topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik ben echt ten einde raad. Ik leef al jaren in een fijn gezinnetje, gewoon met zijn 3en maar de laatste tijd zit ik niet lekker in mijn vel. Ik voel me zo onrustig en wil eigenlijk gewoon aandacht en een knuffel, een aai over mijn bol.

Maar de andere gezinsleden negeren mij nu ik aandacht wil en ik heb in de plantenbak poepjes gedaan. Nu sta ik voor een gesloten deur en ik kan nu ook niet in de plantenbak poepjes doen. Het gazon van de buren dan maar?

ps: ik forum mobiel, ik ben geen trol. mauw.
Haaaaaaai medestinkerds!

Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen, maar ik was even uitblazen op de Malediven. Verder hebben we het haske druk met het uitzoeken van een nieuw huis, de oude is namelijk vies. Valt nog niet mee hoor, een huis kopen. Laatst zagen we een leuk dingetje in Aerdenhout maar daar zat dan weer geen manege bij, dus tja. Oh, ik moet stoppen, mannie komt thuis. Hopelijk heeft ie nu eindelijk die 375 karaats gouden ring bij zich die hij me al tijden beloofd heb, anders ga ik mooi apart slapen.

Spreek jullie later, lieverds!
quote:groentsoep2 schreef op 21 juli 2012 @ 16:08:

Haaaaaaai medestinkerds!

Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen, maar ik was even uitblazen op de Malediven. Verder hebben we het haske druk met het uitzoeken van een nieuw huis, de oude is namelijk vies. Valt nog niet mee hoor, een huis kopen. Laatst zagen we een leuk dingetje in Aerdenhout maar daar zat dan weer geen manege bij, dus tja. Oh, ik moet stoppen, mannie komt thuis. Hopelijk heeft ie nu eindelijk die 375 karaats gouden ring bij zich die hij me al tijden beloofd heb, anders ga ik mooi apart slapen.

Spreek jullie later, lieverds!Hoe zit het met jouw originele meesterwerken aan de muur trouwens? Een man kan je overigens niet vaak genoeg pikstraf geven, ze moeten hun plaats leren kennen.
Ik heb je geloept groentsoep, en er is helemaal niks op tegen dat je hier meeschrijft, maar wel graag een serieuze reactie. Vorige week schreef je nog dat je je pakketten van de voedselbank doorverkocht, en dat je manwegens goed gedrag waarschijnlijk over 3 maanden vrijkomt.

Dames eerst loepen voor je reageert!
Troll! Ik heb je gestaft.
quote:fru1t3lla schreef op 21 juli 2012 @ 16:08:

[...]

Hoe zit het met jouw originele meesterwerken aan de muur trouwens? Een man kan je overigens niet vaak genoeg pikstraf geven, ze moeten hun plaats leren kennen.Oh, daar heb ik nog een hilaaaaaaarisch verhaal over! Ik had ergens bij een bric-a-bracje de originele Nachtwacht op de kop getikt. Nou, mannie heeeeelemaal enthousiast natuurlijk, dus hij rukt die authentieke mammoetkop van de muur om ruimte te maken en laat de butler komen met een keukentrapje. Afijn, mannie stond nog niet op het trapje of hij kukelde er weer af, recht met zijn hoofd in die mammoetkop . Je had dat gezicht van de butler moeten zien, het was onbetaaaaaaalbaar! Uiteindelijk heeft de butler de Nachtwacht maar voor me opgehangen. Staat best leuk, maar hij detoneert toch een beetje bij die originele Mona Lisa die er naast hangt.
Begrijpelijk.

Wat hebben jullie vandaag aan dames?

Ik een wit shirt, beige chino en schattige sandaaltjes waar mijn tenen goed in uitkomen.
quote:wiezewo schreef op 21 juli 2012 @ 16:13:

Ik heb je geloept groentsoep, en er is helemaal niks op tegen dat je hier meeschrijft, maar wel graag een serieuze reactie. Vorige week schreef je nog dat je je pakketten van de voedselbank doorverkocht, en dat je manwegens goed gedrag waarschijnlijk over 3 maanden vrijkomt.

Dames eerst loepen voor je reageert!Dat was ik niet, dat was mijn debiele tweelingzus met wie wij al jaren gebrouilleerd zijn. Af en toe mag ze op mijn account, omdat ze zelf geen geld heeft voor een computer.
quote:groentsoep2 schreef op 21 juli 2012 @ 16:17:

[...]

Oh, daar heb ik nog een hilaaaaaaarisch verhaal over! Ik had ergens bij een bric-a-bracje de originele Nachtwacht op de kop getikt. Nou, mannie heeeeelemaal enthousiast natuurlijk, dus hij rukt die authentieke mammoetkop van de muur om ruimte te maken en laat de butler komen met een keukentrapje. Afijn, mannie stond nog niet op het trapje of hij kukelde er weer af, recht met zijn hoofd in die mammoetkop . Je had dat gezicht van de butler moeten zien, het was onbetaaaaaaalbaar! Uiteindelijk heeft de butler de Nachtwacht maar voor me opgehangen. Staat best leuk, maar hij detoneert toch een beetje bij die originele Mona Lisa die er naast hangt.Ik heb een doe hetzelver Rembrandt. Zelf in te schilderen met nummertjes, zo deden ze dat vroeger ook hoor. De houtskooltekening is wel een origineel. Misschien de Mona Lisa bij jouw Venus van milo hangen, zo heb je nog een elegant vrouwenthema. Als kunstkenner weet je dit wel ;)
quote:giuliettacapuletti schreef op 21 juli 2012 @ 16:19:

Begrijpelijk.

Ik een wit shirt, beige chino en schattige sandaaltjes waar mijn tenen goed in uitkomen.Luipaardenstring. De luipaard was er niet blij mee, maar ik wel. Man klaagt over een ongeschoren poes, ja zeg, alsof ik die luipaard mijn ladyshave geef.
quote:giuliettacapuletti schreef op 21 juli 2012 @ 16:17:

Troll! Ik heb je gestaft.Je bent gewoon jaloers. Dat jij het nou moet hebben van een paar erfenisjes van je overleden echtgenoten! Ik vertrouw jou trouwens toch al niet helemaal. Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om zeven keer weduwe te worden in twee jaar tijd?
quote:fru1t3lla schreef op 21 juli 2012 @ 16:21:

[...]

Ik heb een doe hetzelver Rembrandt. Zelf in te schilderen met nummertjes, zo deden ze dat vroeger ook hoor. De houtskooltekening is wel een origineel. Misschien de Mona Lisa bij jouw Venus van milo hangen, zo heb je nog een elegant vrouwenthema. Als kunstkenner weet je dit wel ;)Dat kan niet, mijn mannie heeft onze Venus in gebruik. Ik weet niet precies waarom, maar hij gaat altijd stiekem met onze Venus in de slaapkamer zitten en dan hoor ik allerlei geluiden. Venus begint ook een beetje te plakken nu, dus ik zet hem liever niet meer in onze grote hall. Maar bedankt voor het advies!
quote:groentsoep2 schreef op 21 juli 2012 @ 16:22:

[...]

Je bent gewoon jaloers. Dat jij het nou moet hebben van een paar erfenisjes van je overleden echtgenoten! Ik vertrouw jou trouwens toch al niet helemaal. Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om zeven keer weduwe te worden in twee jaar tijd?

Heb je gehoord over die mysterieuze verdwijningen van die welvermogende mannen?

Ik ook niet. Het wordt allemaal in de doofpot gepropt.
quote:groentsoep2 schreef op 21 juli 2012 @ 16:25:

[...]

Dat kan niet, mijn mannie heeft onze Venus in gebruik. Ik weet niet precies waarom, maar hij gaat altijd stiekem met onze Venus in de slaapkamer zitten en dan hoor ik allerlei geluiden. Venus begint ook een beetje te plakken nu, dus ik zet hem liever niet meer in onze grote hall. Maar bedankt voor het advies!Had die daar zo'n gekke tube aan geplakt met een siliconenmondje?
Moet ik nu trouwens poepjes gaan doen in de gazon van de buren of hoe zit dat?
quote:giuliettacapuletti schreef op 21 juli 2012 @ 16:19:

Begrijpelijk.

Ik een wit shirt, beige chino en schattige sandaaltjes waar mijn tenen goed in uitkomen.Ik heb geen idee wat ik aan heb. Ik laat mij altijd aankleden door mijn kamenier.
quote:fru1t3lla schreef op 21 juli 2012 @ 16:28:

Moet ik nu trouwens poepjes gaan doen in de gazon van de buren of hoe zit dat?

ga gewoon door het ponyluik. opgelost!

Mod, op dit topic mag een slotje!
quote:fru1t3lla schreef op 21 juli 2012 @ 16:28:

Moet ik nu trouwens poepjes gaan doen in de gazon van de buren of hoe zit dat?Als je eerst netjes een kuiltje graaft kan het denk ik wel.
Te laat, heb zonet poepjes gedaan in een rode cabrio. Sorry als het jouw auto was en sorry voor de diaree, het voer is niet te eten hier :(
Ben jij de hond van de buren van Meds?
Die mannen waren gewoon oud. En ziek. God hebbe hun ziel... En ik word er niet minder van.
quote:giuliettacapuletti schreef op 21 juli 2012 @ 18:07:

Die mannen waren gewoon oud. En ziek. God hebbe hun ziel... En ik word er niet minder van.Jaja. Nou, ik heb je gestraft. Je zit hier gewoon reclame te maken voor onvrijwillige euthanasie op welvarende bejaarde mannetjes. Viespeuk.
Ik ben radeloos.

Mijn vriend was vroeger een player, hij had wel met 600 vrouwen seks en ging tijdens zijn vorige relaties steeds vreemd. Alleen in de laatste relatie niet. Die duurde drie maanden. En nu ook niet meer hoor, want nu gaat hij met mij naar linedancing en keramieken en we zitten op Spaanse les.

Maar nou zag ik dat hij op facebook had verteld dat hij in zijn laatste relatie tóch de hele tijd vreemdging.

Zou hij mij trouw blijven omdat ik hem veranderd heb?
Niksgunner! Jullie voeren gewoon een vete tegen mij.
Maar natuurlijk leo, je hebt toch die lobotomie en chemische castratie laten uitvoeren op hem he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven