topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dat was echt een hele forse Godwin Dubiootje. Typisch Blackface. BAH
quote:dubiootje schreef op 20 juli 2012 @ 23:39:

*poef*Ga jij ff lekker je overtollige jaren 70 zitmeubilair ergens anders zitten spammen zeg. Zelfs op het weggeeftopic hebben ze je al uitgekotst met dat ondergepiste stinkding.
groentsoep, je moet een uitgever gaan zoeken.
quote:wiezewo schreef op 20 juli 2012 @ 22:35:

De regering van Curacao heeft bedacht om alle verwaarloosde schuine pony's te vangen en te verschepen naar Haiti. Ze gaan een afschuwelijk leven tegemoet. Wie tekent deze petitie voor verwaarloosde schuine pony's?

Ik vind al die aandacht voor de schuine pony ineens zó hypocriet. In Venezuela heb je hele schuine pony bordelen. Hoor ik nooit iemand over.

Ok, ik kan mijn SP beter verzorgen, bedankt voor de wake-up call, maar om nou ineens campagnes te gaan voeren, speciaal voor de schuine pony? Ik hoor niemand over de 'botte pony' bijvoorbeeld, terwijl dat net zo goed een pony is.
quote:giuliettacapuletti schreef op 20 juli 2012 @ 22:54:

Spam! Ik ga het tegen de moderator zeggen hoor!

Het is heus geen spam hoor! Het gaat over dieren!!!!!!

Een dier neem je voor het leven, dat dier vraagt er niet om verwaarloosd te worden.

Ik heb dit bericht ook op 71 andere forums geplaatst en niemand vindt het spam. Ook heb ik het naar alle emailadressen gemaild die ik ken (en ik heb ook nog wat emailadressen verzonnen), want het is gewoon superbelangrijk!!!!

Als je dit bericht leest, stuur het dan door naar minstens 10 anderen, dan zul je voor eeuwig geluk vinden. Stuur je het naar 5 of minder mensen dan krijg je ongeluk en stuur je het naar niemand dan zal rampspoed je de rest van je leven achtervolgen. Doorsturen maar dus!
quote:eleonora schreef op 21 juli 2012 @ 04:09:

[...]

Ik hoor niemand over de 'botte pony' bijvoorbeeld, terwijl dat net zo goed een pony is.OMG heb je ook nog een botty pony? Waar heb je die dan verstopt? Die komt dus helemaal nooit buiten, en dat is dierenmishandeling want dat beest moet ook zijn behoeften doen.
Dag allemaal ik heb een nogal intiem probleem

Ik kan heel moeilijk een hoogtepunt bereiken zegmaar. Dat lukt alleen als ik m'n ene voet in warm water heb, m'n andere in de volle yoghurt, en met mijn tong aan een roestige batterij lik.

Mijn vriend is heel lief en geduldig maar er moeten toch makkelijkere manieren zijn. Iemand tips?
Dag lucretia,

bij mij wil het ook helpen wanneer mijn vriend en ik in een wigwam liggen en hij zijn lzaakie in een uitgeholde aubergine stopt. Ik kan het je aanraden!
Ik heb een glasverzameling die ik van de hand wil doen wegens ruimtegebrek.

Iemand interesse?

quote:wiezewo schreef op 21 juli 2012 @ 10:56:

[...]

OMG heb je ook nog een botty pony? Waar heb je die dan verstopt? Die komt dus helemaal nooit buiten, en dat is dierenmishandeling want dat beest moet ook zijn behoeften doen.

Het is een bínnen botte pony! Hij gaat gewoon op het balkon, via het ponyluik.

Meteen die oordelen altijd.

Ik heb een contract getekend bij de fokker dat de pony niet buiten zou komen, er worden er al genoeg doodgereden en ik wil ook niet dat mijn pony's in andermans tuinen zitten te poepen.

Laatst, bij mooi weer, had ik gewoon een buurpony in mijn bed liggen!

Laat iedereen hun pony's lekker bij zich houden, doe ik ook.
quote:lucretiatox schreef op 21 juli 2012 @ 11:08:

Dag allemaal ik heb een nogal intiem probleem

Ik kan heel moeilijk een hoogtepunt bereiken zegmaar. Dat lukt alleen als ik m'n ene voet in warm water heb, m'n andere in de volle yoghurt, en met mijn tong aan een roestige batterij lik.

Mijn vriend is heel lief en geduldig maar er moeten toch makkelijkere manieren zijn. Iemand tips?

Batterijen likken is heel ongezond. In het openbaar mag het niet meer sinds 2002, en terecht. Alle batterijen likkers moeten nu naar buiten om te kunnen likken. Treurig gezicht als je in de regen al die likkers op een kluitje rond de batterijeninzamelemmer ziet staan.

Kom op, stop.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 juli 2012 @ 11:16:

Ik heb een glasverzameling die ik van de hand wil doen wegens ruimtegebrek.

Iemand interesse?

[afbeelding]

Mooi Bia!

Ik ben zelf voorzien en heb meer met wit en bruin glas maar ik denk dat je hier iemand heel gelukkig mee kunt maken!
Wit en bruin? Waarom altijd maar oordelen over kleuren? Het leven is meer dan kleur. Stelletje racisten hier. En ja, dat durf ik hardop te schrijven.
quote:eleonora schreef op 21 juli 2012 @ 11:24:

[...]

Batterijen likken is heel ongezond. In het openbaar mag het niet meer sinds 2002, en terecht. Alle batterijen likkers moeten nu naar buiten om te kunnen likken. Treurig gezicht als je in de regen al die likkers op een kluitje rond de batterijeninzamelemmer ziet staan.

Kom op, stop.

Sorry, maar van iemand die zo'n klittende, uit z'n bek meurende botte pony binnenshuis houdt, ga ik geen gezondheidsadviezen aannemen.

Niet lullig bedoeld verder.
quote:giuliettacapuletti schreef op 21 juli 2012 @ 13:37:

Wit en bruin? Waarom altijd maar oordelen over kleuren? Het leven is meer dan kleur. Stelletje racisten hier. En ja, dat durf ik hardop te schrijven.
quote:wiezewo schreef op 21 juli 2012 @ 11:12:

Dag lucretia,

bij mij wil het ook helpen wanneer mijn vriend en ik in een wigwam liggen en hij zijn lzaakie in een uitgeholde aubergine stopt. Ik kan het je aanraden!Kun je die ergens al kant en klaar krijgen, net als voorgesneden champignons? Als ik gruizig word dan heb ik geen geduld meer voor zo'n partijtje uithollen.
Weet je wel hoe slecht kant en klaar dingen zijn. Die zitten vol met zout, E-nummers, enzovoorts. Ik snap wel waarom er tegenwoordig zoveel welvaartziekten voorkomen.

Gewoon zelf telen en zelf uithollen dus.
Viva Rijkestinkerdstopic deel 3

Alweer deel VII waarin we tips over smijten met geld met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee smijten!), je bent welkom!!

Voor meer tips over uitgeven:

www.villa.nl

www.jachtboot.nl

www.huureenmooieman.nl

www.nanny.nl

www.overthetop.nl
quote:lucretiatox schreef op 21 juli 2012 @ 15:12:

[...]

Kun je die ergens al kant en klaar krijgen, net als voorgesneden champignons? Als ik gruizig word dan heb ik geen geduld meer voor zo'n partijtje uithollen.Jij wil echt nergens iets voor hoeven doen he? Voor jou is het leven één voorgesneden champignon.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 juli 2012 @ 15:50:

www.villa.nl

www.jachtboot.nl

www.huureenmooieman.nl

www.nanny.nl

www.overthetop.nl

Heppie new toppik!

Bia, ik heb de Birkintas binnen hoor, de rode! Bedankt voor de tip nog!
Ik wil graag 100 kilo afvallen. Klinkt veel, maar het lijkt me zo heerlijk om die kilo's kwijt te raken! Het moet kunnen lukken. Ik wil het graag verantwoord doen dus geen crash dieet.

Het lijkt me fijn om elkaar een beetje te steunen. Meld je aan dan maak ik wel een tabel. Op dit moment weeg ik 62 kilo dus ik moet er eerst nog wat kilo's bijkweken. Wie doet er mee?
Heppie new topic!

Mijn roze Bugatti Veyron is onderweg! Ik ben zo in mijn nopjes!
Ik, Wiezewo! Ik weeg 265 kilo en wil er 400 vanaf hebben. Ik doe het McFlurry dieet. Daarbij mag je alles, behalve McFlurry's Ik ben benieuwd!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 juli 2012 @ 15:50:

www.villa.nl

www.jachtboot.nl

www.huureenmooieman.nl

www.nanny.nl

www.overthetop.nl

oh ik wil graag meeschrijven en heb nog een hele goeie tip voor mensen die niet weten wat ze met hun geld moeten.

Rabonr: 564874126 tnv van T.J.K. de Bont in Waarland. Daar is nog heel veel ruimte voor overtollige euro's

Ook spaar ik briefjes van 50. Dus je mag ze ook gewoon cash op sturen. (doe eerst maar even malen naar creathea@slownet.nl dan krijg je men huisadres, ik ben gesteld op mijn privacy)
quote:eleonora schreef op 21 juli 2012 @ 11:18:

[...]

Laatst, bij mooi weer, had ik gewoon een buurpony in mijn bed liggen!

Ik las trouwens net dat je huisdieren gratis mee mag nemen in de trein, zolang je ze op schout houdt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven