topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
+ 1
quote:Chadidja schreef op 21 juli 2012 @ 23:54:

Die mensen die gewoon zo'n HEEL topic kapen hè, daar kan ik dus echt niet tegen. Je stelt gewoon een serieuze vraag en dan begint er eentje zo'n smerig verhaal over vissen in d'r kut. Ja, fijn dat we nu allemaal weten waarom je zo stonk bij de laatste meet, maar kun je daar alsjeblieft een eigen topic over openen?Ik weet toevallig uit de eerste hand dat die stank heel ergens anders vandaan kwam.
Eensch met Meds.
quote:Chadidja schreef op 21 juli 2012 @ 23:57:

Eensch met Meds.Dat zeg je ook alleen maar vanwege de groepsdruk. Je weet wel beter .
quote:lucretiatox schreef op 21 juli 2012 @ 23:55:

[...]

Gutmensch, had je ook nog wat over Wilders? Zo voorspelbaar.Tja, als je geen argumenten meer over hebt....
Gezellig hier.
Wisten jullie trouwens dat mijn zus lijkt op Doutzen Kroes?
Bos met weinig bomen?

Hallo allemaal,

ik wil morgen een dagje in het bos gaan wandelen met mijn vriendin maar zij heeft dendrofobie (google maar wat dat is), dus het leek me verstandig naar een bos met weinig bomen te gaan, ik zat zelf aan een stuk of 30 te denken. Ik woon in de provincie Utrecht, maar ik ben best bereid een stukje verder te rijden dan van De Bilt naar Bilthoven. Het zou ook fijn zijn als de parkeerplaats niet te groot is want mijn vriendin heeft ook agorafobie.
quote:groentsoep2 schreef op 21 juli 2012 @ 23:56:

[...]

Ik weet toevallig uit de eerste hand dat die stank heel ergens anders vandaan kwam.Ook alleen maar omdat die "eerste hand" op allerlei dubieuze plekjes geweest was.
quote:giuliettacapuletti schreef op 21 juli 2012 @ 23:59:

Wisten jullie trouwens dat mijn zus lijkt op Doutzen Kroes?En nu wil jij zeker beweren dat jij ook model had kunnen zijn?
Ja? Die van mij lijkt op Mart Smeets
DUBIO, zonder rrrr, gofferdegoffer Zeker weer een steak onder de gordel hè? Je kan het zeker weer niet op argumenten winnen en begint daarom met argumenten ad hominem? Ik had je hoger ingeschat.
Ga in therapie!
quote:Chadidja schreef op 22 juli 2012 @ 00:00:

Bos met weinig bomen?

Hallo allemaal,

ik wil morgen een dagje in het bos gaan wandelen met mijn vriendin maar zij heeft dendrofobie (google maar wat dat is), dus het leek me verstandig naar een bos met weinig bomen te gaan, ik zat zelf aan een stuk of 30 te denken. Ik woon in de provincie Utrecht, maar ik ben best bereid een stukje verder te rijden dan van De Bilt naar Bilthoven. Het zou ook fijn zijn als de parkeerplaats niet te groot is want mijn vriendin heeft ook agorafobie.

Ik zou wel vooraf afspreken dat jullie de benzinekosten delen, je wil niet voor vervelende verrassingen komen te staan!

Ot: dendrofobie

Nee mijn zus is de knappere van ons twee al mag ik er ook zijn.
Match, als je regelmatig je kegel-oefeningen doet is er niets aan de hand.
Ga in therapie!
quote:Chadidja schreef op 22 juli 2012 @ 00:00:

Bos met weinig bomen?

Hallo allemaal,

quote:dubiootje schreef op 22 juli 2012 @ 00:03:

Match, als je regelmatig je kegel-oefeningen doet is er niets aan de hand.Het IS MEDS. Net als het verdomde reisbureau Jah!
quote:lucretiatox schreef op 22 juli 2012 @ 00:00:

[...]

Ook alleen maar omdat die "eerste hand" op allerlei dubieuze plekjes geweest was.Ik zeg niks. Haha. Mal geneuzel hier.
Hoi Meiden,

ik heb een genant probleem, mijn binnenste schaamlippen zijn verschillend. De ene is groen en de ander niet. Wat nu?
quote:sabbaticalmeds schreef op 22 juli 2012 @ 00:06:

[...]

Het IS MEDS. Net als het verdomde reisbureau Jah!Adem in adem uit Muts. Ze zijn het niet waard.
Dank voor de tip groentsoep, ik zat zelf ook aan de Soester Duinen te denken, maar mijn vriendin belde net dat er vandaag harenafobie is gediagnosticeerd. Dat verklaart wel waarom ze nooit met haar kinderen naar de speeltuin kan.
quote:sabbaticalmeds schreef op 22 juli 2012 @ 00:07:

Hoi Meiden,

ik heb een genant probleem, mijn binnenste schaamlippen zijn verschillend. De ene is groen en de ander niet. Wat nu?Ik zou de andere ook groen verven. Heb je tegenwoordig veel producten voor in allerlei kleuren
Misschien moet je vriendin eens naar de osteopaat Chadidja. Die verricht wonderen.
Ik zou gaan voor schaamlip bleken. Is helemaal in tegenwoordig!
Kut zeg Chadis. Is dat iets met de Harense Smid?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven