topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Hilarisch julllie.
conversation = awareness
Mijn tweede man wil geen kinderen meer en heeft er dus een knoop in laten leggen. Maar nu ik jullie zo lees begint het bij mij toch wel weer te kriebelen. Ik denk dat ik in 2019 voor nummertje zes ga met nummertje 3!
Ga in therapie!
`gezellig al die beebs. Ik ging vandaag even winkelen met me beeb. Maar hij lag zo snoezig te slapen dus ik liet hem lekker in de maxi cosie in de auto liggen. Kon heerlijk ongestoord shoppen. Kom ik terug hebben ze (politie) m'n auto opengebroken zogenaamd om me beeb te redden. Nah ja, waar kan ik die schade verhalen?
Nou tegen die tijd ben ik alweer uit de luiers hoor. maar ik kan niet wachten tot ik over drie jaartjes met me hubby kan klussen voor een beeb. Moet hij wel eerst mijn hubby worden natuurlijk.
Kijk eens op www.suethecops.com, Meds. Die zetten zich internationaal in tegen machtsmisbruik door handhavingsautoriteiten. Dit kan natuurlijk echt niet.
Ga in therapie!
quote:-susv- schreef op 02 augustus 2012 @ 00:53:

[...]

Zo zie je maar, wijzen met de vinger naar een ander.Ooit gehoord van satire? Zie topictitel...Parodie.
quote:-susv- schreef op 02 augustus 2012 @ 00:53:

[...]

Zo zie je maar, wijzen met de vinger naar een ander.Ben je je topic kwijt? Vraag het op het Vivaforum! Er is altijd wel iemand die behulpzaam wil loepen voor je.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zijn de beroerdste niet hoor, die Vivameiden. Die loepen wel even voor je
quote:sabbaticalmeds schreef op 01 augustus 2012 @ 23:27:

`gezellig al die beebs. Ik ging vandaag even winkelen met me beeb. Maar hij lag zo snoezig te slapen dus ik liet hem lekker in de maxi cosie in de auto liggen. Kon heerlijk ongestoord shoppen. Kom ik terug hebben ze (politie) m'n auto opengebroken zogenaamd om me beeb te redden. Nah ja, waar kan ik die schade verhalen?

Had ik laatst met de hond.

Ik ga lunchen met mijn beste vriendin, de hond zit in de auto, ik kom terug, autoruitje kapot, hond in een of andere opvang, allemaal verontwaardigde mensen.

Het was de hónd die in de auto zat hoor!

Gedoe om niks.
Hoe is dat bij jou afgelopen, Leo? Heb je de schade kunnen verhalen? Ik zit nog steeds met een claim van de La Place voor die keer dat men python daar uit zen mand kroop. Ik heb echt alles geprobeerd, alle mogelijke hulpinstanties aangeschreven maar ik krijg overal nee op het request. Ik ben nu echt teneinde raad!!! Heel men uitkering gaat op aan dierenvoer, ik zit zelf bij wijze van op een houtje te bijten en dan moet ik die 235 euries aan medische verzorging van dat mens betalen? Ik zei toch dat ze uit de weg moest blijven?! Echt, waar het naar toe moet met die welvaartsstaat in Nederland....!
Ga in therapie!
belachelijk dubio. Je kan die python het beste naar het asiel brengen of even een advertentie op marktplaats.
Ik heb ook een probleempje met een python. De buurman had mijn gevraagd om tijdens zijn vakantie op zijn python te passen, en toen ik 2 weken geleden voor het eerst ging lag de hele woonkamer van die man onder de half afgegeten botten, en het stonk enorm. De python lag helemaal zielig in een hokje. Ik had echt met hem te doen.

Ik heb dus al die botten eruit geflikkerd, de hele vloer in de woonkamer zaagsel gestrooid, je zag hem echt opleven. Hij ligt er nu weer netjes bij.

En dan nu mijn probleem: mijn buurman zou al vorige week terugkomen, maar is er nog steeds niet. Asociaal, laat hij mij voor die python opdraaien. Hij hoeft gelukkig niks te eten, het beest heeft helemaal geen honger.

Ik heb nog wel de buurman geprobeerd te bellen, maar hij neemt niet op. Wel gaat er dan een vreemd riedeltje af in de python zelf.

Wat denken jullie: nog even aankijken of de achterdeur openzetten?
Dennis is een geweldige zanger, jullie zien dat gewoon niet omdat jullie niet kunnen horen hoe getalenteerd hij is. Hij is de nieuwe ster van you tube en ik doe - oh ik bedoel natuurlijk Dennis want ik ben niet dat talent op joetjube- MJ perfect na. Ik ben de nieuwe MJ. Euh, Dennis. Nouja, kijk youtube en anders zijn jullie allemaal dom en doof!!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Hoi meiden,

Jullie zullen nu wel denken dat wijf is zo gek als een wiel maar ik wil zo graag een kabouter worden. Al mijn hele leven droom ik er van om op een grote paddenstoel rood met witte stippen heen en weer te wippen en om in zo'n leuk huisje te wonen onder een eeuwenoude eik met zo'n mooi zelfgetimmerd houten deurtje in de stam. Mijn man heeft me voor mijn verjaardag een opblaaspaddenstoel gegeven om op heen en weer te wippen en hij heeft ook een soort boomstamachtig iets om ons huis heen gebouwd, maar dat is het toch niet helemaal. Hoewel ik wel erg blij ben met het puntmutsje dat mijn schoonmoeder voor me gebreid heeft.

Maar goed, om een kort verhaal lang te maken: zo moeilijk moet het toch niet zijn, medisch gesproken? Als ik nou eens gewoon naar een plastische chirurg ga en ik laat mijn armen en mijn benen wat inkorten, dan kom ik toch al een heel eind?

En ga nou niet zeuren dat ik iets raars wil. De één wil dierenarts worden, de andere kapper, en ik wil gewoon kabouter worden. Is toch heel gewoon?
Lief Groentensoepje, gewoon doen! Wordt die kabouter die al die jaren al in jou woont. Misschien kun je eerst eens een tijdje in een tuinhuisje gaan wonen. Kijken of je wel een ware kabouter bent voordat je je medisch laat ombouwen... (dat kan altijd nog). Doe een paar slofjes aan, je puntmuts op en zet heerlijke eikeltjesthee en nodig de plaatselijke heks uit voor het echte kaboutergevoel. Houd je ons op de hoogte?
Groensoep, laat je niet tegenhouden. Ik ga zelf al een tijdje als elf door het leven en zou willen dat ik het jaren eerder gedaan had. Tot nu toe heb ik mijn oren bij laten punten (drie maanden terug) en lange, blonde extensions laten zetten en draag ik watergoenige contactlenzen (op sterkte -2 en -2 1/2). Ik zweef door het leven en als ik aan het werk ben bij Zilveren Kruis/Achmea als klantenservicemedewerker, doen mijn oren geen pijn meer door de koptelefoon.

Ga voor je droom, ook jóuw droom mag er zijn!
quote:dubiootje schreef op 02 augustus 2012 @ 05:15:

Hoe is dat bij jou afgelopen, Leo? Heb je de schade kunnen verhalen? Ik zit nog steeds met een claim van de La Place voor die keer dat men python daar uit zen mand kroop. Ik heb echt alles geprobeerd, alle mogelijke hulpinstanties aangeschreven maar ik krijg overal nee op het request. Ik ben nu echt teneinde raad!!! Heel men uitkering gaat op aan dierenvoer, ik zit zelf bij wijze van op een houtje te bijten en dan moet ik die 235 euries aan medische verzorging van dat mens betalen? Ik zei toch dat ze uit de weg moest blijven?! Echt, waar het naar toe moet met die welvaartsstaat in Nederland....!

Die dierenfetisjisten vonden dat ik blij moest zijn dat ik de bak niet in draaide. De 800 euro's schade mag ik zelf ophoesten.

Daar gaat mijn bontjas.
En dat noemt zich dan dierenliefhebber Ken je de stichting Mensen zijn ook dieren? Die zet zich in voor mensen die het slachtoffer zijn geworden van dierenactivisten (opgericht na de moord op Pim Fortuyn). Ik heb veel steun (o.a. financieel) van ze gekregen. Zie www.smzod.nl en www.fokbonthaters.nl
Ga in therapie!
Srry voor de splefuoten, ik type blind met linkd.
Ga in therapie!
Hai, ik weet dat dit topic drie jaar oud is maar wou toch graag tegen TO zeggen: wegwezen bij die vent! Dit komt nooit meer goed. Nou denk je misschien jij hebt makkelijk praten maar ik heb het zelf met mijn schoonzus meegemaakt en die heb ik hetzelfde gezegd en die is ook gebleven en ik kan je zeggen: had ze het maar niet gedaan!! Ik zal verder niet uitwijden maar het is niet goed afgelopen!!!

Verder helemaal eens met Meds.
Ga in therapie!
uitweiden, dubiootje, uitweiden.
Door dat mijn schoon dochter zoon nare vrouw is en ik haar flink de waarheid heb gezegd mag ik mijn kleinkinderen niet meer zien.

En ik weet dat ruzie van twee kanten komt, maar in dit geval niet want ik zei de waarheid tegen mijn schoon dochter. Zij zei niet de waar heid terug.

En nu is de boel escaleert geworden. Wat nu?
Gewoon geen alimentatie meer betalen.
Zeg, hoe geëmancipeerd ben jij eigenlijk? Ik wil wel maar mijn man vindt het niet goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven