topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ja de osteopaat heeft mijn nek ook op drie plekken gebroken. Meteen de pijn verdwenen, ook het gevoel vanaf mijn borst, maar ja de baten gaan voor de lasten
quote:giuliettacapuletti schreef op 22 juli 2012 @ 00:09:

Misschien moet je vriendin eens naar de osteopaat Chadidja. Die verricht wonderen.In Italië is het misschien gebruikelijk om mensen te knakken als ze niet sporen, maar ik heb laatst een documentaire over osteopathie gezien en er gaan dus wel mensen aan dood.
Die bleekbehandeling kan je prima met een thuisset uitvoeren. Ik gebruik altijd Clit Bang. Bang en weg is alles.
quote:sabbaticalmeds schreef op 22 juli 2012 @ 00:07:

Hoi Meiden,

ik heb een genant probleem, mijn binnenste schaamlippen zijn verschillend. De ene is groen en de ander niet. Wat nu?Meid, accepteer jezelf zoals je bent! Schaamlippen komer er in soorten en maten, en in alle kleuren van de regenboog! Die van mij lijken bijvoorbeeld nog het meeste op de verwaarloosde mond van een Veronese boer, maak ik kan er niet mee zitten. (hihi, niet letterlijk natuurlijk, ik kan prima zitten, figuurlijk dan).
quote:sabbaticalmeds schreef op 22 juli 2012 @ 00:07:

Hoi Meiden,

ik heb een genant probleem, mijn binnenste schaamlippen zijn verschillend. De ene is groen en de ander niet. Wat nu?Hangt er van af wat voor kleur die andere heeft. Als ie paars is zou ik me wel zorgen gaan maken, groen en paars kleurt voor geen meter. Maar oranje is dan wel weer leuk.
Nou dood is ook overdreven. hooguit verlamd of in coma. Beetje overdreven chadidja. Je moet wel kijken of zo'n man een keurmerk heeft
quote:groentsoep2 schreef op 22 juli 2012 @ 00:07:

[...]

Adem in adem uit Muts. Ze zijn het niet waard.Is het nu aan of uit tussen jullie twee?
Precies wat Lucretiatox zegt: accepteer jezelf en als dat niet lukt ga je naar de psych.
Groentsoep is MIJN verloofde. Hè schat?
Precies. Er zijn keurmerken voor. Bovendien is het hun woord tegen het mijne!
Ik ga naar bed. Ik heb namelijk nog een LEVEN naast het Vivaforum. Schlaapt lecker! En droom maar fijn, groentesoepje vamme.
Ik ga een buikwandcorrectie laten doen, ik heb nu al twee maanden maat 38 en dat is echt teveel. Weten jullie of je ook werk kan krijgen als je heel lelijk bent?

het liefst zou ik ook mijn lippen laten spuiten en botox, en liposuctie op buik, bil, en knie. Mijn vriend en moeder geven me groot gelijk, ik heb nu al 2000 euro gespaard en dat is nog niet genoeg voor een operatie in de Oekraine.
quote:sabbaticalmeds schreef op 22 juli 2012 @ 00:13:

Nou dood is ook overdreven. hooguit verlamd of in coma. Beetje overdreven chadidja. Je moet wel kijken of zo'n man een keurmerk heeftJe moet niet zo badinerend doen. De man van de hond van de schoonzus van de schooljuf van het neefje van de postbode van mijn poets heeft toevallig heel veel baad gehad bij zo'n osteopaard. Eerst kon ie niet meer op of neer, en nu kan ie alleen maar niet neer. Dus.
quote:sabbaticalmeds schreef op 22 juli 2012 @ 00:16:

Ik ga een buikwandcorrectie laten doen, ik heb nu al twee maanden maat 38 en dat is echt teveel. Weten jullie of je ook werk kan krijgen als je heel lelijk bent?

het liefst zou ik ook mijn lippen laten spuiten en botox, en liposuctie op buik, bil, en knie. Mijn vriend en moeder geven me groot gelijk, ik heb nu al 2000 euro gespaard en dat is nog niet genoeg voor een operatie in de Oekraine.En wat is precies je vraag??
weet je Lucretiafox, soms is liefde niet genoeg. Vooral niet als als de 1 niet spoort en de ander niet deugt.
quote:Chadidja schreef op 22 juli 2012 @ 00:14:

Groentsoep is MIJN verloofde. Hè schat?Dat dacht ik. Jij bent de beste! Welterusten poepie .
quote:Chadidja schreef op 22 juli 2012 @ 00:17:

[...]

En wat is precies je vraag??ik dacht eigenlijk dat er nu een spontane cadeautjes of kaartjes actie op touw werd gezet
Waarom botox in je lippen en liposuctie op je buik? Ik zou het andersom doen.
Truste schat.
quote:sabbaticalmeds schreef op 22 juli 2012 @ 00:18:

[...]

ik dacht eigenlijk dat er nu een spontane cadeautjes of kaartjes actie op touw werd gezet

Ja duhuh. Ik sta al uren op het station met een noodpakket voor jou. Maar die man van jou komt maar niet opdagen om het op te halen. En het regent ook nog.

(sorry voor de fouten ik forum mobiel. in de regen)
Kijken we morgen weer met z'n allen naar het weerbericht
Jij bent altijd zo goedgelovig Groentsoep!
Lief van je groentsoep, maar het gaat vandaag weer ineens beter, ik heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt. het is waarschijnlijk het gevolg van een restant van een micro-aanval dat zich heeft afgezet tegen mijn verhemelte, de boel hangt scheef maar trekt van zelf bij. Dank voor je steun dat doet me heel erg goed. het is echt niet makkelijk
quote:sabbaticalmeds schreef op 22 juli 2012 @ 00:21:

Kijken we morgen weer met z'n allen naar het weerbericht
Ik heb ondertussen wel problemen met mijn hoofd rechtop houden, maar dat trekt vanzelf bij denk ik.

Soms lig ik er wakker van. Maar dan denk ik aan jullie kaartjes en hoe moedig jullie me vinden en dan krijg ik weer hoop.

Volgende week ben ik jarig, ik heb niemand uitgenodigd, want ik heb niemand meer. Het zal wel eenzaam zijn ja.

Ik heb alvast een muffin gekocht met een kaarsje, want 45 passen er niet op.

Mijn adres is: dorpsstraat 19

Kutgrutterdijk

Ik haal zo alles weer weg hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven