie!
Dat is pertinente bullshit Groentsoep. Het geheugen van een goudvis is maar 4 seconden, dus als de kom groot genoeg is, weet ie na één rondje niet eens meer dat hij dat rondje al een keer gezwommen is, laat staan hoe het uitzicht was. Ik zou er wel zo'n ruïnetje (schrijf je dat zo?????) in zetten en een waterplantje voor de zuurstof.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven