topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Stelletje stomme wijven! Gaan jullie maar lekker goudvissen uit je kut zitten eten! Als ik hier niet zou posten hadden jullie ook niks te doen he! Dus! PUNT!!!!
OT: lachen jullie ook zo hard? Ik ben weliswaar één van de drie vivaforummers die niet incontinent is door een totaalruptuur na de geboorte van haar mannetje, maar zelfs míjn sluitspier heeft het zwaar hoor. voor Eleonora en Meds.
quote:giuliettacapuletti schreef op 21 juli 2012 @ 23:44:

Ik heb net de doos van mijn dochter vreselijk staan uitbaggeren. Wat een ranzigheid!Ik zeg Lactacyd.
Welgemeende excursies: Metsch dus. Woon je daar?
Ga in therapie!
Ik frituur altijd mijn goudvissen als ze gaan stinken, even in een tempuradeegje wikkelen en smullen maar.

Friet doe ik niet aan, dat komt uit Belgie en ik hou niet van buitenlands.
Ja, ik lig in een deuk hier.

Ontopic: je bent gewoon jaloers Groentsoep!
quote:giuliettacapuletti schreef op 21 juli 2012 @ 23:44:

Ik heb net de doos van mijn dochter vreselijk staan uitbaggeren. Wat een ranzigheid!Betrapt!! Trol, een baby kan toch niet in een hoogbegaafdenklasje zitten...
Ja groetensoep wij hebben namenlijk ook geen leven vandaar dat wij de hele zaterdagavond op het forum hangen.
Ga in therapie!
Ik heb het wat veranderd vanwege herkenbaarheid.
Dubiootje, bedankt voor dit advies, dus ik kan hem gewoon laten zitten. Ik ga morgen naar yogales, ik hoop dat ik mijn cervix dit keer wel onder controle heb, want de vorige keer heb ik het maatje van deze vis gelanceerd. Midden in het gezich van Derek, de Yogaleraar. Die denkt nu dat de wereld vergaat want het zou een teken zijn uit de bijbel
quote:giuliettacapuletti schreef op 21 juli 2012 @ 23:42:

Mijn kinderen gaan uiteraard naar het hoogbegaafdenklasje hier in Verona. Dat is echt geen geheim hoor.Jaja, maar die mensen in Verona denken nog altijd dat Maria het voetbalelftal naar de overwinning kan helpen, dus hoogbegaafd in die contreien is wat anders dan hier, zeg maar.
Oog om oog. vis om vis.
quote:lucretiatox schreef op 21 juli 2012 @ 23:50:

[...]

Jaja, maar die mensen in Verona denken nog altijd dat Maria het voetbalelftal naar de overwinning kan helpen, dus hoogbegaafd in die contreien is wat anders dan hier, zeg maar.Maar je bent geen racist zeker?
Durbio, get a life.
quote:groentsoep2 schreef op 21 juli 2012 @ 23:50:

Oog om oog. vis om vis.
quote:Chadidja schreef op 21 juli 2012 @ 23:51:

[...]

Maar je bent geen racist zeker? Nee, alleen als het omgekeerde het geval is is het racisme
quote:groentsoep2 schreef op 21 juli 2012 @ 23:50:

Oog om oog. vis om vis.Echt een toepasselijk motto heb je trouwens, Groentsoep. Sorry voor de offtopic.
Een beetje neerkijken op andere culturen terwijl die al eeuwen onderdrukt worden...
quote:lucretiatox schreef op 21 juli 2012 @ 23:52:

[...]

Nee, alleen als het omgekeerde het geval is is het racisme T riekt anders aardig naar xenofobie!
Die mensen die gewoon zo'n HEEL topic kapen hè, daar kan ik dus echt niet tegen. Je stelt gewoon een serieuze vraag en dan begint er eentje zo'n smerig verhaal over vissen in d'r kut. Ja, fijn dat we nu allemaal weten waarom je zo stonk bij de laatste meet, maar kun je daar alsjeblieft een eigen topic over openen?
quote:VotesforLeo schreef op 21 juli 2012 @ 23:53:

[...]

T riekt anders aardig naar xenofobie!Gutmensch, had je ook nog wat over Wilders? Zo voorspelbaar.
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juli 2012 @ 23:49:

Dubiootje, bedankt voor dit advies, dus ik kan hem gewoon laten zitten. Ik ga morgen naar yogales, ik hoop dat ik mijn cervix dit keer wel onder controle heb, want de vorige keer heb ik het maatje van deze vis gelanceerd. Midden in het gezich van Derek, de Yogaleraar. Die denkt nu dat de wereld vergaat want het zou een teken zijn uit de bijbelDat snap ik dus echt niet he. Als je echt zou willen zou je die cervix van jou best in toom kunnen houden. Maar je wil niet. Alles in jouw post schreeuwt dat uit. Ik vind het natuurlijk best hoor, maar kom hier dan ook niet huilie huilie doen.
Maar wel gewoon pizza's, Italiaans ijs en pasta's blijven eten hier in Nederland. En Illy blijven drinken. Daar zijn wij wel goed genoeg voor, als meditterean faces!
Komt denk ik door de contactstoornis
quote:VotesforLeo schreef op 21 juli 2012 @ 23:53:

[...]

T riekt anders aardig naar xenofobie!heftig meis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven