Uit eten, iets leuks!

18-08-2010 21:23 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Begin november gaan we uit eten met onze vriendengroep. We zijn met 9 man. We wilden eerst dineren in het donker in Amsterdam, maar dit gaat niet door. Nu zoeken we iets anders wat we even anders dan standaard is. Iemand een idee? Omgeving Noord-Holland.

Alvast bedankt!
Ik zou een restaurant nemen, als ik jou was
Jankerd
Sorry, dat was flauw.

Heb je wel eens op iens.nl gekeken?
Jankerd
Een rondvaart met diner (is incl. wijn) door de grachten van Amsterdam?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
De Kas! eten in een echte kas omgebouwd tot restaurant. Het eten is erg vers en de locatie is uniek.
Common sense is not so common.
Voltaire
Ik weet wel 2 leuke / aparte in Alkmaar: The Hielander (schotsrestaurant) en het restaurantje ernaast: Australian Wining and Dining. (heb ik heerlijke krokodil en emoe gegeten)
quote:Sjors1988 schreef op 18 augustus 2010 @ 21:27:

De Kas! eten in een echte kas omgebouwd tot restaurant. Het eten is erg vers en de locatie is uniek.

Ohhhh......die was ik helemaal vergeten!

Ga gelijk weer eens reserveren...

TO doen daar hoor, leuk, en lekker!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Er zijn ook vast wel verschillende kookstudio's. Niet alleen samen eten maar ook samen al het lekkers klaarmaken. Meteen een soort workshop zeg maar,.... Misschien vind je het teveel bedrijfsfeestje achtig maar gezellig is het wel, gezamelijk in de keuken!
Blijburg?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
http://www.specialbite.com/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Een thema avond, dat je behalve eten vermaak hebt? Ik weet alleen niks in omgeving Amsterdam..
Boom Chicago?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 18 augustus 2010 @ 22:04:

Boom Chicago?precies ! Goede keuken en zeker fun
Ah leuke ideeën al!

Heb op iens gekeken, maar daar zie je niet direct of het net iets anders is dan standaard.

Leuk, ga meteen snuffelen! Meer ideeën blijven welkom!
quote:monalisalove schreef op 18 augustus 2010 @ 22:24:

[...]

precies ! Goede keuken en zeker fun Ben hier een keer geweest met een groep van 40. Hebben wel gelachen maar het eten vond ik drie keer niks. Soep zat niks in, was een beetje rode vloeistof die voor tomatensoep moest doorgaan. Biefstukken waren koud. Kan zijn omdat we met een grote groep waren en een menu hadden. Ken het niet à la carte.
quote:Olivia1975 schreef op 18 augustus 2010 @ 22:44:

[...]

Ben hier een keer geweest met een groep van 40. Hebben wel gelachen maar het eten vond ik drie keer niks. Soep zat niks in, was een beetje rode vloeistof die voor tomatensoep moest doorgaan. Biefstukken waren koud. Kan zijn omdat we met een grote groep waren en een menu hadden. Ken het niet à la carte.Voor mij is het al een tijdje geleden dat ik hier gegeten heb, maar toen was het echt goed, idd wel a la carte en leuke Amerikaanse gerechten. Totaal niet te vergelijken met die twee andere comedyclubs in Amsterdam. Waar de fun ook errug leuk is, maar je beter vooraf ergens anders kan eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven