topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wil je mij je diploma even laten zien Groentsoep? Ik wil wel bewijs namelijk dat je dat echt bent.
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juli 2012 @ 23:30:

Hij hep wel meer afschijdingHeb je al een tampon met mierikswortelextract geprobeerd? En anders gewoon een vinger in zijn kont. Helpt altoos.
Merds, haal die goudvis eens voor een weekje uit je yoni en kijk of er verbetering optreedt. Dan is het nog vroeg genoeg om naar de dierenarts te gaan.
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 21 juli 2012 @ 23:31:

80% kans dat je wachtwoord 12345678 is.

En anders is het je geboortedatum.Super bedankt Dubiootje! Het klopte bijna, het is namelijk 1234, maar dankzij jou is het me weer te binnen geschoten. Nu kan mijn vriend eindelijk weer WoW spelen en ik kan weer op mijn Mac, gelukkig maar, want hij begon al agressief te worden.
quote:giuliettacapuletti schreef op 21 juli 2012 @ 23:32:

Wil je mij je diploma even laten zien Groentsoep? Ik wil wel bewijs namelijk dat je dat echt bent.Als je mij even je naam en adres mailt stuur ik het hele zootje per kerende post op.
Hoe frituren jullie eigenlijk friet?
G. C.

Via Casa Di Giulietta 2

1234 Verona (Veneto)

Italia

Edit: naam weggehaald ivm herkenbaarheid.
Ik koop altijd voorgefrituurde friet. Die is in 50 seconden klaar in de magnetron. Mmmmm... krijg trek!
Ga in therapie!
Ik zou dat wel snel weer weghalen Giuletta, wegens herkenbaarheid! Je moet niet zomaar al je gegevens op internet zetten!
als ie nou een deuntje fluit in m'n yoni, loop ik dan kans op een luchtexplosie? Ik wil namelijk nog wel kinderen
quote:Chadidja schreef op 21 juli 2012 @ 23:31:

Dat is pertinente bullshit Groentsoep. Het geheugen van een goudvis is maar 4 seconden, dus als de kom groot genoeg is, weet ie na één rondje niet eens meer dat hij dat rondje al een keer gezwommen is, laat staan hoe het uitzicht was. Ik zou er wel zo'n ruïnetje (schrijf je dat zo?????) in zetten en een waterplantje voor de zuurstof.Waterplantjes zijn dus echt de pest voor goudvissen he? Dan gaan ze dus denken dat ze in een natuurlijke habitat verkeren, en dan raken ze teleurgesteld als ze voor de zoveelste keer langs die ruine zwemmen en dan worden ze depressief. Goudvissen zijn echt niet gek hoor. Ik had zelfs ooit eens een goudvis die was hoogbegaafd. Wat een gezeur ik wel niet heb gehad voordat het goudvissenlogeerhuis eindelijk eens af wou komen met uitdagende werkjes voor mijn goudvis. Vreselijk, ik kan daar boekdelen over schrijven.
Waarom maken jullie je friet zelf? Ik haal altijd bij Japie 2.50 voor een gezinszak, daar zet ik de magnetron niet voor aan. Hoe japie het maakt interesseert met geen hol
quote:Giulietta Capuletti

Via Casa Di Giulietta 2

1234 Verona (Veneto)

Italia

Zo goed?Inderdaad Giulietta!
Ga in therapie!
Ik heb mijn echte naam weggehaald, nou ben ik weer volledig anoniem. XOXO G.C.
quote:dubiootje schreef op 21 juli 2012 @ 23:33:

Merds, haal die goudvis eens voor een weekje uit je yoni en kijk of er verbetering optreedt. Dan is het nog vroeg genoeg om naar de dierenarts te gaan.Het IS MEDS, net zoals het Franse stadje
@chadidja, doet ze altijd, maakt haar niet uit. Helft van t forum weet al waar ze woont, waar haar 4 kinderen naar school gaan, wat haar hobby's zijn. En is ze al zoooooo vaak voor gewaarschuwd!!!!
Pas je wel op voor een vaginale luchtembolie Meds?
quote:giuliettacapuletti schreef op 21 juli 2012 @ 23:36:

G. C.

Via Casa Di Giulietta 2

1234 Verona (Veneto)

Italia

Edit: naam weggehaald ivm herkenbaarheid.Ah, dank je! Mijn doopceel is raaitewee onderweg! Ik zal de quote nog wel eens weg halen. Ooit. Als ik tenminste voor die tijd geen ban oploop.
wottefok, waar is de puke smilie?
Mijn kinderen gaan uiteraard naar het hoogbegaafdenklasje hier in Verona. Dat is echt geen geheim hoor.
quote:Chadidja schreef op 21 juli 2012 @ 23:08:

Groentsoep, Hitler deed ook aan ledenstops.
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juli 2012 @ 23:38:

als ie nou een deuntje fluit in m'n yoni, loop ik dan kans op een luchtexplosie? Ik wil namelijk nog wel kinderenWaarom zou je kinderen willen? Ik ben lekker kindvrij. Binnenkort laat ik mijn binnenkantje ook heerlijk leegscheppen. Ben ik van al het gelul af.
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juli 2012 @ 23:39:

Waarom maken jullie je friet zelf? Ik haal altijd bij Japie 2.50 voor een gezinszak, daar zet ik de magnetron niet voor aan. Hoe japie het maakt interesseert met geen holIk vraag ook niet hoe jullie het MAKEN maar hoe jullie het FRITUREN. Wel lezen hè, met je oogjes. En ik ga niet naar Japie, want ik eet niet uit zakjes. Ik ben één keer in een snackbar geweest en toen zag ik een haar op de toonbank liggen. No way dat ik ooit nog een snackbar binnenga.
Dat van die luchtexplosies is een wijdverbreid bakerpraatje, Merds. Feitelijk is de natuurlijke antibacteriële werking van goudvissen al lang wetenschappelijk bewezen. Iets met een gebalanceerde ph-graad. Geen geknoei met zelfgedraaide yoghurt meer nodig.
Ga in therapie!
Ik heb net de doos van mijn dochter vreselijk staan uitbaggeren. Wat een ranzigheid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven